Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎10-10-2013
0

Fidelizare clienti - dezamagire totala

Dupa 16 ani de cand am abonamentul aici, nu-mi vine sa cred ca ajung sa scriu pe forum in speranta ca se va rezolva ceva.

 

In data de 10 octombrie am solicitat prin apel telefonic sa fiu contactat, caci imi expira abonamentul in noiembrie, pentru o propunere de abonament cu telefon iPhone 7. Am fost sunat de catre un reprezentant care m-a intrebat ce mi-as dori, i-am explicat iar la sfarsit mi-a promis ca imi va trimite oferta pe mail, in ziua respectiva sau cel tarziu a doua zi. De atunci a trebuit sa mai fac inca 2 sau trei reveniri telefonice, am fost si in magazinul de la parterul sediului de langa Promenada, doar sa reusesc sa obtin o amarata de propunere de abonament.

 

Daca asa va comportati cu abonati care trag de voi sa le faceti o oferta, nu vreau sa ma gandesc cum sunt tratati ceilalti.

 

In alta ordine de idei, m-ati impins sa iau in calcul portarea cu toate abonamentele pe care le am la voi. Un serviciu de fidelizare clienti excelent.

 

Joi sau vineri am facut o alta revenire sa imi inchid abonamentul de date, datorita gustului amar cu experienta de mai sus. Sunt curios in cati ani ma va suna cineva, daca pentru reinoire nu suna nimeni... sau poate e mai prompta treaba cand vor oameni sa plece si le rezolvati mai rapid solicitarile de genul acesta, cine stie.

 

Succes!

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎05-11-2016
0

Re: Fidelizare clienti - dezamagire totala

Fidelizare cei aia? Accentul se pune pe portare, nu portezi nu existi!

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-12-2013
0

Re: Fidelizare clienti - dezamagire totala

Dupa mai bine de 13 ani de colaborare cu vodafone, am vrut sa fac si eu acelasi lucru, adic7a sa mai prelungesc colaborarea. am fost contactat si nu vroiam decat un amarat telefon de vodafone prime 7. Mi s-a oferit un pret ce nu mi-a convenit. ce fidelizare la vodafone? nu mai exista asa ceva. Oferta lor era aproape ca si cum as lua acel telefon la liber.

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎20-11-2016
0

Re: Fidelizare clienti - dezamagire totala

Si eu sunt foarte dezamagit de preturile telefoanelor la abonamente.

Am abonamentul cel mai mic,de 31 lei,care e excelent,avand in vedere ca nici macar nu pot depasi limitele abonamentului,oricat m-as chinui

Nu poti sa dai un telefon de 600 eur la liber cu pret de 400 la abonament de 21 eur,pe 2 ani.E mult!

Reganditi strategia,pentru clientii fideli!Asa isi porteaza toti numerele/abonamentele in alte retele.Bine,nici acolo lucrurile nu sunt roz,ca in orice loc

 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎15-12-2016
0

Re: Fidelizare clienti - dezamagire totala

Foarte tare !

Credeam ca sunt singurul ! Emoticon fericit)))

Parca sunt mai usurat acum !!! 

... glumeam ... evident ! Aceeasi dezamagire o am si eu - e drept ca doar dupa 15 ani de abonament Emoticon fericit

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎15-12-2016
0

Re: Fidelizare clienti - dezamagire totala

Desi imi pare rau pentru experienta ta ... ma bucur cumva ca nu sunt singurul in situatia asta !!! Emoticon fericit

... drept e ca eu am doar 15 ani de cand sunt clientul lor !

Bafta la portare !!!  Emoticon fericit