Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎16-01-2014

reclamatie

[ Editat ]

salut,

 

am sunat marti timp de 10 min la *221 si nu mi-a raspuns nimeni. miercuri, am stat in jur de 60 minute la telefon la acelasi numar cu o domnisoara care trebuia sa-mi raspunda la o intrebare zic eu simpla: "de ce pe ultima factura abonamentul apare in valoare de 365 ron (aprox.), cand eu am reinnoit abonamentul in noiembrie si este in valoare de 49 euro + TVA. Intai mi-a spus ca sunt incluse si niste beneficii, pe care nu le cunosc si nu stiu cum au ajuns pe factura. Am rugat sa-mi explice ce sunt acele beneficii. Pauza. In final, dupa multe 60 MINUTE PIERDUTE DIN MINUTELE MELE NATIONALE -  a spus ca imi va trimite catre departamentul de financiar presupun, o cerere de recalculare. Problema mea - reclamatia mea consta in:

1. de ce nu poti da un telefon si in maxim 5 minute sa primesti raspunsul solicitat;

2. de ce trebuie sa stea clientul la telefon sa astepte 20 minute pana afla un angajat de ce costa abonamentul atat si nu mai mult sau mai putin. de ce nu pot suna ei?

3. cum iti recuperezi aceste minute? fie si pe factura din luna urmatoare, mi se pare normal sa le primesc pentru ca le-am pierdut aiurea din cauza incompetentei angajatilor si nicidecum afland raspunsuri la intrebari.

 

mi se pare o lipsa totala de interes fata de client! in plus sunt client de ani de zile vodafone si de fiecare data cand am vrut sa cumpar un smartphone sau telefon, mi se prezentau aceleasi oferte ca si unui client nou sau cu cartela!

 

astept un raspuns.

 

andrea musat

07********

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: reclamatie

Bine ai venit pe forum, AndreaMusat!

 

Ne pare rau pentru orice disconfort creat si iti multumim pentru opiniile exprimate!

Acestea, impreuna cu detaliile furnizate au fost directionate catre departamentul vizat.

 

Te va contacta un specialist in cel mai scurt timp posibil.

 

Multumesc,

Roberta

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎16-01-2014

Re: reclamatie

si ce bine ca am fost contactata joi de catre 2 persoane care mi-au explicat acelasi lucru ca "de 2 ori plus minus 1, fac 0" si ca sambata trebuia sa revina una dintre persoane cu un telefon pentru a-mi confirma si parerea departamentului de financiar, ca nu a sunat nimeni pana astazi.

imi pare rau ca am re-negociat in octombrie contractul cu Vodafone! cu siguranta la expirarea celor 2 ani, n-o sa mai fac aceeasi greseala!

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013
0

Re: reclamatie

Salut,

 

Iti multumim pentru sesizare.

Vei fi contactata in cel mai scurt timp posibil de catre un coleg din echipa specializata.

 

O zi placuta,

Georgiana

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎23-11-2012

Re: reclamatie

Buna seara ,

In data de 18.01.2013 am facut o comanda online pentru achizitionarea unui telefon cu abonament , am trimis documentele cerute la adresa migrare.portare_ro@vodafone.com si de atunci nici un raspuns . Sa intaleg ce ?

Va multumesc
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎23-11-2012
0

Re: reclamatie

Numarul comenzii date este VDFRO10198159.
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: reclamatie

Buna crystyancryss!

Ti-am lasat un mesaj privat care contine detalii cu privire la statusul comenzii tale si pasii de urmat in vederea finalizarii acesteia.

 

Poti citi mesajele tale private in sectiunea Profilul meu - Mesaje private.

Cum citesc mesajele.jpg

 

Daca ai nelamuriri, nu ezita sa imi spui.

 

O seara frumoasa!

 

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎23-11-2012

Re: reclamatie



Buna ,



Referitor la comanda dumneavoastra, pentru activarea numarului si expedierea telefonului, vi se solicita o garantie in valoare de 292 RON.

Aceasta garantie o puteti recupera dupa maxim 6 luni.

Asadar acesta este raspunsul primit de la vodafone la comanda online pentru un telefon cu abonament ......Aceasta garantie o puteti recupera dupa maxim 6 luni. ce vrea sa insemne asta pentru un telefon cu abonament incheiat pe 2 ani ?



Mare spirit de intreprinzatori aveti ...FELICITARI ... si sincer regret ca am deja un abonament incheiat la vodafone , iar pentru aceasta comanda si pentru un viitor abonament va rog pe mine sa nu mai contati . Aviz amatorilor
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: reclamatie

Salut,

 

Garantia o poti recupera daca dupa o perioada de 6 luni nu au fost probleme cu plata facturii. Reprezinta o masura de siguranta care se aplica in anumite cazuri. 

Asta inseamna ca, daca dupa sase luni nu ai platit factura cu intarziere, suma ti se va restitui. 

 

Multumesc,

Claudiu

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎23-11-2012

Re: reclamatie

Salut ,


Explicatia vodafone este de domeniul S.F , prin urmare nu mai sunt interesat de aceasta comanda .

multumesc