Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Începător
Postări: 14
Înregistrat: ‎04-02-2016
Soluţie acceptată

Inchidere abonament

Buna ziua, 

as vrea sa renunt la un abonament care expira acum in luna aprilie, insa, din pacate nu reusesc sa fac solicitarea nici pe chat (e tot timpul ocupat) nici la *222. In magazin mi-am pierdut deja rabdarea, spunand ca vreau inchiderea abonamentului pt. ca s-au implinit cei 2 ani cf. contractului, dar parca sunt toti batuti in cap. Incep sa-mi prezinte fel si fel de oferte de prelungire, eu insistand ca efectiv numa intereseaza. E foarte jenant ce se intampla, in halul in care trag de clienti. Chiar asa disperati sunteti? Daca eu spun ca nu ma mai intereseaza si nu mai vreau, de ce tot insista? O singura data am reusit sa prind liber la *222, acum 3 saptamani, dar mi s-a spus ca este prea devreme si la fel, operatorul respectiv a inceput sa ma dispere cu ofertele de prelungire. REPET: NU MA INTERESEAZA NICIO OFERTA, NICIO TABLETA, NICIUN TELEFON. 

Vreau doar inchiderea abonamentului. 

A mai patit cineva la fel ca mine? 

P.S. Mie mi se intampla a doua oara. Am mai abut un abonament care a expirat in decembrie 2014 si abia in iulie am reusit sa-l inchid. 

E foarte jenant!!!

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎30-03-2016
0

Re: Inchidere abonament

[ Editat ]

Buna, cred ca chatul nu mai functioneaza, la orice ora vrei sa intri in legatura cu un reprezentant, astepti mult si bine.

Ca sa inchizi abonamentul, iti indic urmatorii pasi:

 

   1. Faci 2 copii xerox dupa contract, scrii o cerere in dublu exemplar DE MANA, NU LA CALCULATOR, in care soliciti inchiderea abonamentului intrucat s-a realizat perioada contractuala, CU MENTIUNEA CA NU ESTI DE ACORD SA FII CONTACTATA PT. ALTE OFERTE DE PRELUNGIRE/AB.NOU/RECLAME/MARKETING ETC.

 

    2. Mergi la reprezentanta, nu la magazin, predai cererea, impreuna cu una din copiile contractului si le spui ca vrei sa ti se inchida abonamentul, apoi le ceri sa-ti inregistreze cererea (nr.de intrare+stampila). Sunt obligati sa dea nr. la orice hartie care li se adreseaza. 

    

    3. Un exemplar al cererii inregistrate, ramane la tine.

   

    4. Iei SIM-ul cu tine si-l predai pe proces verbal de predare-primire (tot la reprezentanta), impreuna cu cealalta  copie a contractului. Procesul vb. sa fie la fel ca cererea, in 2 exemplare, din care unul sa ramana la tine cu semnatura consilierului vodafone la care ai lasat SIM-ul.

 

 E foarte simplu, dar grabeste-te ca sa nu mai prinda inca  o luna de facturare. 

Daca nici asa nu ti se inchide ab.respectiv, chiar daca ai predat SIM-ul, nu mai platesti si te adresezi ANPC-ului.

 

Succes!

 

 

 

Colaborator debutant
Postări: 35
Înregistrat: ‎14-09-2014
0

Re: Inchidere abonament

Varianta cea mai simpla.

Inainte cu aproximativ o luna de data expirarii contractului trimiteti o cerere scrisa catre ei folosind posta, pe email sau direct la un magazin Vodafone cerand un numar de inregistrare, asta daca nu reusiti sa va faceti inteles la relatii clienti.

 

 

Poti trimite o scrisoare, în atenția Departamentului de Relații cu Clienții, la adresa:

Centrul Internațional CDG
Piaţa Charles de Gaulle nr.15, Sector 1
011857 Bucureşti, România

 

---  Formular de Asistenta  ---

https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm