Fundaţia Vodafone

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎19-01-2012
0

Despre voluntariat!

Cel mai frumos proiect al Fundatiei la care am participat a fost Habitat. Am ajutat la construirea unei case pentru o familie nevoiasa din Prahova. 

Pentru tine care a fost cel mai frumos proiect la care ai participatEmoticon care face cu ochiul ?

Membru de bază
Postări: 214
Înregistrat: ‎04-02-2012

Re: Despre voluntariat!

buna luiza

am ajutat la organizare unui program religios.

cand eram mai mic adunasem la scoala alimente.

si cam atat.

deocamdata nam nici posibilitatea dar as ajuta cu placere Emoticon fericit

Highlighted
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Despre voluntariat!

Salutare!

Mi-a fost dat,ca dupa revolutie, de la varsta de 12 ani pana la 28 ani,sa lucrez ca voluntar in punerea pietrei de temelie  si reformarii a 5 cladiri ,apartinand unui cult religios.Pana la 18 ani am lucrat la primele 3,cu responsabilitati acordate pe masura varstei ,in crestere

Imi aduc si acum aminte,ca daca mai era ceva de facut,seara cand ma intorceam acasa,de la scoala,mai acordam o ora lucrului.

Au fost 3  cladiri mari, care au angrenat zeci de voluntari de toate varstele;copii si batrani,fete si baieti,femei si barbati.

Si acum am , si privesc cu placere la fotografiile ce imortalizeaza momentele acelea.

De la 19 ani ,am ajutat la ridicarea altor 2 constructii,dar cu implicare sporadica.Aici fondurile nu erau asa mari,ca sa sustina lucrari continue.

La 28 ani s-a cam terminat,ce era de facut.Din cate imi aduc aminte,in anul acela s-a si facut inaugurarea oficiala a  ultimei cladiri.

Desi nu acord interes pentru organizatiile religioase,am acordat interes comunitatii de oameni ,afiliati acelor organizatii.Nu am avut beneficii materiale in decursul acestor ani,dar am descoperit ca m-a format pentru viatza care o traiesc acum.