Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Fidelizare clienti

Nici nu stiu cu ce sa incep. Am epuizat toate caile posibile in incercarea de a gasi intelegere la acest mamut, care nu vrea sa se urneasca in secolul in care marile companii pun pret pe ''om'' si nu pe un numar de telefon alocat. Cuvantul ''fidelizare'' este o gluma macabra in comparatie cu alti operatori de telefonie. ''NU iti convine?!'' Accepti sau pleci. NU exista alternative.

Vrei sa vorbesti cu un operator?! Pana ajungi la el, treci prin ''furcile caudine'' ale celui mai alambicat si stufos meniu de la *222. Clar e facut sa te determine sa renunti. Daca vrei sa ai prioritate, ia de plateste la *555, ca de, ai privilegiul sa fii la Vodafone. Cand, in sfarsit, ajungi la operator, ai sentimentul ca deja deranjezi si daca indraznesti ca nu intelegi limbajul de lemn cu care au fost inoculati, te trezesti ca vorbesti singur. Sa ceri mai mult cu bani mai putini?! Dar ce domnule, e societate de binefacere? As putea umple pagini intregi, dar as fi catalogat ''hater'' ca asa este moda acum. Cine comenteaza, este pricinos. ''Stai domnule in formatie!'' Cum iti permiti sa devii constient ca esti mintit cu nerusinare.

Highlighted
Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015

Re: Fidelizare clienti


@mihain_70 a scris:

Nici nu stiu cu ce sa incep. Am epuizat toate caile posibile in incercarea de a gasi intelegere la acest mamut, care nu vrea sa se urneasca in secolul in care marile companii pun pret pe ''om'' si nu pe un numar de telefon alocat. Cuvantul ''fidelizare'' este o gluma macabra in comparatie cu alti operatori de telefonie. ''NU iti convine?!'' Accepti sau pleci. NU exista alternative.

Vrei sa vorbesti cu un operator?! Pana ajungi la el, treci prin ''furcile caudine'' ale celui mai alambicat si stufos meniu de la *222. Clar e facut sa te determine sa renunti. Daca vrei sa ai prioritate, ia de plateste la *555, ca de, ai privilegiul sa fii la Vodafone. Cand, in sfarsit, ajungi la operator, ai sentimentul ca deja deranjezi si daca indraznesti ca nu intelegi limbajul de lemn cu care au fost inoculati, te trezesti ca vorbesti singur. Sa ceri mai mult cu bani mai putini?! Dar ce domnule, e societate de binefacere? As putea umple pagini intregi, dar as fi catalogat ''hater'' ca asa este moda acum. Cine comenteaza, este pricinos. ''Stai domnule in formatie!'' Cum iti permiti sa devii constient ca esti mintit cu nerusinare.


Buna!

 

Ai verificat ofertele disponibile in contul My Vodafone?

 

Pentru mai multe detalii, iti recomand sa ne contactezi prin una din variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm

 

Georgiana

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎03-08-2017
0

Re: Fidelizare clienti

"draga"vodafone,sunt din ce in ce mai dezamagit de tine,la inceput erai ff dragut acum ai devenit usor usor ceva banal fara nicio atractie.desi suntem impreuna de ff multi ani nu mai ai nimic de oferit din contra ai luat si ce ai oferit,un exemplu ar internetul pe mobil.sustii ca daca vorbesc net primesc..e uite ca desi vorbesc net tot nu primesc deoarece conditia este sa am o optiune activa de minim 5 euro..lolla inceput era ok ma multumeau acei mb pe care ii primeam in functie de cat vorbeam,acum parca nici nu mai imi vine sa vrb.in aplicatia myvodafone aceeasi problema bonus 1500 mb 0 euro activare..ok dupa ce activezi abia atunci imi spui ca trebuie sa am o optiune activa de minim 5 euro..lol si uite asa ma gandeam ca de cand suntem impreuna (16) nu prea mai am nicio atragere si ma gandesc sa "divortez"..este ca in viata .vezi ceva mia interesant si mai atragator logic ca tragi spre acel ceva .dupa 16 ani de "casnicie"totul a devenit rece,si neinteresant..drum bun in viata draga VODAFONE

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎03-08-2017
0

Re: Fidelizare clienti

adevarat..decat sa ajungi in situatia sa ai nevoie de "relati cu clientii"mai bine te lasi pagubas..cred ca asta este si ideia..sa nu ii bati prea mult la cap,te pierzi in meniula ala dupa ce incepe .."buna sunt andreea..."bla bla bla. mai repede gasesti raspuns pe net cautand decat la telefon..Emoticon trist(