Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎11-10-2017
0

Reclamatie

Buna ziua! Am si eu urmatoarea dezamagire legata de firma Vodafone . Am facut in data de 02.08.2017 o cerere scrisa in magazinul Vodafone Ploiesti Carefour de suspendare a abonamentului de tableta. In data de 14.08.2017 am fost sunata Buna ziua! V-am contactat telefonic pentru a rezolva solicitarea dvs. Pentru solutionare ma puteti contacta pe adresa de mail zsuzsanna.godri2@vodafone.com . Multumesc, Zsuzsanna Godri , dar nu am avut semnal in localitatea unde am fost plecata si nu am vorbit in acea zi, dar am trimis un mail la dna de mai sus sa fiu resunata lucru care nu sa intamplat. Ulterior mi s-a emis factura si am observat ca am de plata si acel abonam pe care eu am solicitat sa se inchida. Am sunat la call center si mi au spus ca o sa fiu sunata de colega de mai sus. Am fost sunata si mi sa spus ca nu a fost operata in sistem acea cerere dar ca o tezolva ea. Eu am cerut sa mi reemita o noua factura fara acea valoare dar a zis ca nu se poate dar ca pot plati factura fara acea val a abonam de tableta ca ea va seta in sistem sa nu imi blocheze abonam sa fie totul ok. Ieri in data de 10.10.2017 am avut "placuta" surpriza sa constat ca am abonam blocat pt neplata. Am sunat la call center de pe tel de firma ca pe cel blocat nu lasati posibilitatea sa suni la call center ceea ce mi se pare o mare prostie si am vb cu un coleg care a zis ca o sa ma sune colega cu care am vb, dar surpriza nu am primit acel tel toata ziua dar in schimb am primit tel ca sa imi faca o oferta ca imi expira abonam de voce si sa nu l inchid. Astazi am platit dif de luna trecuta deoarece nu primisem nici un rasp si am nevoie de tel si am sunat iar la call center am vorbit cu Glava Lavinia si i am explicat situatia dar ea nu ma poate ajuta, am rugat-o sa ma redirectioneze catre un Manager Vodafone dar mi-a spus ca nu se poate treb sa merg doar in magazin sa fac reclamatie. Am rugamintea sa fiu sunata de care un Manager Vodafobe care este in masura sa imi rezolve problema altfel in cursul zilei de maine am sa fac o reclamatie catre Oficiu Protectia Consumatorului pt bataia de joc si banii luati de pomana. Va multumesc!
Moderator
Postări: 189
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reclamatie

Buna,

 

E totul ok acum? Am observat ca acest abonament are ca si data de dezactivare data de 13.10.2017. Ai vorbit cu colegii mei intre timp?

 

Multumesc,

Madalina 

Highlighted
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎11-10-2017
0

Re: Reclamatie

Nu este totul in regula. Am vorbit degeaba cu colegi dvs. Vreau sa mi se inapoieze cei 41 ron care i-am platit de pomana pt un abonament suspendat. Nu mi-a fost inregistrata cererea corect facuta din data de 2.08.2017 . Il dezactivez pt ca sunteti o firma care pacaleste oamenii si aveti angajati incompetenti. Vreau sa vorbesc cu un Manager care sa rezolve situatia. Chiar dc inchid abonamentul nu vreau sa las banii la voi.
Moderator
Postări: 189
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reclamatie

Intelegem nemultumirea ta. Pentru a vorbi cu colegii mei, te rugam sa ne contactezi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

 

Multumesc,

Madalina

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎11-10-2017
0

Re: Reclamatie

Deja mi se pare ca sunt luata la misto. Am scris si mail,am vorbit si la *222 nu am rezolvat problema. Ma plimati cu vorba si mi se pare lipsa de bun simt. Dar cu siguranta cei de la ANPC or sa ma ajute. Daca o sa fie nevoie o sa merg chiar la Bucuresti sa vorbesc cu acel om care este in masura sa-mi rezolve problema cu inapoierea banilor. Toti de la *222 au zis ca ei nu sunt in masura. De aceea v-am rugat sa fiu contactata de un Manager. Dar decat ma plimati cu vorba.
Moderator
Postări: 189
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reclamatie

Vineri ne-ai transmis prin mesaj privat pe Facebook ca acum totul este in regula si ca s-a rezolvat. Acel mesaj era trimis la o ora ulterioara fata de acesta. Sa intelegem ca acum totul e ok? Esti multumita cu privire la raspunsul primit? 

 

Multumesc,

Madalina 

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎11-10-2017
0

Re: Reclamatie

Am rezolvat da intradevar,dar tot dezamagita sunt de cele 2 colege pe care le-am mentionat
Moderator
Postări: 189
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reclamatie

Regretam experienta avuta! Emoticon trist O zi cat mai frumoasa iti dorim!

 

Multumesc,

Madalina