Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: reclamatie

[ Editat ]

Pentru "crystyancryss"

 

Sau poti sa patesti ca in cazul meu, desi esti cu plata facturii la zi, Vodafone sa decida cu de la sine putere ca nu esti cu plata facturii la zi (sa nu recunoasca ca a primit banii, desi tu ai chitanta) si sa iti suspende serviciul telefonic.

 

Dupa aia, te vei lupta cu morile de vant de la Vodafone si o sa primesti raspunsuri stereotipe de genul "cererea ta a fost inregistrata si iti raspundem in 30 de zile".

 

Dupa 30 de zile iti vor reinregistra cererea si iti vor da un nou numar la care iti vor spune "cererea ta a fost inregistrata si iti raspundem in 30 de zile".

 

Ai inteles ideea? Fugi cat poti.

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎23-11-2012

Re: reclamatie




a. Aceasta comanda a durat mult prea mult pentru o finaliza .
b. Plateam deja suma ceruta in comanda onlaine data pe 18.01.2014 ...159Ron la livrarea telefonului .
c. imi cereau sa platesc si o garantie de 292 ron + 159 ron =418 ron ....pai nu credeti ca ar fi mai bine sa achit 760 ron si il achizitionez tot de la vodafone fara niciun fel de abonament ?
Vezi ce efort urias depune vodafone sa isi indeparteze eventualii clienti ?

Da ,ideea chiar am prins-o , multumesc.