Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 276
Înregistrat: ‎01-02-2012
0

User banat

Propun ca atunci cand un user este banat sa fie notificat printr-un PM in care sa se mentioneze  motivul cat si postul pentru care a fost sanctionat .Aceasta oferindu-i utilizatorului posibilitatea de a reclama administratorului un eventual abuz al moderatorului. 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: User banat

Salut Ascary,

 

Aceasta procedura este deja implementata si a fost aplicata in fiecare caz care se abatea de la regulamentul forumului si comunitatii noastre.

 

Pentru orice postare stearsa sau banare a activitatii, s-a trimis si se va trimite intotdeauna un mesaj privat cu motivul pentru care userul a fost sanctionat.

Te asigur ca nu vor exista abuzuri din partea moderatorilor. Atata timp cat discutiile si postarile user-ilor se vor incadra in regulamentul postat inca de la inceputul deschiderii forumului Vodafone, moderatorii nu vor interveni in mesajele comunitatii.

Membru cu acte în regulă
Postări: 276
Înregistrat: ‎01-02-2012
0

Re: User banat

Salut Claudiu,

 

Cu regret insa daca este cum spui tu ,asta inseamna ca un moderator tocmai a comis un abuz. 

Astazi am fost banat 12 ore . Cred ca ai posibilitatea de a verifica ,daca nu poti ruga un administrator.

Nu PM,nu motiv,nu post ,nimic. Ori este ceva in neregula cu sistemul ori moderatorul nu cunoaste regulamentul.

Nu-i nici o problema ,nimeni nu se naste invatat.

Membru cu acte în regulă
Postări: 276
Înregistrat: ‎01-02-2012
0

Re: User banat

De asemenea excluzand "ban-ul permanent" userul chiar daca este banat pe o perioada limitata trebuie sa i se ofere oportunitatea vizionarii forumului dar desigur fara posibilitatea de a posta. Asa este corect si asa se procedeaza in general.

Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎28-01-2012
0

Re: User banat

Ieri am fost banat 12 ore, am consultat PM-ul si nu am gasit nici un mesaj in care sa mi se specifice postul si motivul banarii, deci....miroase a abuz domnule moderator....
Tanaka Senshin
Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: User banat

Salutare,

 

In cursul zilei de ieri, a fost acordat un BAN temporar, insa pentru un utilizator care a fost atentionat atat prin PM-uri, cat si prin posturi. Imi cer scuze pentru disconfortul creat utilizatorilor care au primit acelasi mesaj, doresc sa va asigur ca moderatorii actioneaza numai dupa Termenii si Conditiile din Regulament. Am sa ma interesez de ce BAN-ul respectiv s-a extins si la alti utilizatori si voi reveni cu un raspuns.

 

Multumesc,

Paul

Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎28-01-2012
0

Re: User banat

Scuze acceptate, dar astept rezolvarea privind acel BAN extins la mai multi utilizatori...
Tanaka Senshin
Membru cu acte în regulă
Postări: 276
Înregistrat: ‎01-02-2012
0

Re: User banat

Mai copii,am inteles lagurile cu nemiluita,erori la logare,dar sa primesti si ban dea-n cuculea asta chiar ca nu am mai intalnit. Zau administratorul tehnic al forumului care se ocupa de mentenana trebuie sa ia masuri. Forumul e ok,utilizatorii asisderea,moderatorii amabili deci faceti ceva si cu interfatza acestuia. Hai s-auzim de bine.

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: User banat

Ma intreb daca utilizatorul care trebuia sa primeasca ban-ul a aflat! Ar fi un banc bun in caz contrar Emoticon LOL Emoticon foarte fericit