Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 196
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: feedback www.vodafone.ro


@tlex a scris:

Eu am intalnit numai probleme in sectiunea de administrare "myDomain". Un exemplu il atasez aici. Tin sa mentionez ca indiferent de cat as astepta, nu se incarca acea casuta cu identitatea din dreapta sus. Se intampla insa numai pe mydomain.

 

Ca sugestie, fisierele .png sunt foarte populare. Am vazut acum ca forumul accepta doar jpg si gif :-)



Buna,

 

Da-mi, te rog, un mesaj privat cu numele domeniului tau, pentru a putea verifica situatia.
 

Multumesc,

Valentina

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎09-03-2012
0

Re: feedback www.vodafone.ro

Daca abonamentul  este restricitonat pentru intarzierea platii facturii de ce nu se mai poate apela serviciul clienti la *222?  Ziceti ca apelul la acel numar este gratuit....

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: feedback www.vodafone.ro

Buna,

 

In cazul in care abonamentul tau este restrictionat pentru neplata, poti apela gratuit la numarul  *224.

 

Multumesc, Mirela

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎09-03-2012

Re: feedback www.vodafone.ro

D-na sau domnisoara Mirela la orice numar as suna sunt intampinat cu acelasi clasic: "ati sunat la Vodafone departamentul plati...bla..bla" .Vreau un numar la care sa pot apela la un operator. Si apropos dupa cate zile se restrictioneaza apelurile daca nu se plateste factura la termen? Am fost restrictionat fara nici o notificare prealabila. Si inca ceva am cumparat un telefon cu puncte fara nici o prelungire sau contract nou. De ce imi vine blocat in retea? Cum sa procedez sa il deblochez?

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: feedback www.vodafone.ro

Salut "ungureanuion29",

 

Termenul de plata al facturii este de 14 zile, timp in care exista posibilitatea efectuarii unei amanari de plata. Dupa 14 zile de la emiterea facturii, numarul in cauza se restrictioneaza in functie de istoricul acestuia din punct de vedere plati (adica mai pot trece douazeci si patru de ore sau cateva zile).

In ceea ce priveste restrictia fara notificare, daca imi trimiti numarul tau intr-un mesaj privat, voi verifica ce s-a-ntamplat, deoarece niciodata un cont nu se blocheaza pentru neplata fara a primi inainte telefoane sau mesaje informative cu privire la plata facturii.

Orice telefon achizitionat din cadrul Vodafone este blocat in reteaua noastra. Acesta se poate debloca, prezentandu-te intr-un centru Vodafone. De asemenea, daca imi oferi numarul de telefon aferent contului de pe care a fost facuta cheltuirea de puncte, iti voi oferi toate informatiile necesare deblocarii terminalului.

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎09-03-2012
0

Re: feedback www.vodafone.ro

Buna ziua. Numele meu este Ungureanu Ion si am urmatoarele abonamente la dvs. 0722480028 si 0730685685. Sa incep intai cu restrictionarea fara  instiintare. LA data de 5 martie 2012  figuram cu restanta  de aprox 388 ron insumand facturile din ianuarie si februarie. Am platit pe 05.03.2012 factura din ianuarie de 210 lei aprox si a mai ramas restanta cea de pe februarie scadenta la data de 03.03.2012. Dupa ce am facut plata pe 5 mi s-a dat drumul la abonamente insa au fost blocate automat pe 7 fara nici o notificare nimic si fara sa ma am vreo posibilitate sa cer vreo amanare de plata ceva. Intre timp datorita " bunavointei" un disperate de la serviciul plati care m-a amenintat ca imi inchide numerele si trebuie sa platesc taxa de reconectare apoi mi-a inchis pur si simplu telefonul in nas dupa ce ca tot ea m-a sunat , apoi alta nestiutoare de la Agentia Giurgiului ,sector4, am facut cerere de reziliere. La aceasta s-a reactionat promt, nesperat chiar: mi s-a oferit telefonic un nou contract pe 6 luni de doar 6euro tva inclus pt fiecare abonament. Am rugat tipa care mi-a facut oferta telefonica sa imi trimita si mie un contract pe mail a zis da si uitata a fost. Adresa mea de mail este ungureanuion29@yahoo.com. Daca aveti bunavointa sa ma ajutati si su aceasta problema as fii recunoscator. Apoi alta: am comndat avand ceva puncte de loialitate un telefon samung gt-e1230. Acest telefon a venit blocat in retea cu toate ca scrie clar in regulamentul vostru la paragraful 3.3 ca telefonul nu trebuia sa fie asa. Telefonul l-am comandat la liber fara prelungirea vreunui contract sau sa fac altul nou. Garantia e in alb. Cum sa fac sa o completez si sa deblochez telefonul gratis?

"Pentru telefoanele achiziționate independent de serviciile de
comunicații Vodafone nu se percepe taxa de deblocare"-paragraf 3.3 gasit aici:

https://www.vodafone.ro/consumption/groups/public/documents/digital_asset/vod005540.pdf

Si problema care ma doare restrictia fara instiintare la paragraf 6.3,unde consider ca s-a facut un abuz si solicit eliberarea restrictiei, in acelasi loc:

"Suspendarea serviciului în baza motivelor
arãtate mai sus, se face întotdeauna cu anuntarea Clientului prin apel
direct sau SMS, cu privire la suspendare si cu privire la data facturãrii,
suma de platã si data scadentei"

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎09-03-2012

Re: feedback www.vodafone.ro

A si inca ceva. Voi ca si companie actionati cum trebuie doar in cazul unei cereri de reziliere?! Deci plateaam pe un abonament cam 10 euro pt. 150 de minute nationale si 800 in retea, atentie doar minute si acum mi s-a oferit pt doar 6 euro tva inclus( aprox. 26 ron) si doar pt 6 luni 3000 de unitati in retea si 75 nationale plus 15MB( o unitate= sms sau apel) . Asta dovedeste cat de mult va doare de client, mai ales de abonatii vechi.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: feedback www.vodafone.ro

Daca oferta facuta domnului de mai sus este reala, am inca un motiv sa ma gandesc la portare. De ce se fac oferte cu adevarat tentante doar atunci cand vrei sa te portezi ?

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎09-03-2012

Re: feedback www.vodafone.ro

Crede-ma oferta e cat se poate de reala, asemanatoare cu ce e acum pe prepay. Si contractul e pe 6 luni (cu posibilitatea de prelungire in aceleleasi conditii din 6 in 6 luni) in conditiile in care eu mai aveam tot asa vreo 6-8 luni pana sa termin cu ei. Daca vrei sa renunti inainte sa zicem cu 4 luni platesti doar 6*4=24 euro taxa de reziliere. La prima figura care mi- o mai fac ma portez sigur. Si stii cum am ajuns aici? Ma suna una de la plati ,imi pare rau ca nu i-am retinut numele dar se poate afla, si imi zice ca am restanta si ca imi deconecteaza numerele si apoi imi inchide telefonul in nas. Asta in conditiile in care sunt client gold la ei si cu ceva vechime. Chiar daca am avut restante le-am platit constient fiind de asta si nevrand sa imi pierd numerele. Pe data de 5 ma duc la reprezentanta de pe Giurgiului si platesc factura mai veche din 2 care le aveam. Si ii cer unei domnisoare de acolo sa mai umble la exrtaoptiuni ca vroiam sa mai scap de ele si imi zice ca nu se poate. Ii zic sa imi dea drumul la abonamente la fel nu se poate. Mi-au venit dracii instant si am zis ca vreau sa fac cerere de reziliere. Aia nici nu stia de capul ei dapai sa mai faca si o asemenea cerere. Imi da o cerere sa o completez, o completez . Imi cere si buletinul sa faca copii s-a facut ca mai butoneaza un pic pe acolo si ii  zic ca vreau nr de inregistrare. Ea zice ca nu se poate si era trecut mare pe cererea tipizata in partea stanga sus. Ridic tonul un pic imi scrie cu pixul pe copia cererii de reziliere un numar de inregistrare. Va jur nu aberez cu nimic pot sa dovedesc asta. Pe data de 8 martie primesc un apel de la aia de la Fidelizare si mi-au facut oferta de mai sus.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: feedback www.vodafone.ro

Salut "ungureanuion29",

 

La intreaga situatie prezentata de tine ti-am trimis raspunsul in mesaj privat.

In mesajul respectiv gasesti toate informatiile necesare cu privire la articolele mentionate de tine, cu privire la modalitatea de plata a unei facturi.