Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎27-11-2018

Neseriozitate black friday

Am plasat o comanda vineri 16.11.2018 in așa-zisa zi de black friday care s-a dovedit a fi de fapt o mare minciuna!!! Comanda consta in achiziția unui samsung galaxy s9 la pretul de 175€ (aprox. 815 lei) cu un abonament de 16€ și o portare de la o cartela prepay. După nenumărate mail-uri in care solicitam confirmări in legătura cu trimiterea documentelor și statusul comenzii (probabil plictiseam și agasam îngrozitor), inclusiv doua apeluri la serviciu clienți, primesc astăzi 27.11.2018 un telefon de la un consultant de-al dumneavoastră, care cu un ton de maxima superioritate imi comunica ca trebuie sa achit 2100 de lei 😱 doar garanție pentru ca “nu am istoric de plăti” pentru a-mi onora comanda, urmând a-mi fi restituiți după șase luni!!!! Nu am avut in viața mea datorii la nici un furnizor de servicii, fie el de lumina/gaz/catv/internet etc. La un calcul simplu trebuia sa platesc telefonul la preț intreg ca sa mi se ofere “oportunitatea” de a face un abonament in rețeaua Vodafone pentru 24 de luni!!! Curiozitatea mea este dacă ar fi 50,70, poate o suta de mii de clienți care pățesc ca mine și accepta cum se numește asta...poate cămătărie??? “Publicitatea” o sa o fac pe orice forum/site reușesc și ori de cate ori o sa am ocazia! Rușine Vodafone!!!
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎27-11-2018

Re: Neseriozitate black friday

Despre ce vorbim???? Suma totala al abonamentului pentru cele 24 de luni de contract este de 384€, aproximativ 1770 lei, cu mult mai puțin decât “cămătăria” pe care o faceti dumneavoastră cu aceasta așa zisa “garanție”! Pe ce considerente estimați dumneavoastră ca “momentele mai dificile” sunt doar primele șase luni de contract și nu poate ultimele șase luni când “cămătăria” imi va fi, ipotetic, de mult returnata? Sincer va consideram o companie destul de serioasă, dar m-am înșelat profund!!!
Highlighted
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎16-11-2018

Re: Neseriozitate black friday

Cum și-a bătut joc Vodafone Romania de mine.

Știți că am nimerit chiar când au activat ofertele de Black Friday și-am zis să iau un iPhone Xs Max. Bun. L-am comandat pe 16.

Abia pe 20 primesc un email în care mi se cere copia de buletin. Răspund imediat, chit că mai avusesem abonament la ei și mă puteau verifica extrem de ușor. Niciun alt email de atunci de la ei.

Pe 26 obosesc cu așteptatul și le dau eu un email. Îmi răspunde sec cineva și-mi spune că, pentru a continua comanda, trebuie să plătesc o garanție de, atenție, 5000 de lei (!). Ca fost abonat fără nicio abatere de la plată, evident că mi s-a părut strigătoare la cer această garanție, de unde până unde suma aia? Cer niște informații.

Aceeași persoană îmi răspunde că departamentul de FRAUDĂ a stabilit pentru mine acea sumă. Jubilez. Bun, zic totuși că achit garanția, să finalizeze comanda și să facă abonamentul. Telefonul fusese de BF la 225€ el și abonamentul la 16€ pe lună, deci chiar o ofertă foarte bună. Altfel nici nu mă băgam.

Primesc imediat email și-mi spune că a fost anulată comanda, s-a produs o eroare, bla bla, la revedere. Că eu n-am răspuns la nu știu ce email pe care ei nu l-au trimis (kafka) și vina nu-i a lor. Comunicarea a fost dezastru, garantez (ca să rămânem în același câmp lexical).

Acum, eu sunt un neica nimeni, era și normal să-mi pună garanție de 5000 de lei și apoi, după ce mă ofer să o plătesc, să-mi anuleze cu scârbă comanda. Dar oare așa s-au purtat cu toți clienții?

I-au vrăjit cu oferte bune de BF și apoi le-au pus condiții prohibitive ca să nu-și ia oamenii totuși telefoanele? Am toate datele să cred asta, din felul în care s-au purtat cu mine. Adică execrabil. Faci reclamă, faci oferte, îți bați joc de client, nu-i mai dai niciun telefon.

Merci pentru timpul pierdut și nervii întinși.
V.
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎16-11-2018

Re: Neseriozitate black friday

Asta este patania unui amic, Eu am comandat un Samsung S9 si nu am primit nici un mesaj de la vodafone. Deja am inceput sa caut alte oferte.

Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Neseriozitate black friday

Ne pare rau pentru situatiile prin care ati trecut. Avem rugamintea sa luati legatura cu noi intrucat dorim sa facem mai multe verificari cu privire la aceste situatii. Puteti lua legatura cu noi fie apeland la *222, fie alegand sa ne scrieti aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

Madalina
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎16-11-2018
0

Re: Neseriozitate black friday

Am sunat la vodafone de cinci ori, s-au inregistrat sesizarile si veti fi contactati. TEAPA

Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Neseriozitate black friday

Te rugam sa ne oferi numarul acelei comenzi. Pentru a verifica sesizarile deja inregistrate.

 

Madalina

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎27-11-2018
0

Re: Neseriozitate black friday

Mi s-a confirmat temerea ca nu am fost singura persoana care a pățit același lucru cu aceste “cămătarii” practicate de “marele” Vodafone România! Eu am înaintat o sesizare la ANPC sa-mi dau totuși seama dacă este tocmai legal sa te folosești de niște bani timp de șase luni fără sa ai nici o obligație fata se nimeni! Cum primesc răspunsul o sa fiu primul care-l publica pe forum/social networks și pe unde voi mai avea acces! Cât despre black friday o mai mare escrocherie nu am avut parte sa trăiesc vreodată!!!
Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Neseriozitate black friday

Colegii ne-au comunicat faptul ca acea comanda a fost anulata intrucat nu ai fost de acord cu plata garantiei, Bogdan.

Garantia iti este ulterior returnata. Aceasta este practic o suma de bani care are rolul de a garanta pentru tine ca si in momentele mai dificile tu iti vei putea achita abonamentul. Suma aceea, dupa cel putin 6 luni, iti este returnata, la cerere, fie in contul de plati, fie intr-un cont bancar ori la una dintre caseriile noastre.

Madalina