Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎01-11-2013

Re: Prelugire abonament sau portare

Lasand la o parte "anomalia"din magazinul on line, care ma enerveaza si acum dar care se va rezolva; as vrea sa felicit echipa vodafone si fan curier:s-au incadrat perfect in termenul de livrare si totul a mers super ok, in conditiile in care sunt convins ca au avut destul de multe cereri din partea clientilor.

 

Felicitari !!!Emoticon fericit

 

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎17-04-2012

Re: Prelungire abonament sau portare

Buna ziua! As vrea sa stiu care sunt beneficiile la trecerea de pe cartela pe abonament si portarea din alta retea in vodafone. Multumesc!

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Prelungire abonament sau portare

Buna tatar1!

 

Reducerea pentru portarea de la cartela este de 10 Euro pentru toate abonamentele RED, SMART, EASY. Reducerea se cumuleaza cu cea aferenta abonamentului ales.

Daca mai ai intrebari, nu ezita sa ne spui.

 

Multumesc!

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎16-02-2012

Re: Prelugire abonament sau portare

si tot astept de mai bine de o luna , ce-i drept am fost contactat o data prin decembrie, dar cum eram pe cocaluri deci ciuciu semnal vodafone am rugat-o pe donsoara sa ma sune in alta zi . canci . am revenit cu un telefon la rel clienti , ca deh erau oferte frumoase la concurenta  , vaaai scuzati , veti fi contactat , trecut prioritar . vezi mai sus , acelasi tratament : cu indiferenta . concluzia s-au dus si ofertele frumoase de la concurenta , si aici am fost tratat cu dispretul cuvenit

acum vre-o doua saptamani mai sun o data  : aceleasi texte , acelasi tratament , ciuciu sunat .

 cu prima ocazie zbor din vodafone fara regrete, o sleahta de incompetenti angajati pe criterii de lenevie care dau impresia ca fac ceva si de fapt stau cu fundurile pe maini 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Prelugire abonament sau portare

Buna tonim!

Daca doresti sa verific situatia mentionata pentru a o putea clarifica si rezolva impreuna, te rog sa ma contactezi prin mesaj privat si sa imi oferi mai multe detalii cu privire la aceasta.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

PM Irina.jpg

Multumesc!

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎16-02-2012

Re: Prelugire abonament sau portare

ca toti angajatii vodafone , nu te dezminti . multumesc pentru nimic . 'spe ani de cand sunt client vodafone este egal cu 0 

abia astept sa ies de sub contract sa va spun ura si la gara

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎17-04-2012
0

Re: Prelungire abonament sau portare

Buna seara! Inteleg ca daca trec o cartela la abonament am reducere 10 euro la telefon. Avand inca un abonament, intrebarea este: pot sa folosesc la plata telefonului, pe care vreau sa-l cumpar prin trecerea de pe cartela pe un nou abonament, punctele de fidelizare de pe abonamentul existent?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Prelungire abonament sau portare

Salut,

 

Punctele de fidelizare se pot folosi doar in cadrul abonamentelor deja existente pe cont. Asadar, in cazul tau, nu se pot folosi. 

 

Multumesc,

Claudiu

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎21-11-2013
0

Re: Prelungire abonament sau portare

Buna ziua,

 

Am intrat in ultima luna de abonament si nu vad pe site optiunea de a-mi prelungi/modifica abonamentul existent cu scopul de a achizitiona un nou telefon, doar optiunea de a alege un abonament cu numar nou.

 

Imi puteti spune ce se intampla?

 

Multumesc,

Dana Vasiliu

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Prelungire abonament sau portare

[ Editat ]

Salut!

 

 

Cred ca,pentru solicitarea ta,se potriveste raspunsul moderatoarei Roberta.

"Pentru verificarea contului, este necesar sa ii apelezi pe colegii de la departamentul Relatii Clienti. Numarul de contact este: *222 si programul lor este: Luni-Vineri 08:00-22:00, Sambata-Duminica 08:00-18:00. Acestia iti vor face legatura cu un agent specializat."

 

 

  Trebuie sa-ti apara ceva de genul...

 


Vodafone