Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎19-10-2017
0

Iata de ce au nu as recomanda nimanui Vodafone

Sunt client Vodafone de 20 ani insa abia astept sa ies din contract peste cateva luni (ba chiar s-ar putea sa solicit ANPC sa ma ajute cu rezilierea contractului inainte de termen)

Vodafone este permanent preocupata sa atraga clienti noi insa mentenanta contractelor din portofoliu este ultima lor preocupare.

A treia mea experienta negativa arata cam asa:

 

In 26 septembrie am achizitionat un telefon ''la liber'', ceea ce inseamna ca Vodafone are obligatia sa mi-l puna la dispozitie necodat, gata de a fi utilizat in orice retea.

In magazin, vanzatorul nu a fost capabil sa genereze codul de decodare a aparatului, asa ca a trimis o solicitare pe mail catre echipa de suport si m-a trimis acasa spunand ca imi va comunica pe mail codul indata ce il primeste. Degeaba am asteptat, degeaba am trecut prin magazin in urmatoarele 2 zile nu avea codul (cica nu il primise pe mail).

In 28 septembrie, dupa a treia vizita in magazin am sunat la call center unde mi s-a spus ca acel cod trebuie primit de la producator (Huawei in cazul meu) si ca trebuie sa le furnizez copie dupa factura (nu stiu de ce, doar o aveau) si codul IMEI al aparatului. Zis si facut insa degeaba am trimis documentele la adresa solicitata, nu s-a intamplat nimic.

Au urmat inca 3 saptamani in care periodic am trimis cate o reclamatie sau am dat cate un telefon pt a reclama, toate demersurile degeaba: aparatul meu achizitionat in urma cu aproape o luna este inca neutilizabil, copilul meu se uita frustrat la el si injura Vodafone Emoticon trist

La ultima discutie purtata in call center mi-au spus ca procedura prevede un termen de 15 zile lucratoare (maxim) pt furnizarea codului de deblocare si m-au asigurat ca vor prioritiza solicitarea mea: minciuni (au trecut demult cele 15 zile)

Asa ca mi-am zis ca pe toate forumurile romaniei imi voi striga nemultumirea (incepand de aici) cu speranta ca voi reusi sa fiu auzit de foarta multa lume si poate intr-un final Vodafone isi va da seama ca daca nu acorda atentia cuvenita contractelor vechi si vor continua sa se focuseze doar pe achizitia de noi contracte, tot ce au construit se va rasturna asemenea unui castel de carti de joc.

 

Aceasa este prima experienta negativa pe care o istorisesc aici, vor urma inca doua.

 

Voi ce experiente negative ati avut cu Vodafone?

Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Iata de ce au nu as recomanda nimanui Vodafone

Buna, Adrian!

 

Ne pare rau pentru aceasta situatie. Pentru a te putea ajuta cu deblocarea acestui dispozitiv e necesar intr-adevar sa avem acea factura. De pe ce adresa de e-mail ai trimis acea factura? 

 

Putem verifica acel e-mail si in acest fel putem vedea in ce stadiu se afla cererea ta de decodare. 

 

Multumesc,

Madalina 

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎19-10-2017
0

Re: Iata de ce au nu as recomanda nimanui Vodafone

Ei vezi, ești a șasea persoana care îmi cere copia facturii și codul IMEI în ultima luna.
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎19-10-2017
0

Re: Iata de ce au nu as recomanda nimanui Vodafone

Cu siguranță voi primi în schimb asigurări ca solicitarea mea va fi prioritizata
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎19-10-2017
0

Re: Iata de ce au nu as recomanda nimanui Vodafone

De fapt Vodafone nu ti-a pus la indemana instrumente ca sa ma poți ajuta. Bănuiesc ca vei trimite un mesaj mai departe în care ceri rezolvarea problemei iar cei în măsură să o rezolve sunt ori prea putini, ori preocupați de a atrage clienți noi în asa măsură încât clienții vechi încătușați într-un contract nu prezintă nici un fel de interes.
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Iata de ce au nu as recomanda nimanui Vodafone

Ne pare rau pentru acestea, Adrian08. Ai rezolvat intre timp? Poti reveni aici cu o confirmare?

Tudor

Vodafone