Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎25-10-2015
0

Reziliere contract in termen de 14 zile

Buna ziua,

 

Am si eu o situatie oarecum asemanatoare.

 

Acum 10 zile am fost la unul din magazinele Vodafone din Timisoara, unde am cerut sa imi fie reinoit contractul, insa am cerut ca din vechiul abonament sa trec pe unul de Smart 11. I-am spus domisoarei care lucreaza ca doresc sa am nelimitat minute si mesaje in orice retea, si ca isi facuse cu o saptaman inainte prietenul meu acelasi abonament, mentionand chiar suma de plata, aproximativ 49 RON.

 

Domnisoara mi-a intins o cartela pentru senzori, si m-a intrebat daca doresc una, iar eu am refuzat, precizand ca nu imi foloseste la nimic. Am specificat de multiple ori ca nu o doresc.

 

Dupa ce i-am explicat angajatei ce abonament doresc, a tiparit contractul, iar eu am semnat toate actele (vina mea aici). Tin sa precizez ca angajata nu a trecut peste toate beneficiile abonamentului cu mine, doar mi-a intins contractul, apoi a plecat. La final, dupa semnarea contractului, mi-a inmanat si acea cartela pentru senzori, pe care am refuzat-o in multiple randuri, si a spus ca pot renunta la ea dupa un an, ca este gratuita oricum.

 

Problema intervine aici, in data de 20 s-a activat noul abonament, si am constatat cu stupoare ca angajata mi-a facut un abonament de 7 euro, in care nu am nici pe departe beneficiile de care aveam nevoie, si un abonament aditional de 3 euro pentru acea cartela de sonzori! 

 

Am verificat contractul si, intradevar, era facut contract de 7 euro pentru cartela Vodafone, insa contractul pentru sensori era doar la final, printre actele aditionale. Nuam fost informata de acest abonament, si mi s-a facut un abonament pe care eu nu l-am cerut!

 

In data de 20 am mers si la magazinul Vodafone sa lamuresc situatia, insa angajatul a spus sa sun asta la *222 si sa cer rezilierea contractului de 3 euro, si sa modific cel initial la 11 euro, cum am cerut de la bun inceput! Astazi insa mi s-a spus la telefon ca nu se poate face rezilierea telefonic, trebuie sa revin in magazin. Este inacceptabil acest lucru, sa tot trimiteti clientii vechi dintr-o parte in alta pentru a rezilia un contract care a fost facut gresit de la bun inceput, din vina angajatiilor vostri! Desigur, partea mea de vina este ca nu am inspectat contractul. insa de aproape 4 ani de cand sunt la Vodafone nu a fost cazul a revin cu o astfel de reclamatie! In plus, acel contract pentru senzori a fost trecut printre fisele cu aste aditionale, asadar, si daca citeam pagina initiala cu atentie, tot nu as fi dat peste acel contract.

 

As vrea sa stiu cum se poate rezolva acest incident pe cale amiabila, pentru ca nu doresc sa ajung la protectia consumatorului pentru o astfel de intamplare.

 

Multumesc si o zi buna!

Dragana Vuici

Highlighted
Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reziliere contract in termen de 14 zile

Buna,

 

Dat fiind faptul ca acest abonament a fost incheiat in magazin, rugamintea noastra este vii in acel magazin impreuna cu contractul incheiat.

 

Pe de alta parte, este necesar sa stii ca rezilierea unui abonament poate fi facuta in termenul precizat de tine, respectiv in cele 14 zile lucratoare, numai daca alegi o oferta telefonica.

 

Multumim pentru ca ne-ai scris, Dragana Vuici!
Madalina