Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎24-01-2012

Nemultumire!!

Cum este posibil ca in decursul a 2 saptamanii sa las 5-6 recenzii la acelasi telefon si sa nu apara nici pana acum. Se stie despre problema asta dar vad ca nu se streseaza cu asa ceva. 

Chiar in halul asta se acorda importanta????

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013

Re: Nemultumire!!

Buna,

 

Pentru a putea redirectiona solicitarea catre echipa implicata, te rog sa ne oferi si noua exemplele.

 

Multumesc,

Georgiana

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Nemultumire!!

Raspunsul e simplu. Pentru ca Vodafone nu da doi bani pe utilizatoriii serviciilor sale. Citeste postarile mele si o sa vezi cu ce firma si angajati ai de-a face.

Highlighted
Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Nemultumire!!

Exemplele fiind ce am scris in recenzii?

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013

Re: Nemultumire!!

Da. Sau daca doresti sa le detaliezi, le astept pe adresa de mail forumsupport_ro@vodafone.com.

 

O zi placuta,

Georgiana

Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Nemultumire!!

In 5 min o sa trimit pe adresa care mi-ai dat-o un exemplu.

O zi placuta si tie!

 

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013

Re: Nemultumire!!

Buna Dragos,

 

Am primit mail-ul de la tine.

Am redirectionat recenzia catre echipa implicata.

 

Multumesc pentru interesul acordat,

Georgiana

Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎22-04-2013

Re: Nemultumire!!

Sunt in total acord cu dvs,azi pe la orele 15.00 cand dormeam si eu mai bine [ pentru ca unii mai muncesc si noaptea sa aiba bani sa plateasca facturi la telefon],ma trezeste telefonul cu un sms care-mi spune ca mi-a fost activata factura electronica .Nici prin cap nu mi-a trecut vreun gand de activare a acesteia iar daca tot mi-a stricat somnul sun la ei sa ma lamuresc iar o d-na imi spune ca sa trimit eu inapoi un sms cu textul NU la nu stiu ce drac de numar afisat acolo.Politicos i-am replicat ca nu trimit nimic pentru ca nu am cerut nimic .Nu am reusit sa o conving pe d-na ca si tacerea este un raspuns si a trebuit sa dau sms-ul cerut avand in vedere ca in mai vechile mele discutii cu VDF a trebuit sa aplic politica aceea in care cel mai destept cedeaza primul .Treaba este ca m-am saturat de asemenea sms-uri in care imi baga pe gat chestii care nu le-am cerut sau sms-uri care sa-mi spuna ca ultima zi de plata a facturii este 22 desi eu am primit deja confirmarea ca plata facturii a fost facuta ,chipurile "mesaje generate automat".Pai faceti bine si nu le mai generati ca nu toata lumea are chef de ele

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013

Re: Nemultumire!!

[ Editat ]

Buna mitzasrl,

 

Iti multumim pentru feedback-ul oferit.

Mesajele de informare privind modificarile din contul de abonat nu se pot restrictiona deoarece orice client trebuie sa fie informat de situatia contului sau. Din pacate, aceastea se primesc la ore tarzii deoarece toate modificarile programate sunt procesate la ora 00:00 a zilei respective.

 

Referitor la factura electronica, s-au facut campanii de activare automata pentru clientii care au cont activ MyVodafone si pe care l-au utilizat in ultimele 3 luni. Acesta faciliteaza accesul pentru toate informatiile din contul de abonat si ale facturii, inclusiv, poate expedia factura pe mail.

Activarea facturii electronice nu implica vreun cost suplimentar.

Mesajul de informare s-a trimis pentru a ne aduce la cunostinta situatia in care se va dori in continuare factura prin posta in paralel cu cea electronica.

 

Multumesc,
Georgiana

 

Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎22-04-2013

Re: Nemultumire!!

Asta este inca o modalitate de "a!burire" , ca nu pot sa zic altfel ,a situatiei.Nici un caz de paralel intre cele 2 tipuri de facturi'voi ati activat electronica iar eu daca nu trimiteam mesajul cu "nu"'
,ramaneam cu ea .In loc de regreteptr neplacerea provocata mai aveti putin si ma scoateti vinovat tot pe mine ca am avut telefonul pornit sau sistemul care trimite automat tot felul de prostii ,de parca l-as administra tot eu .


T