Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎22-02-2012
0

Sugestii de management si imbunatatire a serviciilor, opinii, reclamatii, feedback administrare etc.

Nu am deschis acest subiect pentru a reclama ceva sau pentru a le oferi altora sansa de a fave acest lucru, insa am dori in acest topic sa reusiti prin intermediul nostru, al clientilor, sa va imbunatatiti calitatea serviciilor si sa va oferim cateva solutii business de administrare si management al produselor,ientilor si metodelor de reglementare a afacerii companiei de telefonie mobila Vodafone Romania SA. Stiu ca sunteti companie cu capital privat, dar orice afacere potrivit teoriei economice pe care o studiez la facultate, clientii(consumatorii)sunt cei care alimenteaza serviciul de functionare. Voi incepe eu prin a spune ce trebuie schimbat:mentalitatea si pregatirea operatorilor telefonici care sunt in permanenta legatura cu clientii si care ar trebui sa fie mai bine instruiti profesional, colaborarea si comunicarea eficienta intre departamentele companiei : mai ales cele de marketing, care organizeaza promotii si concursuri si mai ales retributia eficienta si un plan dezvoltat de organizare a acestor concursuri, care de multe ori nu ofera sansa egala clientilor de a castiga premii sau beneficii.
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎22-02-2012
0

Re: Sugestii de management si imbunatatire a serviciilor, opinii, reclamatii, feedback administrare

Voi incepe tot eu ca sa stiti despre ce este vorba: nu exista persoane in cadrul companiei care raspund sau care se ocupa de conturile MyVodafone ale clientilor si care nu au posibilitati de administrare ale acestor conturi.Foarte grav. Un alt lucru grav e ca operatorii care ofera asistenta telefonica nu au habar de existenta unui cont de facebook numit Vodafone Buzz. Nu ar fi asa mare tragedie, dar cand i-am apelat sa le cer informatii despre un concurs organizat pe facebook de catre companie, in urma caruia castigai un samsung galaxy nexus, habar nu aveau de existenta acestor lucruri. Eu va inteleg ca aveti nevoie de personal de lucru, dar acordati o atentie sporita persoanelor angajate.
Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Sugestii de management si imbunatatire a serviciilor, opinii, reclamatii, feedback administrare

[ Editat ]

Salutare marian32,

 

Permite-mi te rog să îți explic de ce nu ai putut obține o informație cu privire la concursul respectiv, unde premiul era un telefon Samsung. Concursul nu este organizat de Vodafone, dacă vei accesa pagina noastră de Facebook poți citi acolo faptul că toate concursurile organizate de noi se vor regăsi pe pagina noastră oficiala de Facebook. Au mai fost ieri întrebări cu privire la concursul respectiv pe forum, unde am specificat că nu este concurs organizat de noi. Vreau să înțelegi și faptul că persoanele care răspund la apeluri vor oferi suport strict pe departamentele de care fac parte [prepay, abonamente, internet și date].

 

Informații cu privire la concursurile online poți obtine aici, pe forum, sau chiar pe pagina noastra oficială de Facebook, unde Mirela te va ajuta cu cea mai mare plăcere.

 

Mulțumesc, Paul.

Sfătuitor
Postări: 97
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Sugestii, reclamatii, feedback

pana cand traim in romania putem astepta pt:

semnal 3g+ in bh marghita,
sa fie amabili moderatori masculin, in exclusivitate Tudor


si sa imbunatateasca serverul, pt ca lucreaza fff incet Emoticon trist((

sa aveti o zii buna,

Sandor