Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎06-12-2013

inselaciune sau rea credinta?

De ce dupa ce am comandat un telefon cu un abonament imi este cerut un depozit?Nu inteleg de ce sunt sunat ca este totul ok si telefonul ajunge in 2 zile, sunt sunat din nou si imi este cerut un depozit?Nu am nici o datorie la nici un operator de telefonie si am incarcat lunar telefonul cu cel putin 8 euro.Am facut o plangere la ANPC si ANCOM sa inteleg  ce se intampla.Spre norocul meu am inregistrat toate convorbirile!

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: inselaciune sau rea credinta?

[ Editat ]

Salutare!

 

  Nu este nici inselaciune,nici rea credinta.Este o reactie justificata la fenomenul romanesc de a da tepe operatorilor.Eu cunosc destui care se lauda cu "ce au fost ei in stare sa faca".

 

"Garantia/plata in avans se calculeaza automat de catre sistem si tine cont de criterii precum informatiile din Preventel, bonitatea clientului, valoarea abonamentului ales si a telefonului ce se doreste a fi achizitionat. Pentru mai multe detalii privind suma ce ti se solicita, poti apela gratuit  numarul *202.Raspuns dat de Irina.


   Plata in avans/garantia se solicita la cei trei mari operatori,nu doar la Vodafone

  Pentru ultima comanda efectuata mi s-a solicitat 1000 RON.Nu am fost de acord cu ea,asa ca apelez la alternative.

 

  Daca suma solicitata este mare,poti ruga un cunoscut sa faca abonamentul pe numele lui,apoi efectuezi transfer de responsabilitate. Emoticon care face cu ochiul

 

 


Vodafone
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: inselaciune sau rea credinta?

Salut,

 

Nu trebuie sa ai o datorie la un alt furnizor de servicii pentru a ti se cere depozit la achizitie. Este o masura de siguranta care se aplica la orice furnizor si pe care probabil o vei intelege daca ai fi pus in viata reala in pozitia unui furnizor de servicii (oricare ar fi acestea) care lucreaza cu contracte pe anumite perioade. 

Informatii complete ti-au fost oferite de Ionut in mesajul anterior. Nu inteleg nici rostul plangerii la ANPC si ANCOM, dar este dreptul tau sa apelezi la ce institutie doresti. Poate ei iti vor explica mai pe larg despre ce este vorba in aceasta situatie. 

 

Iti doresc o zi buna,

Claudiu