Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012

Eliminarea limitării duratei apelului la 120 minute

Deși pe site nu scrie nimic (în ultimul timp detaliile serviciilor au început din ce în ce mai mult să nu mai apară pe site), orice apel inițiat de pe un nr. Vodafone postpaid sau prepaid se deconectează la scurt timp după depășirea pragului de 120 minute.

Pe de-o parte este bine fiindcă se evită astfel o taxare accidentală a unora, dar pe de altă parte este rău deoarece trebuie să repeți mereu apelul la fiecare 120 minute. 

Ar fi cel mai potrivit să existe o opțiune, prezentă la *100# sau pe MyVodafone, prin care fiecare să aleagă dacă dorește deconectarea automată a apelului după o durată de... sau să aleagă dezactivarea acestei opțiuni. Asemenea cu limita traficului de date în roaming.

Ce rost mai au abonamentele cu minute nelimitate, la acele prețuri uriașe, odată ce oricum la fiecare 120 minute trebuie să reinițiezi apelul?

Am încercat pe Digi Mobil dacă se deconectează apelul după 120 minute. Așa cum de altfel bănuiam, apelul nu a fost deconectat.

Scriu asta aici, moderatorii o vor transmite celor de la centrală așa cum de altfel au făcut de sute de ori, însă sunt convins că domnii ingineri vor ignora dorința clienților și nu vor munci ca să implementeze această soluție tehnică... doar pot să încaseze aceleași salarii imense chiar dacă muncesc folosind principiul „cum să facem, să nu facem, nici ceea ce facem”!

Dragi moderatori, dacă nu renunță la această la această setare, cerem superiorilor Vodafone să explice care este temeiul legal al ei și mai ales care este temeiul legal al faptului că clienții nu sunt informați în mod oficial în privința deconectării apelurilor lor după un anumit număr de minute.  

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Eliminarea limitării duratei apelului la 120 minute

  Subiectul a mai fost discutat aici.

 

  Claudiu a dat un raspuns oficial.  Emoticon fericit

"Astfel, pentru a incheia aceasta lista de reclamatii si pentru a oferi o siguranta clientilor, centrala a fost setata ca timp de 120 de minute. "

 

  Ma indoiesc ca se va opera vreo modificare la setarea aceea.Insa,nu-i imposibil.


Vodafone
Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012

Re: Eliminarea limitării duratei apelului la 120 minute

[ Editat ]

Chiar am dat căutare după cuvintele „120 minute” înainte de a posta, însă nu am reușit să găsesc... Emoticon stânjenit

Claudiu a întrebat la cei din centrală care e treaba, a transmis către noi și atât.

Îl rugăm acum să transmită și invers, de la noi către centrală, sugestiile.

De unde până unde faptul ca să ni se țină cont care sunt motivele pentru care apelurile noastre depășesc un nr. de minute??? Atâta timp cât nu încalcă nici o prevedre contractuală, nu are nimeni dreptul să țină contul altora de ce vorbesc x minute și nu y minute! 

Convorbirile peste 120 minute poate că sunt cazuri izolate, dar folosirea telefoanelor cu nelimitat în rețea pentru alte operațiuni decât convorbirile (exemplu conferințe vocale care ne scutesc de deplasările la ședințe, transimterea instant a cursurilor de la facultate de către un student prezent la curs către altul care nu e prezent) este mai des întâlnită. 

De aceea este strict necesară posibilitatea fiecărui utilizator de a alege dezactivarea acestei limitări a duratei apelului.

Vor fugi clienții cu nelimitat de la Vodafone, la Digi Mobil, care, pe lângă prețurile extrem de mici, nu aplică această limită. Eu deja am fugit, chiar dacă am nevoie de o antenă externă...

Highlighted
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Eliminarea limitării duratei apelului la 120 minute

   Odata cu extinderea la nivel national,prin reteaua Vodafone,a operatorului DIGI,subiectul capata o alta semnificatie.

 Pana acum,utilizatorul se consola cu ideea ca la alt operator,Cosmote,setarea este de o ora.Acum ca,no name DIGI are optiune bifata ca nelimitat ,privind durata unui apel,Vodafone nu are justificare sa o pastreze la 2 ore.Mai ales ca serviciile includ sute/mii de minute.


Vodafone
Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012

Re: Eliminarea limitării duratei apelului la 120 minute

Vodafone trebuia să ofere clienților posibilitatea dezactivării limitării apelului la 120 minute deodată cu introducerea abonamentelor și opțiunilor prepaid cu minute nelimitate. Și dacă „a uitat” să o facă atunci pentru că în multe locuri au apărut congestii de rețea odată cu minutele nelimitate, introducerea DCS-ului 1800 Mhz pe stațiile aglomerate în ianuarie 2014 trebuia să le amintească...