Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎16-10-2017
0

Reclamatie

Buna ziua,

 

      In primul rand, am nemultumirea de a observa ca nu se onoreaza comenzile la timp, mai mult de atat mi s-a promis ca voi primi mesaj/mail/telefon cu infotmatii suplimentare si nu au venit.... nu de alta dar banii au fost deja luati..., iar eu am ramas in Oras pentru a primi comanda...dar evident se ,,traverseaza o perioada aglomerata'' si nu se poate raspunde.
      In al doilea rand, am primit un voucher online de 50 de lei si nu am putut sa il folosesc pe nici un dispozitiv sau accesoriu pe care am vrut sa il comand... deoarece imi apare o eroare.
      In al treilea rand, in momentul in care am sunat la sediul dvs...timpii de asteptare sunt extrem de mari, asa ca am ales optiunea de a ma suna dvs in momentul in care va eliberati, am fost sunat si am mai fost nevoit sa astept vreo 20 de minute pana cand am reusit sa vorbesc cu un reprezentant Vodafone. Raspunsul nu a fost unul coerent ci doar faptul ca voi fi contactat in decursul zilei de ieri sau daca nu voi primi un mail cu raspunsul pe care il astept. In plus am mai sunat ieri de cateva ori si la fel toti operatorii sunt blocati intr-o convorbire... serios???? stai si astepti 10 min, 15 min si nimic... Este extrem de neplacut sa nu ai parte de serviciile de calitate pe care dvs spuneti ca le oferiti
     In al patrulea rand, la nici o solicitare/ mail/ sesizare nu am primit nici un raspuns si nu au fost putine astfel de mailulri am avut o problema cu niste mesaje inregistrate si taxate, eu stiind ca nu am trimis asa ceva, am cerut informatii... raspuns nema.... tinand cont ca dvs spuneti ca raspundeti intre 2 si 4 zile lucratoare cred ca mai degraba ati spune intre 2 si 4 luni
Sunt extrem de dezamagit de modul in care operati si tratati clientii dumneavoastra!!!

 

O zi furmoasa,

Multumesc!

Moderator
Postări: 650
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reclamatie

Buna, Andrei!

 

Ne pare rau pentru ca ai ajuns la aceasta concluzie Emoticon trist. Din pacate, asa cum spuneai si tu, in aceasta perioada avem un numar mai mare de solicitari si, prin urmare, timpul de raspuns s-a marit. 

In situatia in care nu ai intrat inca in posesia acelei comenzi, te rugam sa ne oferi aici numarul comenzii pentru a verifica si noi statusul acesteia. 

Multumesc,

Madalina