Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎31-08-2015
0

Oare este bataie de joc ?

Buna ziua, 

 

Sunt un fost client vodafone, care s-a intors din nou in retea.

 

Problema mea este, urmatoarea : In data de 28.08.2015 am fost intr-un magazin vodafone pentru a incheia un abonament (cel mai ieftin din oferta fara telefon si pe o perioada de un an).

 

Nu am sa comentez despre faptul ca la incheierea abonamentului am specificat dinainte ca vreau sa fie facut pe o perioada de 1 an , iar angajatul care s-a ocupat de mine a pus in sistem din greseala perioada de 2 ani si a trebuit sa stau in magazin degeaba aproape o ora pana s-a remediat problema.

 

Astazi primesc un sms in care scria : "Intrucat ati depasit limita de credit alocata, serviciile au fost restrictionate pana la plata a 200 de lei in avans" , bineinteles ca numai pot folosi acel abonament. Mentionez ca in perioada 28.08 - prezent am facut cost suplimentar. Oare de ce mi se cer acesti bani inainte de emiterea facturii? Regret ca am facut prostia asta, sa revin la vodafone. 

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Oare este bataie de joc ?


@strick3rs1 a scris:

Buna ziua, 

 

Sunt un fost client vodafone, care s-a intors din nou in retea.

 

Problema mea este, urmatoarea : In data de 28.08.2015 am fost intr-un magazin vodafone pentru a incheia un abonament (cel mai ieftin din oferta fara telefon si pe o perioada de un an).

 

Nu am sa comentez despre faptul ca la incheierea abonamentului am specificat dinainte ca vreau sa fie facut pe o perioada de 1 an , iar angajatul care s-a ocupat de mine a pus in sistem din greseala perioada de 2 ani si a trebuit sa stau in magazin degeaba aproape o ora pana s-a remediat problema.

 

Astazi primesc un sms in care scria : "Intrucat ati depasit limita de credit alocata, serviciile au fost restrictionate pana la plata a 200 de lei in avans" , bineinteles ca numai pot folosi acel abonament. Mentionez ca in perioada 28.08 - prezent am facut cost suplimentar. Oare de ce mi se cer acesti bani inainte de emiterea facturii? Regret ca am facut prostia asta, sa revin la vodafone. 


Buna,

Te rog sa redirectionezi catre echipa de chat.


Iti multumim pentru intelegere!

 

Capture.JPG

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎31-08-2015
0

Re: Oare este bataie de joc ?

De ce nu-l redirectionati dvs ?
Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Oare este bataie de joc ?


@strick3rs1 a scris:
De ce nu-l redirectionati dvs ?

Din pacate, noi nu mai oferim asistenta pentru astfel de solicitari. De aceea, te rog sa te adresezi echipei de chat.


Multumesc pentru intelegere!

Capture.JPG 

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎31-08-2015
0

Re: Oare este bataie de joc ?

Cum ar trebui sa fac ?
Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Oare este bataie de joc ?


@strick3rs1 a scris:
Cum ar trebui sa fac ?

Chat-ul apare pe orice pagina a site-ului Vodafone, arata ca in imaginea de mai jos si vei fi preluat in cel mai scurt timp posibil.

 

Daca ai intrebari cu caracter general, nu ezita sa apelezi la noi.

 

O zi frumoasa!

 

Capture.JPG

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-12-2012
0

Re: Oare este bataie de joc ?

[ Editat ]

Da, este.

 

Si eu am aceeasi problema acum.

 

Si inainte sa fiu redirectat in mod elegant catre "Chat", vreau sa spun ca am facut deja acest lucru si am avut o converatie cu un operator acolo (legata de o alta problema cu o oferta facuta cu picioarele de un agent de vanzari).

 

Dupa ce am rezolvat prima problema, inainte sa apuc sa spun ca mai am o problema (si anume sa mi se trimita si mie intregistrarea care confirma faptul ca am fost de acord pe 2 ani cu incheierea contractului), a oprit conversatia si acum primesc un mesaj super: "va rugam sa continuati discutia inceputa".

 

Mai mult decat atat primesc pe mai "log-ul" converatiei imaginare avute cu un operator:

Salut,

Mai jos gasesti log-ul discutiei noastre.

Acest mesaj este generat automat. Vă rugăm să nu răspundeți. Vă informăm că mesajele primite pe această cale nu sunt tratate de companie. 

 

Dacă doriți să transmiteți un mesaj către Vodafone România, vă invităm să accesați formularul online de la adresa https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/

Echipa Vodafone

 

14:38:00 [Daniela ] Buna! Sunt Daniela . Cu ce te pot ajuta?

 

14:40:46 [Daniela ] Pentru ca nu mi-ai mai raspuns de mai bine de 2 minute, te rog sa imi spui daca doresti sa continuam discutia. Altfel va trebui sa inchid conversatia.

 

14:44:47 [Daniela ] La revedere!

 

14:44:48 [Daniela ] All Agents have left the conversation

 

Superb. Vreo idee? Nu de alta dar se pare ca sa dai la *222 de un operator live (voce) e la fel de complicat ca si sa castigi la loterie.

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Oare este bataie de joc ?

[ Editat ]

@ciuffy a scris:

Da, este.

 

Si eu am aceeasi problema acum.

 

Si inainte sa fiu redirectat in mod elegant catre "Chat", vreau sa spun ca am facut deja acest lucru si am avut o converatie cu un operator acolo (legata de o alta problema cu o oferta facuta cu picioarele de un agent de vanzari).

 

Dupa ce am rezolvat prima problema, inainte sa apuc sa spun ca mai am o problema (si anume sa mi se trimita si mie intregistrarea care confirma faptul ca am fost de acord pe 2 ani cu incheierea contractului), a oprit conversatia si acum primesc un mesaj super: "va rugam sa continuati discutia inceputa".

 

Mai mult decat atat primesc pe mai "log-ul" converatiei imaginare avute cu un operator:

Salut,

Mai jos gasesti log-ul discutiei noastre.

Acest mesaj este generat automat. Vă rugăm să nu răspundeți. Vă informăm că mesajele primite pe această cale nu sunt tratate de companie. 

 

Dacă doriți să transmiteți un mesaj către Vodafone România, vă invităm să accesați formularul online de la adresa https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/

Echipa Vodafone

 

14:38:00 [Daniela ] Buna! Sunt Daniela . Cu ce te pot ajuta?

 

14:40:46 [Daniela ] Pentru ca nu mi-ai mai raspuns de mai bine de 2 minute, te rog sa imi spui daca doresti sa continuam discutia. Altfel va trebui sa inchid conversatia.

 

14:44:47 [Daniela ] La revedere!

 

14:44:48 [Daniela ] All Agents have left the conversation

 

Superb. Vreo idee? Nu de alta dar se pare ca sa dai la *222 de un operator live (voce) e la fel de complicat ca si sa castigi la loterie.


Buna!

Pentru chat te rog sa incerci urmatoarele:

  • sa stergi memoria browserului si sa reincerci;
  • alt browser;
  • sa te asiguri ca Pop-up blocker e oprit pe pagina (daca ai instalat);
  • sa schimbi datele(adresa de e-mail) din formularul care iti apare inainte sa te conectezi din nou pe chat.

Pentru inregistrare te pot ajuta colegii de la chat. Alternativ, poti folosi una din metodele de contact de aici.

 

O zi frumoasa!
Irina

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎27-05-2016
0

Re: Oare este bataie de joc ?

Si mie i-mi pare sincer rau ca am mai continuat cu Vodafon inca contractul mai ales ca sunt client de cand ere inca Conex, an ajuns deja sa mi se faca scarba de ei de sistemul de a vorbi cu operatori lor, sunt intetrsati doar sa aiba numai cat mai multi abonati nu sa isi si respecte abonatul, am avut un telefon defect pe care l-am trimis la reparat in service pt un motiv banal nu mai tine acumulatorul mai mult de 8 ore dupa care se inchide si dispar toate din telefon, cand am predat telefonul pe 25.05.2016 nu au vrut sa imi dea telefon la schimb pe perioda reparatiilor pe motiv ca nu are, intre timp a aparut o domnisoara prietene cu respectiva careia ia spus stai sa termin cu asta si te rezolv ( asta are  un nume) am fost tratat mai rau ca si un boschetar cu toate ca lunar le dau peste 300 lei pe abonamente. Daca  am vrut sa vorbesc pe telefon in continuare am fost obligat sa imi cumpar telefon la liber ca sa pot comunica, mi se mai si spune ca peste 3 saptamani voi avea telefon. Atat timp cat le platesc facura am si pretentia sa pot uiliza si internetul alocat. Cea mai tare faza cind am inrtodus cartela in noul telefon aflu cu stupoare ca sunt trecut de pe abonament pe cartela reincarcabila. Asa ceva doar la VODAFON MAI VEZI. ORICUM SA LE FIE RUSINE.