Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Înţelept
Postări: 135
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Functionalitati

Salut mrmctano;
Mai precis ce nu ti-a functionat in perioada aia? a cazut tot Vodafone-le din tot Bucurestiul si Constanta 2 ore, Voce, Date, ( 3G + GPRS ) 2G, 2.5G, 3G, 3.5G ce nu a functionat mai precis?
E foarte posibil sa fi avut o problema in retea, dar evident ca daca nu au reclamatii oficiale, si chiar multe la numar nu vor oferi un raspuns oficial, posibil sa le fi cazut ceva prin partea de core, semnalizare daca a fost afectata o zona asa mare, sau poate nu toata reteaua le-a fost afectata, poate doar un segment de clienti ( de ex: le-a picat un HLR si toti ''nefericitii '' de pe acel HLR asemeni , nu au mai putut folosi servicile pana cand nu s-a rezolvat sau i-au mutat pe un alt HLR ).
Se mai intampla, nimic nu e perfect, dar atata timp cat nu dai toate informatile ei nu vor putea verifica, iar de raspuns..........oficial............. e destul de greu pentru ca implica multe ''resurse'' ( multi oameni din vreo 3-4 departamente, multe verificari, timp, log-uri etc ) si doar pentru tine............ doar daca esti tare in ale legii sau esti de prin guvern ceva Emoticon fericit.
O zi faina si toate cele bune.
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎03-05-2013
0

Re: Functionalitati

Motivul este simplu, pentru ca in perioada de 2 ore jumatate cand semnalul a cazut nu transmite nimeni o sesizare la Vodafone.

Am patit si eu de nenumarate ori cand cadea semnalul si faceam sesizare la rel. clienti. Trebuia sa sun dupa alte numere de telefon de cel putin 5 ori ca sa fiu bagat in seama, motivul simplu dintro localitate de 30000 de locuitori eram singurul care ii sesizam.
Abia dupa trei zile ma sunau sa-mi comunice ca am avut dreptate si sa ma intrebe daca mai sunt probleme.
Asa ca nu vei avea sanse sa afli ceva vreodata.