Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Incredibil dar adevarat

Salut,

 

Este foarte lesne de inteles ca cele doua proceduri amintite nu au legatura intre ele. Nu este vorba de discriminare avand in vedere ca una din ele este de fapt o campanie (aceasta poate fi promotionala sau nu, pe intreg teritoriul tarii sau regionala), iar a doua este o procedura contractuala. 

Faptul ca exista persoane care le confunda (interntionat sau nu) sau le compara, este in totalitate irelevant. 

 

Sunt sigur - precum spuneam si in cadrul altor subiecte - ca nu este nevoie sa intram in detalii manageriale, avand in vedere ca nu avem cunostintele necesare si, cel mai important, nu suntem in masura sa facem acest lucru. 

 

Intotdeauna, clientul are ultima alegere, indiferent de situatie sau de alegerile facute de o companie multinationala sau nu, pe intreg mapamondul. 

 

Multumesc,

Claudiu

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: Incredibil dar adevarat

Salut Claudiu

Nu stiam ca schimbarea sim este o procedura contractuala. Poate ar trebui sa citesc contractul mai in detaliu. La ce articol as putea gasi mai multe detalii legate de aceasta procedura?

Ca idee: in loc sa cereti 2 euro pentru sim si sa va certati pe aceasta tema, nu mai bine spuneti ca banii se iau pentru atasarea simului la un anumit cont/numar de telefon?

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Incredibil dar adevarat

Buna sirtius,

 

Poti vedea aceste detalii in TCG la pagina 191, punctul 4.3.

 

Multumesc,

Irina

Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Incredibil dar adevarat

Multumesc.

"Clientul se obligă să plătească preţul serviciilor Vodafone furnizate incluzând
tariful lunar, taxa de abonament pentru luna în curs precum și orice alte taxe necesare
accesului la serviciile solicitate sau la schimbarea opţiunii iniţiale pe parcursul executării
contractului. Clientul se obliga sa plateasca pretul serviciilor aditionale de schimbare
a SIM-ului"

Acum am insa urmatoarea neclaritate: serviciul de schimbare a simului este serviciu aditional sau clientul plateste alte servicii care apar aditional schimbarii simului?

Din cate inteleg: schimbarea sim-ului este taxata deoarece clientul doreste accesul la serviciile solicitate.

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎16-04-2013
0

Re: Incredibil dar adevarat

Sunt abonat vodafone de multi ani si mi s-a intamplat pentru prima data, astazi, sa nu mai am semnal la SIMul vechi de 10 ani.

Mi s-a spus ca s-a demagnetizat SIM-ul, o aberatie mai mare nu am auzit pentru ca sim-ul nu este facut din metal, nu contine materiale feromagnetice. Are 6 pini si un cip care in cel mai rau caz cedeaza mecanic dar in niciun caz electromagnetic. Telefonul in sine emite radiatii electromagnetice suficient de puternice, asa ca aceasta ipoteza cade.

 

Vreau sa intreb, la clonarea SIM-ului actual mi se transfera Kiul si IMSiul pe noul sim, adica voi avea aceleasi contacte si acelasi numar de telefon?

Daca nu, imi pot redirectiona toate conexiunile de pe numarul defect pe un al doilea numar din cadrul aceluiasi abonament tip?

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Incredibil dar adevarat

Buna Ioana1965 si bine ai venit pe forumul Vodafone!

 

Schimbarea de SIM presupune pastrarea aceluiasi numar de telefon. In privinta contactelor, poti cere un transfer de continut la reprezentanta ori le poti salva in telefon sau pe alt suport.

 

Daca ai nevoie de informatii suplimentare, te rog sa ne spui.

 

O zi frumoasa!

Irina

 

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎22-02-2013
0

Re: demagnetizare SIM

Buna,

 

Am si eu o problema cu sim ul: red ca s-a "demagnetizat" sau ceva de genul. Il am de vreo 8 ani si problema este ca am abonament, titular de contract este tatal meu, care locuieste in alta localitate si nu se poate deplasa.

Intrebarea mea este: pot merge eu la o reprezentanta Vodafone pentru a-mi lua alt sim cu acelasi numar? Tatal meu ar putea, prin telefon, sa dea datele sale. Nu exista alta varianta...

Este posibil?

 

Multumesc.

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012
0

Re: demagnetizare SIM

[ Editat ]

Buna Lucia!


 

Intrebarea mea este: pot merge eu la o reprezentanta Vodafone pentru a-mi lua alt sim cu acelasi numar? Tatal meu ar putea, prin telefon, sa dea datele sale. Nu exista alta varianta...

Este posibil?

 

 

 

Raspunsul este afirmativ!

Deplasandu-te la o reprezentanta Vodafafone, ti se va elibera imediat un alt SIM cu acelasi numar!

Contravaloarea lui iti va veni pe urmatoarea factura!

Sunt convins ca ajunsa intr-o reprezentanta Vdf, un reprezentant va lua legatura telefonic cu tatal dvs pentru a confirma acordul dansului!

 

Succes!


 

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: demagnetizare SIM

Buna AnghelinaLucia,

 

Spune-mi, te rog, daca ai testat Sim-ul in alt aparat. Lasa-mi mesaj privat cu numarul in cauza pentru a putea verifica situatia acestuia in sistem.

 

Multumesc,

Roberta

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎22-02-2013
0

Re: demagnetizare SIM

Multumesc!