Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 350
Înregistrat: ‎30-01-2012
Soluţie acceptată

Vodafone Discutii - impresii - reclamatii

Ma astept de la Vodafone sa isi pastreze nivelul de profesionalism pe care il au, si chiar sa il imbunatateasca permanent. Vreau sa stiu ca e aceeasi retea pe care ma pot baza oricand, in orice circumstante, fara restrictii aiurea, cum a fost si in cei 3-4 ani de cand am fost  abonat.

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎24-02-2012

Re: Vodafone Discutii - impresii - reclamatii

 VV operator cred  a incercat [si a si reusit ] pentru 24 ore sa-mi modifice abonamentul fara a avea acordul meu [fapt ce l-am descoperit din greseala printrun sms primit care ma anunta ca nu mai am internert pe mobil ] si pe care cu ajutorul A M P sau mai precis ea a reusit s-a rezolve aceasta problema. Acest INDIVID m-a mintit pe mine [oferind-umi un abonament de 49 RON care s-a dovedit a fi de  99 RON]  si si-a mintit si colegi [pe Ana Maria care intrebandu-l daca a rezoolvat problema mea    [ si anume anularea contractului FALS pe care el incerca sa-l puna in vigoare]   el  zicand-ui ca m-a sunat si s-a rezolvat totul [de fapt el NU MA SUNASE] acum ma gandesc siner sa ma mut in alta retea impreuna cu familia  pentru a nu ne trezi cu niste facturi astronomice  rezultate din alte posibile contracte FALSE.  

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Vodafone Discutii - impresii - reclamatii

Salut 0730535769,

 

Ti-am trimis raspunsul la solicitarea ta intr-un mesaj privat.

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-03-2012

Re: Vodafone Discutii - impresii - reclamatii

[ Editat ]

Am si eu o nelamurire : Sunt abonat de 6 ani ( fara cateva luni ) si nu inteleg de ce de fiecare data cand intarzii cu plata si 2 zile imediat sunt sunat si mi se aduce aminte ca intarzii cu platile.. timp de 1 an de zile am platit si in avans, acum daca nu am timp sa merg sa platesc imediat factura si intarzii 2-3 zile, ceea ce s-a intamplat doar luna trecuta si aceasta sunt stresat cu telefoane... este FOARTE ENERVANT !! si o consider bataie de joc sa ma sune daca intarzii 2 zile.. cand am platit in avans nu m-a sunat nimeni sa ma felicite. In momentul actual consider vodafone de cel mai josnic nivel, isi bate joc de clientii vechi, nu ai nici un beneficiu ( mai multe minute ai pe cartela preplatita ).. imediat ce mi se va termina abonamentul, adica in iulie, voi incheia contractul cu aceasta companie neserioasa.

 

ps: data scadenta este pe 28, astazi am fost sunat 

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Vodafone Discutii - impresii - reclamatii

Buna andreidune.

 

Dupa data la care ti se emite factura ai la dispozitie 14 zile pentru a o achita.

 

In plus iti punem la dispozitie mai multe modalitati de plata, astfel incat chiar daca nu ai timp sa mergi sa iti platesti factura la un magazin Vodafone sau la o banca cu care avem inchiat un acord de plata, sa poti face acest lucru si de acasa:


  • Numerar: - cu factura: AGIP, farmaciile Dona, Cosmo si Rombiz, unitatile C.E.C. din resedintele de judet, Inmedio, Univers'All, Diverta, Hollywood Music&Film, BestComputers, BCR, CEC Bank, Piraeus Bank, Comerciantii unde sunt afisate siglele PayPoint si PayZone, Bancpost                                                                                                                              fara facturaCasieriile Vodafone, BRD, Banca Transilvania, Unicredit Tiriac,  OMV, Banca Carpatica, bancomatele de incasare numerar - EasyPay Citibank,  bancomatele de incasare numerar BRD (Robo) si Unicredit Titiac.
  • Plata prin ATM prin cardul tau de debit ale unitatilor: Bancpost, BRD, Banca Transilvania, Banca Carpatica, Banca Tiriac, BCR, Banca Romexterra, Piraeus Bank, SelfBank ING, CEC.
  • Direct debit metoda de plata care te scuteste de drumul pana la un magazin sau o banca pentru a plati factura si economisesti timp, nu mai este nevoie sa stai la coada la ghiseul bancii pentru plata. Poti sa inchei contractul de direct debit cu bancile: BCR, BRD, Banc Post, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, Garanti, Piraeus, Unicredit, RBS, CEC Bank, Leumi Bank.
  • Plata facturii prin MyVodafone

Poti alege metoda care ti se potriveste tie cel mai bine.

 

Daca nu poti achita factura in acest timp de 14 zile, ne poti anunta sa te ajutam cu o amanare de plata si vom inregistra data la care poti achita factura.

 

Dupa depasirea termenului de plata al facturii este datoria nostra sa te anuntam sa ai intarziat cu plata facturii si sa stabilim cand o poti achita.

 

Daca te mai ajut si cu alte informatii ma gasesti aici.

 

Multumesc,

Ramona

 


Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎21-04-2012

Re: Vodafone Discutii - impresii - reclamatii

Bunaziua.sunt 0721903683 si am avut abonament smartphone cu internet 500 mb,la momentul upload-arii unui clip de Ziua fetitei pe facebook mai aveam250 mb, nu am reusit si am reincercat de 3 ori si nu am reusit apoi am renuntat,a doua zi la cost control era suma de 48euro costuri suplimentare.nu mi se pare corect ca sa platesc ceva ce nu am folosit mai ales ca iphonul a fost luat de la vodafone brasov ptr.1600 roni cu contract pe 2 ani.am achitat din factura doar 200 roni si ma opresc aici.deci cu telefonul vostru cu reteaua dvs.nu a mers postarea clipului. De ce sunt eu devina?multumesc.
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Vodafone Discutii - impresii - reclamatii

Salut,

 

Am preluat numarul, verific imediat situatia si revin cu un raspuns.

Membru
Postări: 33
Înregistrat: ‎14-04-2013

Re: Vodafone Discutii - impresii - reclamatii

FELICITARI CA RENUNTATI!!!! BRAVO!!!!   MAi am si eu cateva luni de cosmar. Nu mai suport deloc umilinta celor de la vodafone. Am facut o sesizare la APC in legatura cu incalcarea contractului si astept raspunsul. De luni de zile ma tot vait ca nu am semnal si nu s-a rezolvat in niciun fel. Este adevarat ca mi-au facut o reducere de 5 euro pt. 3 luni, dar degeaba ca problema cu semnalul a ramas la fel. O alta problema pe care o am este aceea ca nu-mi pot  recupera garantia depusa nici acum, dupa un an de cand am abonamentul. 

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎16-02-2016
0

Re: Vodafone Discutii - impresii - reclamatii

Buna ziua,

 

Ma numesc Nemet Larisa Gabriela si am un abonament la dumneavoastra ( Client Platinium). In data de 04.02.2016 am comandat telefonic un telefon Samsung Galaxy S6 Edge cu abonament de 60 Euro. Doamna care a preluat comanda mi-a comunicat ca in 5 zile lucratoare voi primi telefonul. Dupa numeroase convorbiri telefonice avute cu colegii de la serviciul clienti, care ma plasau de la unu la altul si ma minteau cu nerusinare ca urgenteaza comanda, am primit in data de 13.02.2016 raspuns din partea Vodafone cum ca telefonul nu este pe stoc si comanda a fost anulata. Nu stiu cum colegii de la serviciul clienti urgentau comanda daca aceasta era anulata. In data de 13.02.2016 am facut iar comanda pentru ca din nou mi s-a comunicat ca telefonul este in stoc (16 bucati) dar cu greu am obtinut un numar de comanda. Astazi 16.02.2016 am fost sunata de o doamna pe nume Laura Dragota sa-mi spuna ca am trimis un mesaj in care am cerut sa mi se comunice numarul de comanda dar sincer sa fiu era total pe langa subiect. Vreau sa precizez ca in toata aceasta perioda am vorbit telefonic cu 6-7 persoane care fiecare a urgentat comanda anulata. Daca un abonament de 60 euro si o vechime de peste 12 ani in aceasta retea nu reprezinta nimic macar sa se spuna. Nu stiu in ce masura se va onora aceasta comanda pentru ca lipsa de comunicare intre departamentul de vanzari online si serviciul clienti este 0. Sper ca prin acest mesaj de nemultumire (reclamatie) sa nu mai pateasca si alte persoane ce am patit eu cu aceasta societate de telecomunicatii. Astept cu interes raspunsul acestei sesizari.

 

 

Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Vodafone Discutii - impresii - reclamatii


@Nemet a scris:

Buna ziua,

 

Ma numesc Nemet Larisa Gabriela si am un abonament la dumneavoastra ( Client Platinium). In data de 04.02.2016 am comandat telefonic un telefon Samsung Galaxy S6 Edge cu abonament de 60 Euro. Doamna care a preluat comanda mi-a comunicat ca in 5 zile lucratoare voi primi telefonul. Dupa numeroase convorbiri telefonice avute cu colegii de la serviciul clienti, care ma plasau de la unu la altul si ma minteau cu nerusinare ca urgenteaza comanda, am primit in data de 13.02.2016 raspuns din partea Vodafone cum ca telefonul nu este pe stoc si comanda a fost anulata. Nu stiu cum colegii de la serviciul clienti urgentau comanda daca aceasta era anulata. In data de 13.02.2016 am facut iar comanda pentru ca din nou mi s-a comunicat ca telefonul este in stoc (16 bucati) dar cu greu am obtinut un numar de comanda. Astazi 16.02.2016 am fost sunata de o doamna pe nume Laura Dragota sa-mi spuna ca am trimis un mesaj in care am cerut sa mi se comunice numarul de comanda dar sincer sa fiu era total pe langa subiect. Vreau sa precizez ca in toata aceasta perioda am vorbit telefonic cu 6-7 persoane care fiecare a urgentat comanda anulata. Daca un abonament de 60 euro si o vechime de peste 12 ani in aceasta retea nu reprezinta nimic macar sa se spuna. Nu stiu in ce masura se va onora aceasta comanda pentru ca lipsa de comunicare intre departamentul de vanzari online si serviciul clienti este 0. Sper ca prin acest mesaj de nemultumire (reclamatie) sa nu mai pateasca si alte persoane ce am patit eu cu aceasta societate de telecomunicatii. Astept cu interes raspunsul acestei sesizari.

 

 


Buna,

 

Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate. Pentru verificarea situatiei, te rog sa redirectionezi solicitarea completand formularul de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm.

 

Multumesc,

Elena