Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012

Re: bataie de joc

[ Editat ]

Am postat si pe Facebook ,vrei sa mai povestesc istoria mea si pe alte site-uri de comunicare , in presa ....?

Pot sa fac si asta daca ma provoci in continuare/

ASTEPT SCUZELE TALE PE TOATE POSTURILE MELE.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: bataie de joc

Salut,

 

Andra-Maria a facut tot posibilul pentru a rezolva situatia prezentata de tine. Din acest punct de vedere, a urmat procedurile corespunzator, intocmai pentru a te ajuta. 

Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012

Re: bataie de joc

Si de ce crezi ca trebuie sa retrag postarile ?
Am mintit?
Ai verificat?
Astept raspuns!
Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-05-2012

Re: bataie de joc

[ Editat ]

vdforiginal.pngeo cred ca REGENSIS astia ar trebui sa dispara de tot....

uitativa ce patesc eo cu telefonu decand lam dus la ei la reparat de prima data...

si acu e la reparat tot la ei...

am cerut sami fie skimbat telefonu dar no vor cei de la vodafone...

 

aruncati-va un ochi aici:  https://forum.vodafone.ro/t5/Samsung/probleme-cu-SAMSUNG-GALAXY-mini-2/td-p/30271/page/2

 

Mentionez ca telefonul a fost luat de la ARSIS (dealer vodafone)  ...eo cred ca ARSIS astia ar trebui sa dispara din lista de dealer vodafone...

Membru
Postări: 43
Înregistrat: ‎06-08-2012

Re: bataie de joc

Cu orice partener extern de service vor exista aceste probleme. Serivce-ul nu are alt interes decat sa ia bani. Cand trebuie sa inlocuiasca o piesa mai scumpa, plateste piesa respectiva din fonduri proprii si primeste plata abia la sfarsitul lunii, cand se face o reglare de conturi. Aceste probleme au inceput sa apara de cand Vodafone a externalizat service-ul, si compania partenera (intr-o prima faza WSC, acum Regenersis) nu are niciun interes sa aiba clienti satisfacuti. Cand service-ul era intern in Vodafone, exista tot interesul sa ii dea clientului telefonul reparat (chiar daca era cazut in apa, chiar daca era lovit...), ca sa vorbeasca la el si sa-l taxeze. Acum insa interesul service-ului este doar sa ia bani, iar in cazul reparatiilor in garantie, banii se iau de la producator/Vodafone, si nu de la posesorul telefonului, asa ca nu mai conteaza daca acesta este sau nu multumit...

 

La Regenersis telefoanele vin la reparat automat, pe baza contractului cu Vodafone, asa ca nu le pasa daca dau raspunsuri satisfacatoare sau nu. ESD in schimb, trebuie sa faca eforturi pentru a primi telefoane, si atunci isi da si mai mult interes in rezolvarea favorabila si rapida a problemelor....

 

Concluzia: Nu trebuie neaparat sa dati telefonul la reparat la Regenersis. Aveti un certificat de garantie, verificati acolo care sunt partenerii de service agreati, si alegeti-l pe cel mai "mic" - acesta isi va da tot interesul sa rezolve favorabil problema.

 

Bafta!

Keep your smile on!
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎23-09-2012

Re: bataie de joc

[ Editat ]

Am si eu aceeasi problema cu reprezentanta vodafone din Timisoara.Am predat telefonul conform fisei de reparatie atasata aici,iar cand a ajuns telefonul in service la Bucuresti, telefonul prezenta urme de zgarieturi, chestie total inacceptabila pentru mine,motiv pentru care am refuzat preluarea lui inapoi.Asadar de 1 sapt stau fara telefon.Am sunat de 2 ori la Vodafone,la fel ca in situatiile mentionate mai sus sesizarile nu exista.Solutia cu telefon reparat de catre operatorul ce a preluat sincer nu ma coafeaza,pentru ca vorbim totusi de un telefon de 3300 lei de 3 luni vechime care nu ma pasioneaza sa fie ciopartit in service,deci nu pot accepta decat inlocuire.Din pacate inca astept o solutie amiabila din partea Vodafone,vad ca pana acum nimeni nu ma contacteaza,insa daca se depaseste termenul legal de 15 zile o sa depun 2 sesizari la OPC ,una pentru nerespectarea termenului de aducere la conformitate a telefonului in termenul de 15 zile,nu ma intereseaza cu nimic ca telefonul a venit inapoi in reprezentanta dar e in starea care e , chiar daca e inainte de 15 zile si a 2a pentru inlocuirea telefonului si cu ocazia asta probabil incheiem si o colaborare de peste 10 ani pentru ca e inadmisibil sa fim tratati ca ultimii oameni de niste incompetenti din reprezentantele vodafone care se cred mari manageri.Sper sa fiu contactat totusi zilele acestea cu o solutie si sa nu trebuiasca sa imi pierd timpul prin OPC.

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: bataie de joc

Buna CristiXp,

 

Ti-am lasat un mesaj privat.

 

Multumesc,

Roberta

Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎23-09-2012

Re: bataie de joc

Am avut deja 4 interventii telefonice la *222 , toata lumea trimite mailuri dar nimeni din service nu le raspunde la mail de 2-3 zile.Nu credeti ca ar fi cazul sa isi ia cineva inima in dinti si sa dea un telefon la service ? Cat sa mai stau dupa telefon,sau se urmareste sa astept pana ma plictisesc si sa merg sa-mi iau telefonul asa zgariat din reprezentanta ,sau sa merg sa le cer un 3310 cat timp se trezesc aia din service sa raspunda la mail ?

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: bataie de joc

Buna CristiXp,

 

Ti-am trimis un mesaj in mod privat.

 

Multumesc,

Roberta

Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎23-09-2012

Re: bataie de joc

[ Editat ]

Avand in vedere ca niciunul din 4 consultanti vodafone nu m-au contactat sa imi zica macar ce s-a solutionat ,astazi am revenit cu un apel .Asta este si emailul ce l-am trimis la rubrica de reclamatii de pe siteul vodafone.Ca un rezumat,suntem luati drept bataia voastra de joc si a incompetentilor din reprezentante care nu sunt in stare sa aibe grija de un telefon de cand il pune pe masa si pana il trimite la service.Cum imi poate cineva sugera ca telefonul mi-a venit in starea in care l-am predat,cand am o fisa de reparatie semnata si stampilata care spune ca telefonul are zgarieturi pe folia ecranului,iar telefonul imi vine din service cu zgarieturi pe muchiile laterale din aluminiu si ca nu am incontro si va trebui sa il ridic asa ? Imi pare rau ca am ajuns sa discut cu oameni total nepregatiti,oameni care nici macar nu sunt in masura sa citeasca o sesizare si sa isi dea seama de diferenta dintre o folie zgariata si o muchie laterala din aluminiu zgariata.As dori totusi sa fiu contactat de un superior al celor ce se ocupa de clienti pentru ca as dori sa fac o escalare la superiori pentru ca mi-e tare greu sa cred ca unul din superiori vede situatia tot asa , adica o folie ecran zgariata sa fie totuna cu o muchie din aluminiu zgariata.Asadar am depus o plangere la CJPC Timis si una la CJPC Bucuresti in care am reclamat SC. Vodafone Romania S.A din cauza angajatilor respectivi care nu au fost in stare nici macar sa imi trimita un mesaj sa ma lamureasca cu situatia.Tot pe aceasta cale,avand in vedere ca nu vi-ati respectat termenii contractuali fata de mine vreau sa fiu contactat pentru rezilierea contractului.

Buna ziua, 

Intrucat mi-a fost refuzat dreptul de a inregistra o sesizare cu nr de ordine de catre operator Elena Bratu, 
am sa trimit una in scris care as dori sa fie analizata de catre unul din superiori. 
In data de 29.03.2013 m-am prezentat cu telefonul in service cu o problema. 
Telefonul a fost preluat conform fisei de reparatie nr 230659VOD, pe care o si atasez si care probabil 
si exista deja intrucat am trimis-o la Andreea Puiu,care mi-a confirmat ca a primit-o. 
Telefonul a fost preluat de catre reprezentanta Vodafone Timisoara,in fisa de reparatie s-au mentionat defectul raportat 
si aspectul.La aspect s-a mentionat "Folie ecran zgariata" va rog sa acordati atentie la cuvantul "Folie" 
pentru a nu crea confuzii ca si domnisoara Elena Bratu care,analizand intrun mod neprofesionist si superficial sesizarea mea 
mi-a raspuns ca exact asa am trimis telefonul, cu folia zgariata si ca scrie si in fisa de reparatie. 
Asadar,telefonul a fost preluat de catre reprezentanta Vodafone Timisoara cu probleme la aspect "Folie ecran zgariata" ajuns in service 
reparat,trimis inapoi.La primire am observat niste zgarieturi pe muchiile laterale,care conform fisei de reparatie nu existau acolo la data 
predarii telefonului,deci au aparut anterior predarii lui in reprezentanta Vodafone. 
In data de 2 apr,cand telefonul a ajuns in reprezentanta Vodafone si am vazut starea, am refuzat preluarea lui si imediat am contactat 
dept. Relatii cu Clientii Vodafone , unde domnisoara Andreea Puiu mi-a cerut sa ii trimit o copie dupa fisa de reparatie,urmand a ma contacta 
ulterior cu mai multe informatii.Mi-a confirmat primirea fisei,insa nu am mai auzit nicio veste de la dansa.Am revenit a 2a zi cu un apel,alt 
operator,mi-a promis ca o sa fiu contactat.Am postat si un mesaj pe forum,aceeasi poveste,tot nu am fost contactat.Vineri 5 apr vazand ca 
nimeni nu incearca sa rezolve o problema,am contactat din nou Dept de Relatii cu Clientii,dar de data aceasta am lasat o sesizare cu nr de 
ordine.Luni,8 apr am intrebat despre sesizare si mi s-a spus ca normal trebuia sa se rezolve in 24/48 ore si ca ma va contacta mai pe seara 
sa imi spuna ce si cum.La fel nu am fost contactat de nimeni.Astazi 10 apr am luat din nou legatura si mi-a fost analizata pe loc intr-un mod 
superficial de catre Elena Bratu,care initial mi-a spus ca telefonul arata exact ca in fisa de reparatie initiala,adica folie ecran zgariata. 
Dupa ce m-am chinuit sa ii explic timp de 20-30 min ca nu folia ecran zgariata o raportasem eu,ci muchiile laterale din aluminiu care prezentau 
urme de lovituri,mi-a explicat ca ecranul se putea la fel de bine zgaria sub folie,iarasi nu o problema care am raportat-o eu,ci am raportat ca 
muchiile laterale au urme de lovituri nu urme de uzura(telefonul avand doar 3 luni) , si daca existau urme de uzura,ele trebuiau sa fi fost 
mentionate in fisa de reparatie la primirea telefonului,doar ca ele lipseau.Apoi mi-a fost reprosat ca am carcasa metalica la telefon, 
chestie care din cate stiu eu,pentru iphone 5 nu exista asa ceva,iar eu am specificat clar ca am adus telefonul in cutia lui originala,cum se prezinta 
si telefonul la garantie,ori daca intr-adevar il aduceam intr-o carcasa metalica,ma gandesc ca trebuia din nou verificat mai atent pe partea laterala 
pentru urme de uzura sau zgarieturi,care bineinteles nefiind specificate in momentul preluarii, e evident ca nu existau. 
In final singurul raspuns a fost de la domnisoara Elena Bratu care mi-a spus ca telefonul nu e va schimba si ca sa il preiau asa in starea aceasta,refuzand 
sa imi inregistreze alta sesizare pe motivul ca acelasi raspuns il voi primi. 
Am incercat sa rezolv intr-un mod amiabil problema fara a recurge la alte organizatii.Asadar,am inregitrat sezisarea la CJPC. Timis cu nr de ordine 201/BN in data 
de 03.04.2013 . Din motive de a nu mai pierde timpul,termenul este 30 zile calendaristice la OPC,rog sa fiu contactat de catre un superior din cadrul Vodafone Romania 
care sa imi poata rezolva solicitarea respectiva si inlocuirea telefonului sau banii inapoi in cazul in care acesta nu este disponibil.