Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Opiniile unui forumist

Dupa mai bine de 6 luni petrecute in forumul Vodafone am ajuns la urmatoarele concluzii:

 

1. Operativitatea moderatorilor forumului merita laudata in majoritatea cazurilor. Insa nu inteleg de ce ei, moderatorii, sunt mai operativi decat cei de la *222.

 

2. Nemultumirile clientilor referitoare la comportamentul operatorilor de la *222. Eu insumi am trecut prin martie, parca, prin asa ceva. 

 

3.Numarul destul de mare de nemultumiti din randul abonatilor cu vechime mare in reteaua Vodafone care reclama ofertarea slaba la "fidelizare". Aici as mentiona si faptul ca nu am sesizat o scadere a acestora in ultima vreme, semn ca interesul companiei ramane in zona clientilor noi si nu a celor vechi.

 

4. Interesul foarte mare al companiei pentru Pre-Pay, care alcatuieste probabil majoritatea clientilor Vodafone, de unde si ofertele foarte bogate - ca si continut - pentru zona de cartele, spre deosebire de cele de la abonamente.

 

5. Multele erori de sistem atunci cand vine vorba de rezilieri (modificari de date, prelunguri de contracte, etc) dar si de logarea pe site/forum, de exemplu.

 

6. Problemele la achizitionarea online (de ex. telefonul se afla pe site, faci comanda, dar descoperi apoi ca nu mai e in stoc..., etc). 

 

7. Problema VOIP ridicata de Getodacul, lucru care  m-a determinat inclusiv pe mine sa nu doresc vreo extraoptiune de internet pe mobil de la Vodafone.

 

8. Chiar daca moderatorii sunt operativi, in multe cazuri raspunsurile lor vin greoi si dupa o perioada deloc neglijabila, uneori de zile. Recomandarea mea este atunci cand scriem unui moderator fie sa gasim pe unul care e online la momentul cu pricina, fie mai intai sa expunem problema pe forum ca apoi sa preia unul din ei situatia.

 

9. Forumul este o alta interfata a serviciului de Relatii cu clientii al Vodafone si nimic mai mult. Si astfel se incearca rezolvarea si pe alte cai a problemelor clientilor. Lucru laudabil, dar nu e vorba de o comunitate online ci tot de un serviciu de Relatii cu clientii.

 

10. Aparitia de probleme in ceea ce priveste traficul nocturn de date de pe smartphone-uri, in special la clientii cu abonamente.

 

S-ar putea sa mai fie si alte lucruri de spus. Voi reveni insa.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Opiniile unui forumist

[ Editat ]

Un asemenea raport ar trebui sa fie pe masa celor de la marketing sau al echipei de relatii cu clientii. Faptul ca eu vi l-am facut gratuit, nu conteaza pana la urma. Dar ar trebui sa dea de gandit Vodafone.

Din pacate, lipsa de concurenta de pe piata romaneasca de telefonie mobila se simte, intrucat ofertele tuturor companiilor de profil sunt relativ asemanatoare, per ansamblu, iar interesul fata de clienti este scazut.

Totusi, nu pot sa nu remarc faptul ca fieful Vodafone, Bucurestiul, incepe sa fie client si al companiilor concurente, lucru care, poate da de gandit. Insa cum pentru crearea sectiunii in limba engleza a forumului au fost necesare luni bune, pentru o schimbare de politica banuiesc ca sunt necesari ani.

Si nu, nu vreau multumiri formale. Sunt satul de ele.

 

Odata cu aceste postari voi incepe sa reduc prezenta mea pe acest forum intrucat politica Vodafone vizavi de abonatii cu mare vechime nu observ sa se fi schimbat, nemultumirile acestora revenind constant la sectiunea de Abonamente. Cu aceasta ocazie am observat si cat de importanta e opinia unui client.  Si am 12 ani de abonament la Vodafone. Dar nu conteaza acest lucru.

 

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Opiniile unui forumist

Ca urmare a faptului ca nimeni (dintre moderatori, evident) nu a luat act de cele scrise mai sus, rog stergerea topicului!

Multumesc! Incep sa ma gandesc si la iesire din forumul Vodafone.
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Opiniile unui forumist

Buna ClausInRo,

 

Ai mentionat faptul ca nu doresti multumiri. Dupa cum stii, forumul este urmarit indeaproape de echipa de moderatori. De asemenea, desi nu ti-am raspuns, feedback-ul prezentat de tine a fost adresat departamentelor implicate la fel ca oricare altul  venit din partea ta sau a altor useri de pe forum.

 

Multumesc,

Irina

 

 

 

 

Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-05-2012
0

Re: Opiniile unui forumist


@ClausInRo a scris:

Dupa mai bine de 6 luni petrecute in forumul Vodafone am ajuns la urmatoarele concluzii:

 

1. Operativitatea moderatorilor forumului merita laudata in majoritatea cazurilor. Insa nu inteleg de ce ei, moderatorii, sunt mai operativi decat cei de la *222.

 

2. Nemultumirile clientilor referitoare la comportamentul operatorilor de la *222. Eu insumi am trecut prin martie, parca, prin asa ceva. 

 

3.Numarul destul de mare de nemultumiti din randul abonatilor cu vechime mare in reteaua Vodafone care reclama ofertarea slaba la "fidelizare". Aici as mentiona si faptul ca nu am sesizat o scadere a acestora in ultima vreme, semn ca interesul companiei ramane in zona clientilor noi si nu a celor vechi.

 

4. Interesul foarte mare al companiei pentru Pre-Pay, care alcatuieste probabil majoritatea clientilor Vodafone, de unde si ofertele foarte bogate - ca si continut - pentru zona de cartele, spre deosebire de cele de la abonamente.

 

5. Multele erori de sistem atunci cand vine vorba de rezilieri (modificari de date, prelunguri de contracte, etc) dar si de logarea pe site/forum, de exemplu.

 

6. Problemele la achizitionarea online (de ex. telefonul se afla pe site, faci comanda, dar descoperi apoi ca nu mai e in stoc..., etc). 

 

7. Problema VOIP ridicata de Getodacul, lucru care  m-a determinat inclusiv pe mine sa nu doresc vreo extraoptiune de internet pe mobil de la Vodafone.

 

8. Chiar daca moderatorii sunt operativi, in multe cazuri raspunsurile lor vin greoi si dupa o perioada deloc neglijabila, uneori de zile. Recomandarea mea este atunci cand scriem unui moderator fie sa gasim pe unul care e online la momentul cu pricina, fie mai intai sa expunem problema pe forum ca apoi sa preia unul din ei situatia.

 

9. Forumul este o alta interfata a serviciului de Relatii cu clientii al Vodafone si nimic mai mult. Si astfel se incearca rezolvarea si pe alte cai a problemelor clientilor. Lucru laudabil, dar nu e vorba de o comunitate online ci tot de un serviciu de Relatii cu clientii.

 

10. Aparitia de probleme in ceea ce priveste traficul nocturn de date de pe smartphone-uri, in special la clientii cu abonamente.

 

S-ar putea sa mai fie si alte lucruri de spus. Voi reveni insa.


sunt perfect de acord cu tine....

 

 

Ar trebui ca un moderator sa fie tot timpu online pe acest forum....cum e si pe toate forumurile de specialitate...

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Opiniile unui forumist

Salut, 

 

Programul moderatorilor este in fiecare zi (inclusiv week-end), in intervalul 08:00 - 22:00. Singurele cazuri in care se raspunde dupa cateva zile sunt cele in care moderatorii respectivi au zile libere sau sunt in concediu. 

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Opiniile unui forumist

Poate ar fi mai bine ca atunci cand moderatorii au zile libere sau sunt in concediu, sa raspunda automat alti moderatori care nu au liber. Sunt sigur ca toti clientii isi doresc o rezolvare intr-un timp cat mai scurt fara sa conteze ce moderator raspunde. In plus, nu prea am vazut solicitari sa raspunda un anumit moderator.
Este doar o sugestie de imbunatatire a activitatii
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Opiniile unui forumist

Salut "sirtius",

 

Avem in vedere o propunere asemanatoare si la fel de folositoare ca cea prezentata de tine. Intr-adevar, in timpul unui concediu - spre exemplu - un mesaj poate ramane in inbox mai multa vreme. 

Vom implementa o noua procedura intr-un timp cat mai scurt, legat de aceste situatii.