Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎07-01-2016
0
Soluţie acceptată

Sunteti cea mai proasta comanie, cu oameni pregatiti pentru escrocherie, nu si pentru rezolvare

Sunteti cea mai proasta companie din tara, si cred ca nu sunteti demni sa numiti servicii escrocheria pe care faceti.

-Colegii de pe chat iti inchid dupa 10 secunde daca nu ai raspun la mesajul de bun venit, cu toate ca tu ai asteptat aproape o ora.

-In ziua aceea nu mai poti intra pe chat pt ca site-ul nu te lasa pt ca zice ca ai deja o conversatie deschisa, cu toate ca "super" agentul ti-a inchis conversatia.

-In 40 de zile nu puteti sa rezolvati o comanda, doar sa mintiti oamenii

-toate persoanele din call center te mint din prima, asa sunt instruiti 

 

Multumim Vodafone pentru super Serviciii!

 

 

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Sunteti cea mai proasta comanie, cu oameni pregatiti pentru escrocherie, nu si pentru rezolvare


@alpyno a scris:

Sunteti cea mai proasta companie din tara, si cred ca nu sunteti demni sa numiti servicii escrocheria pe care faceti.

-Colegii de pe chat iti inchid dupa 10 secunde daca nu ai raspun la mesajul de bun venit, cu toate ca tu ai asteptat aproape o ora.

-In ziua aceea nu mai poti intra pe chat pt ca site-ul nu te lasa pt ca zice ca ai deja o conversatie deschisa, cu toate ca "super" agentul ti-a inchis conversatia.

-In 40 de zile nu puteti sa rezolvati o comanda, doar sa mintiti oamenii

-toate persoanele din call center te mint din prima, asa sunt instruiti 

 

Multumim Vodafone pentru super Serviciii!

 

 


Buna,

 

Ne pare rau pentru situatia intampinata.

Aceasta situatie apare cand chat-ul initial, adica prima data cand ai accesat chat-ul, ramane ca si conversatie in asteptare (deschisa) la noi in sistem pana cand se aloca unui coleg,  iar intre timp tu ai inchis conversatia sau ai iesit inainte sa iti raspunda colegul. Astfel, ramane conversatia deschisa la noi in sistem pana cand colegul meu inchide chatul si primesti acel email cu conversatia. 

 

Daca mai intampini aceasta situatie iti recomand sa schimbi datele(adresa de email) din formularul care iti apare inainte sa te conectezi din nou pe chat.

 

Pentru rezolvarea solicitarii tale te rugam sa accesezi una din metodele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm

 

Multumesc

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎07-01-2016
0

Re: Sunteti cea mai proasta comanie, cu oameni pregatiti pentru escrocherie, nu si pentru rezolvare

Nu ati citit ce am scris mai sus, va rog sa reluati de la capat ca dati solurii pentru situatie inversa nu ceea descrisa mai sus.
Începător
Postări: 14
Înregistrat: ‎04-02-2016
0

Re: Sunteti cea mai proasta comanie, cu oameni pregatiti pentru escrocherie, nu si pentru rezolvare

Nu-i deloc o comanie proasta. Dinpotriva, e o comanie foarte "educata" in a fura clientii si in a-i abuza. Toate lucrurile astea sunt bine gandite. Profitul prin furt se obtine. Sa vezi ce frumos e cand iti exipra un contract si vodaf.nu ti-l inchide, desiiiii te saturi de depus cereri la ei si de sunat. Eu am mai stat inca 4-5 luni in retea, ca deh....bagau fel si fel de motive: ba ca nu exista nicio cerere, ba ca tre' sa revin peste nu stiu cat timp si tot asa. Mie imi exirase un ab. in octombrie 2014 si abia in martie 2015 am reusit sa-l inchid. In luna mai, trebuie sa inchid un alt abonament, sa vad cat o mai dura. Oricum, degeaba scriem noi aici toate ofurile noastre, ca nu intereseaza pe nimeni. Cainii latra, ursu' merge. Vodaf. face incontinuare tot ce vrea muschiul lui. 

Nou venit
Postări: 2
Înregistrat: ‎24-04-2016
0

Re: Sunteti cea mai proasta comanie, cu oameni pregatiti pentru escrocherie, nu si pentru rezolvare

Salut,

 

Daca scopul vostru este sa va enervati clientii prin serviciul de asistenta chat felicitari ati reusit.

 

Am contactat  si eu serviciul de chat si ghici ce, dupa o perioada de uitat lung la fereastra am avut neinsiratia sa schimb pagina. Intre timp cineva s-a conectat si s-a si deconectat inainte a apuc sa raspund.

 

16:53:21 [Lorena Loaga] Buna! Sunt Lorena Loaga. Cu ce te pot ajuta?

16:56:24 [Lorena Loaga] Din cauza perioadei de inactivitate, voi fi nevoita sa inchid aceasta conversatie. Iti stam in continuare la dispozitie si iti urez o zi frumoasa! La revedere

16:56:28 [Lorena Loaga] All Agents have left the conversation

16:56:30 [Elena Bobocea] salut

 

Am incercat sa reinitializez concersatia dar am primit mesajul ca am deja o conversatie deschisa. Nu-i nimic, am insistat si am reusit sa reinitializez o conversatie dar dupa 20 de minute de asteptare (fara a nu da clic niaieri si fara sa apara  nimic pe chat) m-am uitat pe e-mail unde am gasit

 

17:05:50 [STEFAN URSU] Buna! Sunt STEFAN URSU. Cu ce te pot ajuta?

17:08:03 [STEFAN URSU] Din pacate, din cauza duratei lungi de inactivitate voi fi nevoit sa inchid conversatia. Pentru informatii suplimentare, suntem disponibili oricand pe chat sau prin intermediul unuia dintre celelalte canale de asistenta. O zi frumoasa!

17:08:09 [STEFAN URSU] All Agents have left the conversation

 

Am zis ca a fost o eroare in sistem asa ca am reincercat. Si aceiasi faza

 

17:22:49 [STEFAN URSU] Buna! Sunt STEFAN URSU. Cu ce te pot ajuta?

17:24:39 [STEFAN URSU] Din pacate, din cauza duratei lungi de inactivitate voi fi nevoit sa inchid conversatia. Pentru informatii suplimentare, suntem disponibili oricand pe chat sau prin intermediul unuia dintre celelalte canale de asistenta. O zi frumoasa!

17:24:44 [STEFAN URSU] All Agents have left the conversation

 

Asa ca rabdarea mea s-a cam terminat.

 

1) Daca nu sunteti in stare sa oferiti un sistem de suport REAL renuntati pentru ca faceti mai mult rau decat bine.

2) In extrasul primit pe e-mail nu este ok sa se trimita doar ce a fost scris fara a se lua in considerare timpul de asteptare al clientului.