Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Colaborator debutant
Postări: 35
Înregistrat: ‎14-09-2014
0

Sugestii Utile

O prima sugestie. In contul MyVodafone la detalii in loc sa apara scris AI MIN SI SMS NATIONAL SI O BARA VERDE ar fi mai util daca ar sta scris MIN SI SMS NELIMITAT SI AR SCRIE CATE SAU CONSUMAT IN TOTAL.

O a doua sugestie ar fi legata de otiunile de la aboanmente. De ce nu apar si otiuni cu sms-uri internationale si sms-uri in roming care sunt foarte utile in anumite situatii. Si ar fi util daca ar fi incluse si in abonamente.

Si o ultima sugestie este legata de abonamente cu nelimitat. Ar fi EXTREM DE UTIL SA SE RENUNTE LA A MAI INTRERUPE CONVERSATIILE deoarece de multe ori aceste intruperi provoaca haos. Iar cele doua optiuni cu minute internationale trebuie comprimatile in una singura, cazul abonamentului meu care include o sigura optiune cu 550 min internationale nu doua separate.

Astept ca cineva in masura sa citeasca aceste sugestii si ia anumite masuri ce le consider utile

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Sugestii Utile


@andrei79 a scris:

O prima sugestie. In contul MyVodafone la detalii in loc sa apara scris AI MIN SI SMS NATIONAL SI O BARA VERDE ar fi mai util daca ar sta scris MIN SI SMS NELIMITAT SI AR SCRIE CATE SAU CONSUMAT IN TOTAL.

O a doua sugestie ar fi legata de otiunile de la aboanmente. De ce nu apar si otiuni cu sms-uri internationale si sms-uri in roming care sunt foarte utile in anumite situatii. Si ar fi util daca ar fi incluse si in abonamente.

Si o ultima sugestie este legata de abonamente cu nelimitat. Ar fi EXTREM DE UTIL SA SE RENUNTE LA A MAI INTRERUPE CONVERSATIILE deoarece de multe ori aceste intruperi provoaca haos. Iar cele doua optiuni cu minute internationale trebuie comprimatile in una singura, cazul abonamentului meu care include o sigura optiune cu 550 min internationale nu doua separate.

Astept ca cineva in masura sa citeasca aceste sugestii si ia anumite masuri ce le consider utile


Buna,

Iti multumim pentru feedback. L-am adresat catre echipa in cauza.

O zi frumoasa!

Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎01-11-2013

Re: Sugestii Utile

Sugestii utile:

1. Opiniiile clientilor valorizate. Un sistem de feed-back un pic mai amanuntit. Sa stim si noi cine,cand si o motivare a respingerii sau acceptarii sugestiei venite de la client. Cred ca majoritatea clientilor transmit sugestii pe diverse cai, dar nimic nu pare sa se intample. Cred cu tarie ca un simplu mesaj "Iti multumim pentru feedback. L-am adresat catre echipa in cauza." sau "Apelul de la 0372022222 a fost pentru a afla parerea ta despre noi" dupa care intra un robot si clientul acorda note; nu sunt suficiente. Arata bun simt si o minima implicare,(eu unul inteleg ca pasati  in stil diplomatic responsabilitatea intre departamente) dar doar atat.

 

2.De curand am fost in magazin sa evaluez o tableta luata tot de la vdf, deoarece pe site pretul era ffff mic iar un operator de la sectiunea de chat mi-a recomandat sa merg intr-un magazin. Am primit aceeasi evaluare ca si pe site.  Sunt dezamagit ca nu am putut sa imi schimb telefonul prin sitemul buy back. Aveti un forum destul de bun, poate ar fii utila o sectiune in care clientii sa poata efectua schimburi de echipamente sau vanzari cumparari. Un mic bazar, in conditiile in care compania nu doreste sa exploateze sistemul buy back..

 

2.bis. In legatura cu punctul 2, o sectiune in magazinul fizic/ on line in care sa fie vandute echipamente sh/resigilate. Ceva in genul "e-mag"

 

3.In eventualitatea in care promotia cu tabletele in rate pe factura a fost/este un succes. Poate ar fi bine sa fie implementata si pentru telefoane. Bine inteles in anumite conditii. Un Galaxy a3/A5, un Galaxy s5/s6 vandute in acest sistem, unui client cu istoric bun al achitarii facturilor, cu vechime in retea de peste 5 ani, cu un abonament minim red 25 ar putea fi mai usor securizat/pastrat in retea pentru inca o perioada de 24 de luni. Pentru telefoanele foarte scumpe puteti sa va inspirati si de la concurenta (RCS-RDS), se paote stabili un avans.

 

In concluzie: mai multe competente si responsabilitati acordate liniei intai din vanzari si mai multa flexibilitate si intelegere reala a nevoilor si cerintelor clientilor.

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Sugestii Utile


@valenting79 a scris:

Sugestii utile:

1. Opiniiile clientilor valorizate. Un sistem de feed-back un pic mai amanuntit. Sa stim si noi cine,cand si o motivare a respingerii sau acceptarii sugestiei venite de la client. Cred ca majoritatea clientilor transmit sugestii pe diverse cai, dar nimic nu pare sa se intample. Cred cu tarie ca un simplu mesaj "Iti multumim pentru feedback. L-am adresat catre echipa in cauza." sau "Apelul de la 0372022222 a fost pentru a afla parerea ta despre noi" dupa care intra un robot si clientul acorda note; nu sunt suficiente. Arata bun simt si o minima implicare,(eu unul inteleg ca pasati  in stil diplomatic responsabilitatea intre departamente) dar doar atat.

 

2.De curand am fost in magazin sa evaluez o tableta luata tot de la vdf, deoarece pe site pretul era ffff mic iar un operator de la sectiunea de chat mi-a recomandat sa merg intr-un magazin. Am primit aceeasi evaluare ca si pe site.  Sunt dezamagit ca nu am putut sa imi schimb telefonul prin sitemul buy back. Aveti un forum destul de bun, poate ar fii utila o sectiune in care clientii sa poata efectua schimburi de echipamente sau vanzari cumparari. Un mic bazar, in conditiile in care compania nu doreste sa exploateze sistemul buy back..

 

2.bis. In legatura cu punctul 2, o sectiune in magazinul fizic/ on line in care sa fie vandute echipamente sh/resigilate. Ceva in genul "e-mag"

 

3.In eventualitatea in care promotia cu tabletele in rate pe factura a fost/este un succes. Poate ar fi bine sa fie implementata si pentru telefoane. Bine inteles in anumite conditii. Un Galaxy a3/A5, un Galaxy s5/s6 vandute in acest sistem, unui client cu istoric bun al achitarii facturilor, cu vechime in retea de peste 5 ani, cu un abonament minim red 25 ar putea fi mai usor securizat/pastrat in retea pentru inca o perioada de 24 de luni. Pentru telefoanele foarte scumpe puteti sa va inspirati si de la concurenta (RCS-RDS), se paote stabili un avans.

 

In concluzie: mai multe competente si responsabilitati acordate liniei intai din vanzari si mai multa flexibilitate si intelegere reala a nevoilor si cerintelor clientilor.


Buna,

Iti multumim pentru sugestii, le-am adresat catre cei vizati.


O zi placuta!

 

Highlighted
Colaborator debutant
Postări: 35
Înregistrat: ‎14-09-2014

Re: Sugestii Utile

Alte sugestii utile ar fi legate de VANZAREA IN RATE PE FACTURA a terminalelor.

Ar fi util ca vanzarea in rate cu plata pe factura sa se poata realiza indiferent daca achzitionez un abonament nou sau doar daca doresti achizionarea unui terminal fie el telefon sau tableta.

Un client ce are deja un aboanment valabil sa poata cumpara din magazinul online oricand un terminal  cu plata in rate pe factura iar stabilirea acestor rate sa se faca fie in perioada cat mai este pana la finalul contractului, fie pe o perioada mai scurta, fie chiar pe o perioada mai lunga dar ce va implica prelungirea contractului cu perioada cuprinsa de la data finalizarii contractului deja existent cu perioada pana la finalizarea ratelor.

Astfel se pot vinde si mai multe terminale dar si clientul isi poate achiziona orice terminal doreste oricand pe perioada derularii contractului fara a implica incherea unui contract nou.

Asa nu am mai fi obligati daca dorim un terminal nou fie sa facem fie un contract nou fie sa il  platim cash.

Astept sa vad cum va raspunde Vodafone la acesta sugestie.

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Sugestii Utile


@andrei79 a scris:

Alte sugestii utile ar fi legate de VANZAREA IN RATE PE FACTURA a terminalelor.

Ar fi util ca vanzarea in rate cu plata pe factura sa se poata realiza indiferent daca achzitionez un abonament nou sau doar daca doresti achizionarea unui terminal fie el telefon sau tableta.

Un client ce are deja un aboanment valabil sa poata cumpara din magazinul online oricand un terminal  cu plata in rate pe factura iar stabilirea acestor rate sa se faca fie in perioada cat mai este pana la finalul contractului, fie pe o perioada mai scurta, fie chiar pe o perioada mai lunga dar ce va implica prelungirea contractului cu perioada cuprinsa de la data finalizarii contractului deja existent cu perioada pana la finalizarea ratelor.

Astfel se pot vinde si mai multe terminale dar si clientul isi poate achiziona orice terminal doreste oricand pe perioada derularii contractului fara a implica incherea unui contract nou.

Asa nu am mai fi obligati daca dorim un terminal nou fie sa facem fie un contract nou fie sa il  platim cash.

Astept sa vad cum va raspunde Vodafone la acesta sugestie.


Buna,

Iti multumim pentru feedback! L-am adresat catre cei vizati.

O zi frumoasa!

Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎01-11-2013
0

Re: Sugestii Utile

Am facut o mica cercetare de piata.

Daca nu ma insel, Vodafone a introdus prima in piata posibilitatea de achizitie in rate pe factura a tabletelor, pentru abonatii sai.

Serviciul a fost un succes, altfel nu vad cum ceilalti operatori l-au copiat,adaptat implementat inclusiv pentru telefoane.

Probabil, este o actiune profitabila pentru operatori...

In acest moment, Vodafone, a ramas singura companie care se incapataneaza sa nu il ofere si pentru telefoane.

Reactie intarziata care va costa compania pierderea catorva mii sau zeci de mii de clienti.

Deja ma gandesc sa ma portez la alta companie, mai ales ca am avut surpiza sa constat ca si pretul telefoanelor este

diferit. Mai astept pana la black friday poate pana atunci se trezesc si factorii decizionali ai VDF. Totusi 14 ani in retea, fara incidente majore/grave de plata, reprezinta totusi o valoare. Valoare ce poate fii inlocuita...

 

Toate cele bune si "multumim pentru feedback! L-am adresat catre cei vizati." Emoticon LOL