Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii prin chat mobil

In premiera pentru piata de telecomunicatii mobile, Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii prin chat mobil

 

19 Feb 2014

 

    Abonatii si utilizatorii Cartelei Vodafone au de acum acces la serviciul de relatii cu clientii direct pe telefonul mobil, prin intermediul chat-ului

    Serviciul este disponibil gratuit atat in aplicatia MyVodafone, cat si pe site-ul pentru mobil m.vodafone.ro

 

Bucuresti, 19 februarie 2014 – In premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii, Vodafone aduce serviciul de relatii cu clientii mai aproape de utilizatori, prin intermediul chat-ului mobil.

 

Noul serviciu poate fi utilizat, gratuit, de catre toti clientii Vodafone care au un smartphone cu o conexiune activa la Internet, atat prin aplicatia MyVodafone, pentru iOS si Android, cat si prin site-ul pentru mobil m.vodafone.ro.

 

“Serviciul de chat mobil vine sa completeze portofoliul de canale prin care oferim asistenta clientilor Vodafone. Datele noastre au aratat ca 70% dintre utilizatorii Vodafone care au un smartphone isi doresc sa interactioneze cu consultantii nostri prin chat mobil. In prezent, avem noua canale de servicii de relatii cu clienti, constand in numere de telefon dedicate, email, forum, twitter, facebook si chat mobil. Raspundem, si in felul acesta, tendintei utilizatorilor, de a migra din ce in ce mai mult catre online, pentru o experienta confortabila si mereu la indemana”, a spus Ana Alexe, Director Customer Operations.

 

Traficul de date efectuat pe site-ul pentru mobil, in aplicatie si in chat este gratuit, pentru toti utilizatorii Vodafone.

 

Pentru a intra in legatura, online, cu un consultant al serviciului de relatii cu clientii, utilizatorii trebuie fie sa se autentifice in MyVodafone si sa acceseze butonul de chat, fie sa activeze mai intai chat-ul si ulterior sa se autentifice.

 

Serviciul de chat mobil este disponibil, in acest moment, de luni pana vineri, in intervalul 8:00-22:00, iar sambata, duminica si de sarbatorile legale, intre orele 8:00-18:00. In scurt timp, serviciul va fi accesibil 24/7, inclusiv pentru clientii serviciilor de business. De asemenea, in perioada imediat urmatoare, serviciul de chat va fi disponibil si in versiunea de browser MyVodafone.

 

In momentul de fata, canalele prin care Vodafone ofera asistenta clientilor sunt:

 

    *777 (pentru servicii de date)

    *228 (pentru urgente, cum ar fi blocarea sau deblocarea unui numar)

    *222

    *555 (cu prioritate, taxabil cu 0.68 euro pe apel, TVA inclus, indiferent de durata apelului)

    Email: persoane.fizice_ro@vodafone.com si persoane.juridice_ro@vodafone.com

    Forum: forum.vodafone.ro

    Twitter: www.twitter.com/vodafonebuzz

    Facebook: www.facebook.com/vodafonero

    Chat mobil: m.vodafone.ro/mobil/chat din site-ul mobil, sau direct din aplicatia MyVodafone

 

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., cel mai mare grup international de telecomunicatii mobile din lume, cu aproximativ 419 de milioane de clienti, la 31 decembrie 2013. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 50 de retele partenere in intreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii prin chat mobil

  Am facut ceva uz de CHAT si pot sa spun ca este o experienta placuta.

 

  Chiar acum,am avut o solicitare legat de indisponibilitatea optiunii de reinnoire abonament,cat si de utilizare a punctelor de loialitate.Conversatia a decurs șnur,iar rezolutia a venit de nota 10.


Vodafone
Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii prin chat mobil

Eu astept ca Vodafone sa-si recondisere atitudinea fara de userii de Blackberry si sa lanseze aplicatia My Vodafone si pentru OS 10. Am inteles ca pentru OS 7.1 nu se poate....insa OS 10 este ultimul.

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Membru de bază
Postări: 191
Înregistrat: ‎15-03-2012

Re: Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii prin chat mobil

''Chat online

Pregatim pentru tine serviciul de chat care va fi disponibil in curand. Te asteptam sa revii!''

Viitorul suna bine... Emoticon fericit) Sper sa traiesc sa il prind si eu.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii prin chat mobil

  Cred ca e o problema cu numarul tau.

 

 Serviciul e lansat pentru toti clientii.  Emoticon fericit


Vodafone
Highlighted
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii prin chat mobil

[ Editat ]

Chat online este accesibil si de pe website.Optiunea se afla in partea dreapta a paginii.

 


Vodafone