Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎15-09-2014
0

Neseriozitate totala la magazinul online

Poate ca de vina au fost sarbatorile...oferte peste oferte in maazinul online Vodafone.Mi-am incercat si eu norocul plasand o comanda.pe 27 decembrie 2014...dar nimeni n-a catadicsit sa ma ia in seama..inteleg personal putin,prost platit, obosit si plictisit si sarbatori..i-am cautat eu brambura ca nu au un numar de telefon la magazinul online sau au dar nu-l gasesti pe site..am vorbit cu vreo doi consultanti care mi-au spus sa astept sa fiu contactat in vederea finalizarii comenzii,le-m dat feedbackuri bune...dar nu m-a cautat nimeni si culmea mi-a fost stearsa si comanda din cont..BATAIE DE JOC!

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Neseriozitate totala la magazinul online

Buna ziua.

Si eu am plasat o comanda in 30 decembrie...de atunci apare in procesare. Cum pot urgenta primirea telefonului deoarece nu mai am un alt telefon de care sa ma pot folosi?

Scrie pe site ca in termen de 2 zile lucratoare ajunge comanda la mine. 30 si 31 au fost zile lucratoare..si 3.01.2015 este tot zi lucratoare.

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Neseriozitate totala la magazinul online

Salut,

 

Din data de 27 pana astazi, echipa care se ocupa cu plasarea comenzilor a avut doar doua zile lucratoare. Tinand cont ca nu ai fost singurul care a plasat comanda, este normal sa apara astfel de intarzieri. Te rog sa iei in calcul inainte de a cataloga aceasta situatie ca fiind o bataie de joc adusa personal, faptul ca de sarbatorile de anul acesta, au fost foarte putine zile lucratoare. Este normal sa se ajunga si la astfel de situatii, indiferent de eforturile depuse. 

De asemenea, daca o comanda a fost finalizata, aceasta nu se sterge de la sine. Nu cred ca ti-a fost stearsa, insa am sa te rog sa iei legatura cu colegii din echipa de Chat pentru a primi informatii complete despre comanda ta. 

 

Multumesc,

Claudiu 

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Neseriozitate totala la magazinul online

Buna,

 

Au existat si intarzieri in procesarea comenzilor, insa in cazul de fata chiar nu avem ce sa urgentam. In data de 31 programul a fost scurt pentru majoritatea departamentelor (este lesne de inteles de ce), iar data de 3.01 nu este o zi lucratoare, este o zi de week-end. Zilele lucratoare se incadreaza in intervalul luni-vineri, daca nu exista sarbatori legale in aceasta perioada. 

Comanda ta va fi procesata cel mai probabil in zilele urmatoare, in functie de sosirea ei in baza de date. Se face tot posibilul pentru onorarea comenzilor in timp util. 

 

Multumesc,

Claudiu 

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎17-02-2015
0

Re: Neseriozitate totala la magazinul online

si eu am incercat sa -mi fac un abonament online

am scris un numar de telefon in cerere

dar numarul mia expirat in 2 zile si am schimbat numarul

la pus si in contul meu vodafone,sa pot fi contactat

azi 23 feb primesc un email ca numarul vechi e inchis si nu pot fi sunat

pe deasupra am abonament la digi care i9l foloseste fratele meu mai mic

dar il platesc eu 25 lei pe luna

iar ei imi cer o grantie de 2500 lei pt un telefon care lau fabricat ei

acum serios daca aveam banii astia imi luam direct un telefon de doamne ajuta

si nu mai incercam sa aplic pt un abonament la vodafone

daca tot faceti acest gen de site,si oamenii vor sa si faca abonament acordatile

oricum daca nu platesc,suntem dati in judecata,si telefonul ala nu rezista pe viata

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Neseriozitate totala la magazinul online

Buna!

Apreciem sugestiile tale.  Garantia se solicita in functie de mai multe criterii. Poti citi mai multe detalii aici la pagina 4, punctul 2.3.

Daca ai nevoie de asistenta din partea unui consultant, te rog sa accesezi chat-ul.

Chat.jpgO seara frumoasa!

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Neseriozitate totala la magazinul online

[ Editat ]

@grasuxxx2 a scris:

si eu am incercat sa -mi fac un abonament online

am scris un numar de telefon in cerere

dar numarul mia expirat in 2 zile si am schimbat numarul

la pus si in contul meu vodafone,sa pot fi contactat

azi 23 feb primesc un email ca numarul vechi e inchis si nu pot fi sunat

pe deasupra am abonament la digi care i9l foloseste fratele meu mai mic

dar il platesc eu 25 lei pe luna

iar ei imi cer o grantie de 2500 lei pt un telefon care lau fabricat ei

acum serios daca aveam banii astia imi luam direct un telefon de doamne ajuta

si nu mai incercam sa aplic pt un abonament la vodafone

daca tot faceti acest gen de site,si oamenii vor sa si faca abonament acordatile

oricum daca nu platesc,suntem dati in judecata,si telefonul ala nu rezista pe viata

 


Da sunt dati in judecata.Zilele trecute am citit doua somatii de plata,din partea Top Factoring,adresate unui client.Una era in valoare de 3500 lei,ca urmare a neonorarii contractuale cu Vodafone,iar cea de-a doua in valoare de 700 lei,ca urmare a neonorarii contractuale cu Cosmote.Toata treaba asta dureaza de 9 ani,iar la momentul in care a fost trimis in judecata persoana in cazuza a decedat.Adio recuperare prejudicii.

  Asta e un caz din multele cazuri similare.

 In acest context,solicitarea garantiei este mai mult decat justificata.

 


Vodafone