Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Nesimtirea Vodafone

Am solicitat foarte clar Vodafone, prin intermediul serviciului de relatii cu clientii la *222, sa nu mai fiu apelat de roboti telefonici.

 

Totusi, astazi, in data de 29 decembrie 2013, la ora 10.06 am fost sunat de un robot de la numarul 0372022222.

 

Voi chiar credeti ca eu nu am altceva mai bun de facut duminica, la 10 dimineata, decat sa vorbesc cu robotii vostri?

 

Cat de nesimtit sa fii sa ignori o cerere expresa prin care v-am rugat sa nu mai sunati cu tampeniile voastre?

 

Stiu, acum o sa apara un moderator care o sa imi spuna ca sunt un client minunat, ca ii pare rau de situatia creata si ca are nevoie de un mesaj in privat ca sa salveze planeta.

 

Vai de voi.

Membru de bază
Postări: 191
Înregistrat: ‎15-03-2012

Re: Nesimtirea Vodafone

Vodafone are mai mare incredere in roboti (sistem) decat in oameni. De cate ori ati auzit expresia: 'Asa e sistemul nu putem sa il modificam.'? Parca acest sistem nu e facut de oameni. Poate daca am cere robotului sa nu ne mai sune oamenii s-ar rezolva. Emoticon fericit

Ar fi frumos daca nu ar mai deranja clientii decat in intervalul orar 10- 18. In codul bunelor maniere spune sa nu deranjezi o persoana necunoscuta in afara acestui interval.

Operatorul de la *222 nu are voie sa va inchida convorbirea fara sa rosteasca urmatoarele propozitii: '' Va mai pot ajuta cu ceva?'', sau 'In aceste conditii aceasta convorbire nu mai poate continua. La revedere.''(in cazul in care i se aduc injurii).

Cum un robot va informeaza ca apelul va fi inregistrat si voi puteti inregistra apelul. Trebuie sa fiti informat de inregistrarea apelului chiar daca sunteti sunati (acest lucru nu se intampla prea des).

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎08-10-2012

Re: Nesimtirea Vodafone

Am sa va spun un caz real:

De Craciun am vrut sa fac fetei mele cadou un telefon. Am sunat la vodafone, unde platesc 3 abonamente, am aranjat reinnoirea unui contract.... 

Nu va spun ca am precizat sa nu fiu contactat decat pe numarul meu inregistrat peste tot la operatori. Cadoul nu a mai fost surpriza, S-au trimis mesaje la toate numerele mele de telefon, inclusiv al fetei, ca s-a livrat telefonul! O lipsa de profesionalism crasa, o publicitate agresiva de care mi-e scarba acum. Promit sa schimb toate abonamentele mele cand va expira ultimul contract in vigoare.

Am vrut sa scriu la sfarsit "cu stima", dar nu e cazul!

Poate un reprezentant al acestei companii va catadicsi sa-mi dea o explicatie pentru aceasta magarie facuta de angajatii lor, ceea ce nu cred!

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Nesimtirea Vodafone

[ Editat ]

Ce-ar putea sa mai zica reprezentantul Vodafone?
"Ne cerem scuze pentru neplacerea creata, vom verifica situatia."
"Ne cerem scuze, angajatul Vodafone n-a inteles bine precizarea dumneavoastra."
"Ne cerem scuze, sistemul nu permite angajatilor de la Relatii Clienti sa limiteze notificarile doar la un numar de telefon din cont, in cazul ca aveti mai multe."
Probabil scuzele sunt scrise intr-un fisier text oferit fiecarui angajat. Si, in opinia mea, lipseste ce-i mai important: "Ce-am putea sa facem sa diminuam efectele neplacerii create?". Sa spuna clientul ce ar vrea el (poate e realizabil), pentru ca relatia sa continuie acceptabil, fara resentimente.
Nu stiu daca cineva vrea sa observe ca in aceasta companie factorul uman e problema, nu serviciile.

Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: Nesimtirea Vodafone

Intr-adevar, nesimtirea Vodafone nu are limite.

 

Astazi, DUMINICA, am fost sunat iarasi de un robot Vodafone, la ora 11.51 de pe numarul 0372022222.

 

 

Fara comentarii.

 

Dincolo de asta stiu ca sunt cel mai important client pentru voi, voi vreti sa ma ajutati, dar uite...sunt doua variante:

 

1. fie nu puteti sa intelegeti ca nu ma intereseaza sa discut cu robotii vostri.

 

2. fie sunteti mincinosi si nu va pasa de faptul ca am zis clar ca nu vreau sa primesc apeluri telefonice automate.

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Nesimtirea Vodafone

Cand aveam abonament Vodafone, bagasem in blacklist 0372*. Doar asa am scapat de ei.

Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: Nesimtirea Vodafone

Eu le-am facut doua sesizari la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

 

Cate una pentru fiecare apel mentionat aici.

 

Si o sa le mai fac cate o sesizare pentru fiecare porcarie pe care o fac. Daca toti abonatii lor ar proceda la fel, poate ar incepe sa devina mai sensibili la aspectele astea.