Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Ieri, 18 aprilie 2014 am fost sunat de pe 0372026148. Avand in vedere ca nu am raspuns, pentru ca nu am auzit telefonul, am primit ulterior un mesaj de la 2874 cu textul:

 

"Buna ziua! V-am contactat telefonic pentru a rezolva solicitarea dvs. Pentru solutionare trimiteti un SMS gratuit la numarul 2874, de luni pana vineri, intre orele 09.00 18.00 si voi reveni cu apel in maximum 48 de ore. O zi frumoasa! nr. tel. gratuit 0372......, Vodafone."

 

 

Am sunat la numarul indicat si mi-a intrat mesageria vocala. Am dat si mesaj la numarul indicat pentru mesaj.

 

Evident ca nu m-a mai contactat nimeni inapoi si au trecut 24 de ore. Maine e Pastele, deci se vor duce cele "maximum 48 de ore".

 

Alta pacaleala marca Vodafone.

 

Acum, tinand cont de faptul ca nu am facut nicio solicitare, ci o notificare ca renunt la serviciile lor incepand cu data expirarii contractului... doar Vodafone stie la ce solicitare se refera.

 

Ma gandesc si eu, poate vor sa il dea afara pe obraznicul moderator Claudiu, care vad ca modereaza in continuare bine-mersi, desi prost (pentru ca nu tine cont de sesizari referitoare la alte comentarii jignitoare, dar care il lauda pe el).

 

Nicio problema, cand o sa renunt la abonamentul Vodafone, poate o sa il intrebe cineva de ce am plecat si cum si-a facut treaba.

 

Deocamdata trebuie sa mai raman inca vreo 3 luni contractuale, pana in iulie 2014 sau chiar mai mult, avand in

 

vedere ca Vodafone mi-a oferit inca 6 luni gratuitate, pentru a nu ii da in judecata, din cauza prejudiciului produs

prin inscrierea ilegala in PREVENTEL.

 

 

 

Click dreapta si open image.

 

 19aprilie2014.jpg

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

O sa ma apuc eu,acum.Nu va e rusine,de fiecare data m-ati furat la contracte.Un lucru mi se explica si altceva aveam in contract.Niste hoti!!!!!!!!!!!

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

In 17 Martie 2014,am facut un contract Easy 9 si mi s-a dat la portare de numar un jeg de telefon LG T385,gata stricat.Daca vreau rezilirea de contract,mi s-a cerut sa platesc tot eu clauzele din contract!!!!!!!Nu va platesc nimic,hotilor!!!!!!!!!!!!

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Maine,daca nu rezolva ceva,cu rezilierea contractului,fara sa platesc clauza,va dau la OPC si chiar in tribunal.Nemerniciilor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Nemultumit,e bine sa nu ne lasam si sa facem dreptate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

De ce nu raspundeti la chatul online????Chiar toti,sunteti ocupati?????????Imposibil!!!!!!!!!!!!!

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Buna Alin,

 

Am marea rugaminte sa tii cont de perioada ce tocmai a trecut si de faptul ca a fost o perioada foarte aglomerata. De asemenea, este bine sa stii ca solicitarile se rezolva in ordinea sosirii lor.

 

Iti multumesc pentru intelegere!

Roberta

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Pentru Elena-Roberta,

 

Cine va obliga sa va stabiliti termene pe care nu puteti sa le respectati?

 

 

 

Ghici ce? 

 

M-a sunat colegul tau, care habar nu avea despre ce e vorba. A trebuit sa reiau povestea de la capat, cu toate porcariile care mi s-au intamplat in relatia cu Vodafone, in ultimul an si cu atitudinea aroganta a colegului tau Claudiu.

 

I-am spus ca mi se pare inacceptabil ca un angajat al Vodafone sa aiba o asemenea atitudine fata de un client (apropos, vezi ca mai aveti o postare de modificat, pe care Claudiu - ultimul care a actionat asupra ei - se face ca nu o vede).

 

Colegul tau chiar nu avea habar de nimic si nu intelegea ce ii spun, pentru ca imi tot repeta ca nu poate sa imi rezilieze contractul, desi eu i-am spus ca notificarea mea se refera la faptul ca nu mai vreau sa prelungesc DUPA expirarea termenului.

 

Tot apropos, la Vodafone acolo va pregatesc ca sa abordati clientul cu domnul "Prenume"?

 

In final am avut aceeasi discutie penibila, in care el a incercat sa imi vanda alte noi servicii.

 

I-am explicat ca nu mai doresc niciun serviciu de la Vodafone si ca am de gand sa imi portez numarul in reteaua DIGI.

 

A inceput alta discutie penibila, referitoare la faptul ca serviciile oferite de DIGI nu sunt bune. Eh, uite ca sunt foarte bune, eu le folosesc de ani de zile si sunt multumit de ele.

 

O discutie inutila, cu o lipsa totala de pregatire initiala din partea consultantului Vodafone.

 

Timp pierdut.

 

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Am adus telefonul din service,dar e mai stricat,fata de cum l-am dus.Acum,de cand l-am adus din serviceul Regenersis, nu mai recunoaste SIM-urile!!!!!Cat sa m-ai astept,ca sa primesc,un telefon nou??????Cate reparatii defectuoase,o sa mai aiba loc,pana cand un telefon nou???????Stiti cum e serviceul,unde a fost telefonul?Este cum sunt spitalele din Romania,mergi cu o boala sa o tratezi si te intorci acasa cu alte boli noi,asa e si serviceul,unde a fost telefonul meu.Am dus telefonul,pt ca sa se rezolve o problema la el si cand l-am primit nici macar SIM-urile,nu mai sunt recunoscute de telefon!!!!!!!!!

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Ajutativa clientii,daca mai vreti,sa aveti clientii!!!!!!!!