Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎24-01-2012

Topic baza Tableta

Buna ziua,

  ma gandesc daca tot e concurs cu tablete atunci macar un topic Tablete / Tableta in ecranul principal , noh?!

 

O zi buna!

 

 

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Topic baza Tableta

Buna. Multumim pentru feedback. Vom tine cont de parerea ta.

 

Ramona

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎19-04-2013
0

Re: Topic baza Tableta

Ca veni vorba de Tableta... Am achizitionat de curand (sept 2012) o tableta Samsung Galaxy Tab 2 10.1... ca "bonus" pentru a nu renunta la abonament. Factura pe zero, venita prin curier, garantie... nema. Cum tableta e data copiilor in vacanta, in restul timpului e parolata si cum vacantele nu sunt din 2 in 2 zile... parola se uita.

Prima intrebare: Cum pot obtine certificatul de garantie? In primul rand sunt curios daca recuperarea parolei intra in conditiile de garantie... totusi de 2 luni tableta e inutilizabila fiind uitata parola. Si tableta incluzand si hardware si software, garantia nu le acopera pe amandoua?

Istoric (dupa cum mi-a spus cineva care a lucrat cu clientii - acest lucru nu intereseaza... dar ma risc totusi): Am vorbit cu cineva de la vodafone (si la telefon si pe e-mail) si mi s-a spus sa ma prezint la un centru vodafone cu tableta. Sa fie trimisa in service. Am ajuns la un centru vodafone cu tableta si mi s-a spus ca am nevoie de factura si certificat de garantie. Dar va dura pana va fi trimisa in service, se va intoarce... si daca dorim sa grabim procesul, sa ne ducem cu tableta (+ factura + garantia) direct la service-ul (Regenersis) din Bd. Timisoara 92 (Bucuresti). Dorind sa grabim procesul de recuperare a functionalitatii tabletei, fuga la service cu factura si tableta... ca de... certificat de garantie nu aveam, doar factura... Iar la centrul vodafone fiind "pe graba" domnita nu ne-a intrebat de ce nu avem certificat de garantie sau cum il putem obtine (vorba ceea: nici usturoi n-am mancat, nici gura nu-mi miroase - de ce sa ma bag unde nu-mi fierbe oala?) GPS - Timisoara... nr ... 9... 0 maxim. Pe GPS nu exista nr. 92. Ajungem la nr. 90, nimic Vodafone. Ma intorc, ma invart, renunt "ca tiganu' la mal" si ma intorc la computador si la "citit" pe net.

Fiind venita prin curier, garantie am inteles (din ce am citi pe aici) ca nu se elibereaza decat la un centru vodafone cand e trimisa in service. Ce sa fac pentru a intra in posesia certificatului de garantie? Sa ma prezint cu tableta din nou la un centru vodafone sa cer certificatul de garantie? Tableta fiind primita pe firma trebuie sa am ceva imputernicire, stampila, etc etc? Sau ma prezint doar cu tableta + factura si gata garantia iese pe imprimanta scrisa si stampilata? Am pierdut destul timp pe drumuri pentru nimic si data urmatoare vreau sa rezolv problema, nu sa fac drumuri la nesfarsit pentru fiecare act "uitat" dar neaparat necesar.

Gasind acest forum, m-am gandit ca e mai usor de lamurit si de gasit o cale de rezolvare decat enervandu-ne unii pe altii la telefon, e-mail sau fata in fata. Ar fi muuuuult mai usor un fel de "messenger" unde se poate scrie si raspunde "live". Bitdefender are asa ceva si mentionez ca dupa e-mail-uri si telefoane si nervi, prin messenger treaba a mers ca unsa. Daca vodafone inca nu are, poate se gandeste pe viitor si la acest mod de lucru cu clientii. Pana atunci, si forumul e bun, poate clientii au muuuult timp de pierdut in a gasi solutii la probleme fara a mai bate vreun angajat la cap. Dar eu in aceasta problema nu am gasit nimic pe forum. Asa ca sunt cuminte si astept raspuns sperand ca postarea sa nu fie stearsa din motiv licentios. Am incercat sa pastrez buna-cuviinta. Si poate raspundeti pe forum, nu PM, caci si altii vor avea aceeasi buba. Spun asta pentru ca la anumite probleme solutia era "trimiteti-mi un mesaj pe PM cu detalii". Si end of story. La ce mai exista forumul daca problemele se rezolva pe PM? O zi buna. Astept raspuns. Multumesc.

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Topic baza Tableta

Salutare Giani8,

 

In conditii normale, in pachetul terminalului trebuie sa se regaseasca un certificat de garantie, necompletat, insa valabil. Daca ai factura, am sa te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu factura scanata, sau prin email. In felul acesta am sa ma interesez de posibilitatea emiterii unui certificat de garantie.

 

Multumesc,

Paul

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎19-04-2013
0

Re: Topic baza Tableta

In general cand "discut" pe forumuri nu trimit mesaje private tocmai pentru ca un altcineva care probabil are aceasi problema sa gaseasca un raspuns. In cazul de fata voi lasa numarul facturii fiscale: 10B7BB6B din 18-sept-2012 (presupun ca aveti acces la baza de date cu facturi). Daca e musai, pot trimite si factura scanata prin mesaj privat. Intre timp am mai luat legatura telefonic cu un reprezentant Vodafone care ne-a spus ceva gen certificatul de garantie se elibereaza in primele xx zile (15 parca) de la primirea produsului. Si mie personal mi-a cam sarit mustarul. Ca nu cred sa fi fost vreo hartiuta oricat de mica in pachet prin care sa ne fie aduse la cunostinta conditiile eliberarii certificatului de garantie. Si apoi, odata cumparat un produs, e subinteles ca oricine ar fi cumparatorul are nevoie de un certificat de garantie, indiferent ca va ajunge sa-l utilizeze sau nu. Utilizarea certificatului de garantie mi se pare optionala, dar primirea lui obligatorie. Dar nu am vorbit eu la telefon asa ca... inapoi la forum Emoticon fericit Multumesc, Paul.
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎19-04-2013
0

Re: Topic baza Tableta

Si al doilea motiv pentru care nu trimit mesaje private pe forumuri este ca... nu citesc raspunsul daca e tot mesaj privat. Pe forum urmaresc anumite topic-uri, iar nu mesajele private. Mesajele private le urmaresc pe e-mail
Emoticon fericit
Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Topic baza Tableta

Salutare Giani8,

 

Am nevoie de o copie dupa factura, nu ma ajuta numarul ei. Am intervenit cu varianta mesajului privat sau a email-ului, pentru ca nu este permisa comunicarea unor informatii private pe forum, ci strict prin mesaje private sau prin email. In legatura cu mesajele private, tu esti atentionat printr-un email in momentul in care primesti un mesaj nou.

 

Multumesc,

Paul

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎19-04-2013
0

Re: Topic baza Tableta

Salutare, Paul.<br><br>Ti-am trimis factura prin mesaj privat.<br>Astept. Multumesc.

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Topic baza Tableta

Salutare Giani8,

 

Am primit mesajul privat cu factura de achizitie a tabletei. Imi poti spune, te rog, in cutie, nu se afla o carticica mica pe care scria "warranty card"?

 

Multumesc,

Paul

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎19-04-2013
0

Re: Topic baza Tableta

Salutare, Paul,

Cutia nu mai este, iar singurele documente sunt cele pe care le-am trimis scanate. Deci nu pot spune clar daca a existat sau nu in cutie ""o carticica mica pe care scria "warranty card" "" pentru ca nu eu am desfacut cutia (eu sigur il pastram). Cert este ca acea carticica mica "daca" era in cutie, acum nu mai e (cum nu mai e nici cutia de altfel). Ce este de facut in continuare?

Multumesc.