Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Începător
Postări: 21
Înregistrat: ‎10-12-2012
0
Soluţie acceptată

reinnoire abonamente

Salut,

 

Consider ca ar trebui  sa se transforme in ceva uzual la Vodafone o politica de a negocia cu clientii luand in considerare toate numerele de telefon.

Eu doresc sa beneficiez de o oferta pentru un anumit telefon la pretul caruia sa se tina cont ca vreau sa maresc doua abonamente si sa le reinnoiesc pe 2 ani.

Tehnic in zona de callcenter se ia in calcul un singur numar de telefon....ar fi fost dragut daca se putea lua in calcul atat in  magazin Vodafone (reprezentant) posibilitatea pentru a se discuta despre o oferta globala.

Sigur,as putea sa procedez si altfel..sa imi inchid unul dintre abonamente si sa-mi fac un abonament nou....dar face sens?

Astept acum sa vedem ce va rezulta totusi..sper sa mi se ofere o solutie satisfacatoare...

Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: reinnoire abonamente

Salutare giovannni1,

 

Iti multumim pentru timpul acordat acestui feedback. Am redirectionat mai departe catre departamentul implicat.

 

Daca te pot ajuta cu ceva, astept un mesaj privat cu numarul de telefon implicat.

 

Pentru a trimite mesaj privat este necesar sa dai click pe numele meu si se va deschide o fereastra ca cea de mai  jos:

 

Pm Cristina.jpg

Multumesc,

Cristina M.

Începător
Postări: 21
Înregistrat: ‎10-12-2012
0

Re: reinnoire abonamente

Si totusi...ma suna si pe mine cineva?Au trecut deja 3 zile lucratoare....De aia spuneam ca daca existau in magazin sau in callcenter solutii pentru solicitarile de genul celei facute de mine nu asteptam atat.
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: reinnoire abonamente

Buna giovannni1,

 

Am luat legatura cu colegii mei si i-am rugat sa te contacteze cat mai curand posibil.

 

O zi frumoasa!

 

Multumesc,

Irina