Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎21-07-2016
0

Protectia consumatorului

Buna ziua,

As dori sa va informez ca in urma faptului ca mi s-au restrictionat apelurile desi am fost fost asigurat ca acest lucru nu se va intampla pana la solutionarea de catre dvs. a situatiei create de catre dvs. am depus la ANPC o reclamatie cu solicitarea de reziliere a contractului.

Pe scurt situatia este asa:

- am facut un abonament prin trecere de la Cartela Prepaid Vodafone

- am fost asigurat ca tot creditul existent la acel moment pe cartela (~20EUR) se va transfera ca si credit pe noul abonament

- cand mi s-a emis prima factura am constatat ca acest lucru nu s-a intamplat

- am sunat la *222 si (dupa o experienta frustranta de mai mult de jumatate de ora) am reusit sa vorbesc cu un operator uman care m-a asigurat ca pana va investiga si va veni cu un raspuns serviciile nu vor fi restrictionate

- din nou, acest lucru nu s-a intamplat si in aceasta dimineata mi-au fost restrictionate apelurile

 

Numarul de inregistrare al reclamatiei este 22017 / BUCURESTI din 21.07.2016

Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Protectia consumatorului


@fraieritVodafon a scris:

Buna ziua,

As dori sa va informez ca in urma faptului ca mi s-au restrictionat apelurile desi am fost fost asigurat ca acest lucru nu se va intampla pana la solutionarea de catre dvs. a situatiei create de catre dvs. am depus la ANPC o reclamatie cu solicitarea de reziliere a contractului.

Pe scurt situatia este asa:

- am facut un abonament prin trecere de la Cartela Prepaid Vodafone

- am fost asigurat ca tot creditul existent la acel moment pe cartela (~20EUR) se va transfera ca si credit pe noul abonament

- cand mi s-a emis prima factura am constatat ca acest lucru nu s-a intamplat

- am sunat la *222 si (dupa o experienta frustranta de mai mult de jumatate de ora) am reusit sa vorbesc cu un operator uman care m-a asigurat ca pana va investiga si va veni cu un raspuns serviciile nu vor fi restrictionate

- din nou, acest lucru nu s-a intamplat si in aceasta dimineata mi-au fost restrictionate apelurile

 

Numarul de inregistrare al reclamatiei este 22017 / BUCURESTI din 21.07.2016


Buna!

 

Ne pare rau pentru neplacerile cauzate de aceasta situatie si te asiguram de intreg suportul nostru.

Pentru verificarea contului, te rog sa ne contactezi utilizand una dintre variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm.

 

Multumesc,

Elena