Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
EMA
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎23-03-2012
0

Feedback ref. Magazin Online

In vremuri, in care toate marile firme incearca sa isi fidelizeze clientii prin rapiditatea si simplitatea serviciilor online, constat ca dureaza mai mult sa plasez o comanda online pe site-ul dv. la sfarsit de an 2015 decat se intampla acum 6 ani, pentru ca spre deosebire de vremea respectiva, acum nu mai pot sa finalizez comanda fara sa astept sa discut cu un consultant online (minim 10 min de asteptare) iar acesta sa investigheze probleme si  sa modifice/actualizeze/refaca in baza de date pentru a functiona totul corespunzator si alt timp de asteptare necesar pentru propagare modificari si deconectare/reconectare la cont (cca. 30 min).

 

Va rog sa escaladati catre serviciile tehnice faptul ca de aproape doi ani,  nu se pot finaliza online comenzi daca se alege livrare catre o adresa diferita fata de cea de facturare, din nici un browser cu cota de piata semnificativa (chrome, firefox, ie 10) si de pe nici un dispozitiv ( laptop / statie / telefon / tableta - indiferent daca au windows/ios/android). Sunt returnate diverse erori al caror text nu este inteligibil unui utilizator normal fara cunostinte tehnice, iar daca ai un minim de idee despre ce ar putea reprezenta, nici atunci nu sunt un indiciu spre adevarata lor cauza. In print screen atasat aveti exemplu cu erorile primite de mine la comanda pe care am incercat sa o plasez azi.

 

Ma indoiesc ca doar de pe contul meu are probleme portalul, sau ca are exact aceeasi problema apare din 4 in 4  luni cand decid eu sa mai fac cate o comanda online.  

 

Cand am intampinat prima data problema, prin iunie 2014, unuia dintre consultantii online i-a luat aproximativ o ora pana ne-am lamurit ca  buclucasa optiune de livrare la alta adresa impiedica finalizarea comenzii. De atunci, de cate ori primesc orice tip de eroare,  desi s-a mai schimbat mesajul lor intre timp, doar cand renunt la livrarea catre alta adresa comanda poate fi finalizata, dar e nevoie de fiecare data sa astept un consultant pe chat pe care sa il rog sa redirectioneze comanda catre adresa dorita. Inca sper ca se va intampla si minunea ca la un moment dat sa nu ma trezesc cu curierul cautandu-ma la adresa de facturare, de fapt cea de domiciliu, cand eu sunt la serviciu, in aceleasi program orar in care se efectueaza livrari si acolo am doresc livrarea.

 

In plus, la comanda plasata azi m-am lovit si de faptul ca beneficiind de un abonament RED cu oferta speciala de retentie, nu se activa in cosul de cumparaturi dublarea punctelor la reinnoire si am fost nevoita sa astept intai interventia unui consilier de pe chat, mai apoi actualizarea informatiilor dupa modificarile efectuate de acesta inca jumatate de ora, iar spre surpriza mea neplacuta, a trebuit sa revin la ajutor pe chat  pentru ca evident nu am putut finaliza comanda catre adresa unde voi fi plecata in perioada sarabatorilor. Per total vreo ora si jumatate a durat finalizarea unei comenzi online ....

 

Inteleg ca abonamentele cu diferite facilitati negociate trebuie tratate diferit, dar incerc sa pricep cum pot fi lansate pe site, de catre o companie atat de mare cum este Vodafone, promotii  de genul “dublu la puncte pentru orice abonament red” ,  dar  acestea sa se dovedeasca ca fie reprezinta scapari de comunicarea in strategia de vanzari acoperite prin workarounduri , ori pur si simplu lipsuri de implementare tehnica adecvata. 

 

Cu dezamagire o clienta de-a dv. de cand exista Connex,