Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎21-11-2014

Draga VODAFONE, m-ai dezamagit!

Draga VODAFONE,

 

Iti voi scrie asa, ca si cand ne cunoastem de mai bine de 10 ani, ca si cand am fost candva prieteni. Imi voi permite sa-ti scriu si sa-ti vorbesc asa cum vorbesc angajatii tai cu mine, la persoana a-2a singular, dar spre deosebire de acestia, eu voi incerca sa te respect.

Sunt eu, clientul nemultumit pe care il tot amani, il tot plimbi, il minti si ii tot promiti rezolvari; sunt clientul caruia i-ai restrictionat apelurile si caruia i-ai transferat “dosarul” impreuna cu toate datele confidentiale catre o firma de “recuperare”, pentru o datorie mica, pe care tu ai cauzat-o.

Sa-ti povestesc despre ce este vorba. In Noiembrie 2014, in urma unui sfat primit pe chat de la unul dintre angajatii tai, am decis sa modific pachetul de gazduire web, de la cel de 4 euro la cel de 12 euro. L-am ales pe cel de 12 euro pentru ca acest pachet continea mai multe aplicatii, printre care si EasyStore Maker (da! Am vrut sa folosesc platforma Vodafone pentru crearea simpla a unui magazin online). Si de aici, a inceput un lung si aparent nesfarsit dans al discutiilor pe chat, sesizarilor, telefoanelor si mesajelor.

Imediat dupa ce am modificat pachetul respectiv, m-am inarmat cu rabdare si mult entuziasm, si am vrut sa incep sa lucrez la site-ul meu. Am descoperit ca aplicatia EasyStore Maker – Nu Functioneaza!!!. Initial am crezut ca nu stiu sa o folosesc, ca poate calculatorul meu nu este compatibil cu platforma, sau poate e de vina browserul, sau conexiunea la internet. Am facut toate presupunerile posibile numai sa nu fii tu, VODAFONE, de vina.

Dupa ceva timp si incercari inutile de a folosi aplicatia, care se deschidea, dar nu reusea sa se incarce sau sa treaca peste pasii initiali, am intrat din nou in contact cu angajatii TAI . Acestia mi-au spus initial ca aplicatia functioneaza; sa incerc sa ma deloghez si reloghez, si sa mai incerc, au spus ca au verificat si ca toti parametrii sunt in regula.   Am tot incercat si tot nimic.   Am contactat din nou departamentul internet si date, dupa multe explicatii si incercari de lamurire, mi-au spus ca intradevar aplicatia EasyStore Maker nu functioneaza. Intr-un exces de sinceritate unul dintre angajatii VODAFONE chiar mi-a spus:  “aa da, pai aplicatia asta nu merge de ceva timp, dinainte sa-ti modifici tu pachetul de date”. A fost un raspuns prea socant ca sa pot intreba : “de ce ma sfatuiesti sa cumpar un serviciu care momentan nu functioneaza ?!”

Au spus ca vor verifica si o sa revina in cel mai scurt timp cu o solutie sau chiar vor repara platforma.

Am stat, am asteptat o ora, doua, o zi, doua...am tot incercat platforma si aplicatia....in continuare nu functiona nimic.

Cand evident tot eu am revenit catre angajatii TAI pentru a verifica ce se mai intampla, mi s-a spus ca defapt acesta aplicatie nu este oferita direct de VODAFONE, si ca este defapt gazduita de o firma din Canada, al carei nume nu il voi spune. (cu ei nu am nimic, nu cu ei am semnat un contract)

Angajatii tai mi-au spus de data asta ca vor lua legatura cu cei din Canada si ma vor anunta in cel mai scurt timp, cand si cum se va rezolva problema. In continuare eu trebuie sa astept.

Am asteptat din nou, cateva zile, timp in care din nou nu am primit nici un telefon, nici un mesaj, nici un email de la TINE.

Conform obiceiului deja format, TE-am contactat tot eu. Angajatii tai, mi-au spus ca intr-adevar exista o problema, care nu s-a rezolvat si ca cei din Canada inca nu au raspuns solicitarii. Mi s-a spus ca trebuie sa inteleg ca firma respectiva este in alta tara si ca mesajele si sesizarile ajung mai greu la ei. Deja am inceput sa ma simt jignita si dezamagita de tine VODAFONE. Am fost tratata ca si cand as fi avut o problema mintala si ca si cand as fi vorbit cu angajatii TAI despre comunicarea cu o firma de pe alta planeta. Hai sa fim seriosi?! Cat de greu poate sa ajunga o sesizare in Canada?! Si daca faceam sesizarea scrisa si o trimiteam prin posta ar fi ajuns in 2 saptamani?! Iar TU, VODAFONE esti o companie internationala de telecomunicatii, ma indoiesc ca nu ai metodele necesare pentru a comunica cu o compania partenera, fie ea si pe alt continent.

In cele din urma mi s-a spus, din nou, sa astept cam 2 saptamani, pentru ca s-a descoperit problema si este in curs de rezolvare. Evident ca mi s-a parut un termen foarte lung, am fost extrem de nemultumita si dezamagita, dar neavand alta obtinune.....TE-am asteptat. Si conform obiceiului....tot degeaba; au trecut mai mult de 2 saptamani...si tot eu TE-am contactat.

Am petrecut ultima saptamana din Noiembrie 2014, toata luna Decembrie 2014 si o parte din Ianuarie 2015 ASTEPTAND!!!

DA, am stat pe loc peste 2 luni pentru ca am crezut in VODAFONE. Am considerat ca e mai bine sa apelez la o companie internationala, cu un nume si o prestanta, pentru a reusi sa ma dezvolt. Nu ti-am cerut nimic gratuit, nu te am rugat sa imi faci un favor. Aveam nevoie doar de gazduirea unui site si de o aplicatie cu ajutorul careia sa construiesc un magazin virtual. Conform publicitatii pe care singur o faci, mi-ai dat de inteles ca in schimbul facturii lunare imi poti oferi asta. Se pare ca m-ai mintit. Nu am facut altceva decat sa pierd timpul si banii si sa renunt la nenumarate alte resurse. In tot timpul asta, mi-am platit facturile catre tine VODAFONE, si in loc sa am un site / magazin online al meu, care ar fi putut sa si produca niste bani, nu am inregistrat decat PIERDERI.

Intre timp, dupa ce mi s-a spus de prea multe ori sa astept si eu mi-am pierdut rabdarea de prea multe ori, am ajuns cu angajatii tai la o concluzie : “VODAFONE ma va suna sau imi va trimite un email, in momentul in care problema se va rezolva”.

Astazi suntem in data de 9 Februarie 2015, inca nu m-ai sunat VODAFONE. Desi intre timp, pe la sfarsitul lui Ianuarie, am observat ca aplicatia respectiva pare sa functioneze. Sa inteleg ca pur si simplu ai uitat de mine, clientul tau?! Sau ca pur si simplu nu te-a interesat niciodata.

Dupa aceste 2luni si jumatate in care am trecut constant de la agonie la extaz si de la calmitate la nervozitate, am decis sa nu-ti mai platesc factura, pentru ca m-ai dezamagit, m-ai ingnorat si m-ai tratat ca si cand as fi fost dusmanul tau si nu clientul tau.

Acum 2 saptamani, draga VODAFONE, m-ai sunat, cu vocea unei tinere (angajata nr 1.), dar nu m-ai sunat sa-mi spui ca e totul ok si s-a rezolvat, m-ai sunat sa ma intrebi de ce nu platesc factura?! Dupa ce i-am explicat angajatei tale ce s-a intamplat, ea m-a transferat la o alta colega a ei, care ar fi trebuit sa ma ajute. Angajata nr 2, a vorbit cu mine ca si cand eu sunasem; am mai petrecut inca 10 minute la telefon pentru a ii explica si ei tot si “ghici ce?!’’, si ea la randul ei, m-a transferat la angajatul nr 3, de data asta un domn, din departamentul Internet si Date. Inca 15 minute pentru a ii explica si lui tot, si cum defapt nu eu sunasem la VODAFONE , ci VODAFONE ma sunase pe mine.... totul ok, angajatul nr 3 a inteles despre ce e vorba, ba chiar a facut o scurta recapitulare a tot ce i-am povestit. Dupa care m-a rugat sa raman la telefon cu el pentru niste verificari. Nu am fost pusa pe hold, angajatul numarul nr 3 nu si-a inchis microfonul...a urmat o liniste de cateva secunde dupa care acesta....mi-a inchis. Si eu, clientul tau, am ramas socata cu telefonul in mana, dupa o ora de convorbire cu angajatii tai; convorbire pe care nu eu am initiat-o.

De atunci, nu m-ai mai sunat VODAFONE, dar ai oferit “dosarul” meu, impreuna cu toate datele mele personale, unei firme de recuperare, pentru ca nu ti-am platit ultima factura. Dar tu VODAFONE, ai rezolvat la timp problema mea?! M-ai ajutat atunci cand am avut nevoie?! Sau doar mi-ai luat banii pe ceva ce nu functiona si acum cand nu mai vreau sa platesc tot tu te-ai suparat?!

Astazi, 9 Februarie 2015, draga VODAFONE, te-am sunat, tot eu, (de data aceasta imprumutand telefonul unui prieten, pentru ca tu mi-ai restrictionat apelurile) pentru a incerca sa rezolvam cumva visul asta urat, pentru ca deja mi-ai restrictionat apelurile si ai inceput sa ma ameninti cu “pierderea numarului de telefon”. Am numarul asta de mai bine de 10 ani, timp in care a fost abonament, a fost cartela reincarcabila, apoi a fost iarasi abonament; am si plecat o perioada scurta de la tine, dar m-am intors tot pentru un abonament VODAFONE.

Dupa ce i-am explicat angajatului tau problema mea, acesta mi-a spus sa astept in jur de 7 zile lucratoare un raspuns, asta dupa ce am asteptat mai bine de 2luni si jumatate; l-am informat politicos ca nu mai pot astepta atata timp si ca am nevoie de un raspuns urgent, adica in cursul zilei de azi, pana la ora 18.   L-am intrebat pe angajatul tau, ce pot face in cazul in care nu primesc nici un raspuns din partea ta VODAFONE, ce pot face daca nu ma suni pana la ora 18?! Raspunsul lui a fost scurt, sacadat, lipsit de orice fel de nuanta :”ne sunati inapoi!”. Cum as putea VODAFONE sa te sun inca o data, daca tu mi-ai restrictionat apelurile?! Acelasi lucru l-am intrebat si pe angajatul tau : sa merg pe strada sa cer un telefon pentru un apel scurt la *222?!

Incercand sa incheie conversatia cu mine, desi nu-mi a oferit nici o informatie suplimentara si nu m-a ajutat cu nimic, angajatul tau, mi-a PROMIS ca ma vei suna asta astazi pana la ora 18, VODAFONE.

Bineinteles ca nu ai facut-o! Nu m-ai sunat, nu mi-ai trimis nici un mesaj si nici un email!

Un alt lucru pe care as vrea sa ti-l comunic draga VODAFONE, este legat de angajatii tai. In aceste aproape 3 luni, am avut prilejul sa vorbesc cu foarte multi dintre ei si sincer iti spun, am fost extraordinar de dezamagita. (am pastrat log-urile conversatiilor pe chat si cateva printscreenuri)

Sa-ti dau cateva exemple :  

- ai un angajat care recomanda clientilor achizitionarea unui serviciu care nu functioneaza

- ai un angajat cu care am vorbit pe chat, dimineata, si care m-a rugat sa revin peste 2 ore, sa cer sa vorbesc tot cu el, ca in timpul acesta sa poata verifica. Cand am revenit peste 2 ore si am cerut sa fiu transferata la acesta, am primit urmatoarele raspunsuri : e in pauza, a plecat acasa, i-a fost rau, el defapt lucreaza part-time si a terminat programul. (daca lucrezi part-time, sau ai pauza ... nu spui unui om sa revina fix in 2 ore, constient fiind ca tu nu o sa mai fii acolo, decat daca vrei sa nu te gasesca; in plus, ma indoiesc ca am avut ghinionul sa i se faca rau exact in ziua aceea, exact cand il cautam eu)

- ai un angajat,(in departamentul internet si date) caruia i-am comunicat ca am o problema pe partea de gazduire a domeniului, cu aplicatia EasyStore Maker pentru construirea unui magazin virtual; am primit in decurs de 10 minute urmatoarele raspunsuri : VODAFONE nu ofera aplicatia EasyStore Maker! Nu va putem oferi detalii legate de aplicatii descarcate de pe internet si instalate pe dispozitive cu abonament la noi! Vodafone nu ofera clientilor aplicatii! Sunteti sigur ca aplicatia este de la Vodafone?! CE TELEFON FOLOSITI!? (1. Angajatul respectiv nu stia ce produse si servicii sunt oferite catre vanzare de Vodafone 2. Ce legatura avea telefonul meu daca i-am spus ca e o problema de gazduire web?!)

- ai mai multi angajati care pun clientii in hold si apoi inchid telefonul; dupa ce eu, clientul, am petrecut ceva timp incercand sa le explic ce se intampla

- ai angajati care inchid telefonul pur si simplu

- ai angajati care inchid sesiunea de chat, pur si simplu, si care nu trimit log-ul discutiei prin email, desi i-am rugat sa o faca.

- ai multi angajati care nu respecta clientii.

 

Incercand sa inchei acesta poveste trista, draga VODAFONE, doresc sa iti spun ca sunt foarte dezamagita de tine si de angajatii tai. Sunt socata de felul in care iti tratezi clientii fideli, care la un moment dat te-au recomandat. Am preferat sa lucrez cu tine pentru ca esti o firma cu vechime si experienta, lucru care mi-a oferit siguranta ca voi avea parte de niste profesionisti.

Din pacate, nu ai reusit decat sa ma dezamagesti, sa ma amani, sa ma plimbi prin toate departamentele, sa-mi spui ca nu e vina ta ci a unei companii de pe alt continent, sa ma amagesti, sa faci promisiuni pe care niciodata nu le respecti , ca intr-un final sa incerci sa scapi de mine, oferind datele si detaliile mele unei firme de recuperare, cu mentiunea ca este vina mea.

Inca astept draga VODAFONE, sa ma contactezi.

Astept de la tine un raspuns pentru toate cele intamplate, astept o rezolvare a problemelor si astept o compensatie pentru tot ce am pierdut crezand in tine si in vorbele angajatior tai.

 

Multumesc VODAFONE!

 

Cu drag,

Clientul tau dezamagit!

 

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012

Re: Draga VODAFONE, m-ai dezamagit!

Buna, devilishlilly!

Imi pare sincer rau pentru situatia descrisa si pentru neplacerile cauzate.

 

Pentru a putea verifica informatiile, am rugamintea sa trimiti un email in atentia mea, pe adresa forumsupport_ro@vodafone.com, in care sa mentionezi numele domeniului cu care ai intampinat probleme. 

 

Multumesc,
Roxana