Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Începător
Postări: 23
Înregistrat: ‎01-06-2012
0

myVodafone, loialitate si telefoane

Buna ziua!
De ceva vreme incoace am observat ca myVodafone este pur si simplu inutilizabil (desi promovat extrem de mult).In versiunea web multe pagini nu se incarca, nu sunt afisate toate telefoanele in magazinul online, iar din cand in cand mai esti si logat afara din cont. Utilizarea site-ului este foarte grea si incarcata de bug-uri. Multe link-uri nu functioneaza cum trebuie. De exemplu, recent sunt in cautarea unui nou telefon. Apasand pe butonul "Oferte pentru mine" si dupa pe numarul de telefon pentru care doresc oferta, atat pe web cat si pe mobile imi da eroare. Ce pot face pentru a vedea ce telefoane pot achizitiona la abonamentul pe care il detin in momentul actual?
Un alt lucru negativ pe care l-am observat a fost scaderea numarului de puncte de loialitate odata cu introducerea noului sistem. (Desi acum sunt client Platinum si am 3 abonamente, tot obtin mai putine puncte decat obtineam cand eram abonat Gold cu 2 numere in sistemul de loialitate vechi). Pe langa faptul ca numarul punctelor de loialitate a scazut, paradoxal, preturile la telefoane au crescut. Un Samsung J5 2017 este cu mult mai scump decat era versiunea din 2016 a telefonului. Device-ul in sine este un mid-end si nu poate fi comparat cu A5 sau cu un P9 lite 2017 (desi ca pret se apropie). Sunt client Vodafone de peste 10 ani. Daca inainte Vodafone se detasa clar de concurenta prin preturile foarte accesibile si calitatea ridicata a serviciilor, in prezent a scazut mult, chiar si raportat la concurenta.

Moderator
Postări: 189
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: myVodafone, loialitate si telefoane

Buna,

 

Ne pare rau pentru timp mai mare de asteptare. Din pacate in aceasta perioada, dat fiind ultimele modificari pe partea de roaming,avem un numar mai mare de solicitari. Prin urmare, exista posibilitatea sa raspundem cu o anumita intarziere. 

 

Cu privire la solicitarea ta este important sa stii ca in acest moment nu avem anuntate disfunctionalitati pe partea de MyVodafone. Prin urmare, dupa ce am citit informatiile oferite de tine, tind sa cred ca este vorba de o eroare izolata, o eroare doar pe contul tau.

 

Astfel, pentru aceasta situatie, dar si pentru a verifica ce anume s-a intamplat cu punctele de loialitate, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm .

 

Multumesc,

Madalina