HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
CL
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎13-05-2014
Soluţie acceptată

HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

Buna ziua,

 

Detin un telefon HTC One cumparat de la Vodafone liber de contract. Dupa aproximativ doua luni de la cumparare am observat mici distantari intre partea de plastic si cea de metal a difuzorului pe plan vertical; deasemenea am mai observat diferenta de nivel pe plan orizontal in partea de sus a telefonului intrece cele doua parti amintite mai sus.

Am mai observat diferenta de nivel tot pe plan orizontal a display-ului in partea de sus telefonului fiind mai ridicat fata de difuzor si in partea de jos mai lasat fata de difuzor. Deci sunt aceste defecte in diferite parti ale telefonului, defect de fabrica denumit popular ca si "GAP", care desigur este arhicunoscut.

Asa ca l-am trimis in service dupa cateva incercari esuate de a fi schimbat direct in magazin Vodafone pe motiv ca are numai defecte de design care sunt foarte cunoscute, nu sunt defecte in urma folosirii utilizatorului ci este defect de fabrica si deci din punct de vedere funcional este impecabil iar un reprezentant Vodafone in masura sa ia anumite decizii in acest sens poate verifica acest defect.

In data de 30.04.2014 am predat telefonul la Vodafone in Timisoara iar azi am mers sa il preiau. In fisa de service am primit raspunsul cacitez "During phone stay not found fault. Long-term tests conducted by our service technicians have not confirmed the issue."  si spre stupoarea mea sa vad ca totusi ei au vazut unul din defecte si partea de sus nu mai exista, cel putin vizibil, pe plan vertical acel spatiu intre componenta de plastic si cea de metal si deasemea se vad si urmele interventiei!

Desigur ca nu am acceptat sa preiau telefonul!

Acum va intreb: cum este posibil ca ecest "service" sa isi bata joc de clienti?! De cati clienti mai este nevoie ca sa isi bata joc pana o sa se schimbe ceva in bine legat de acest service?!

Chiar trebuie sa apelez la institutiile competente pentru rezolvarea acestui caz? Sau totusi se poate si pe cale amiabila?

Este un defect de design de fabrica arhicunoscut si deci nu este un defect in urma folosirii mele; dealtfel daca este un telefon fara defecte este unul perfect.

Eu intre timp am avut mai multe schimburi de email-uri cu HTC Romania dar problema nu este rezolvata inca.

Azi am depus o plangere in scris adresata catre Vodafone (nr de inregistrare: 20141305). Fisa service: 38260HRO.

Sunt fara telefon de 14 zile!

Va rog sa rezolvati aceasta problema!

Va multumesc.

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012
0

Re: HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

[ Editat ]

Salutare!

Telefonul va fi retrimis in service, in urma sesizarii inregistrate de catre colegii din magazin, si te asigur de faptul ca se vor lua toate masurile necesare astfel incat acesta sa fie adus la conformitate.

De asemenea, iti recomand modificarea numelui de utilizator, intrucat numarul de telefon este confidential si nu trebuie facut public. Daca doresti, imi poti trimite un mesaj privat care sa contina numele de utilizator pe care il doresti si te voi ajuta cu aceasta modificare.

 

 

Multumesc,
Roxana

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎16-05-2014
0

Re: probleme vodafone smart 2

Buna ziua in legatura cu asa zisu service regenersis a fost de 3 in service cu probleme gen se restarteaza erori aplicatii blocare touchscreen etc din prima zi de cand lam cumparat asa a fost cu probleme as dori inlocuirea lui am vb cu cei de la regenersis mi sa spus ca nu ei se ocupa de inlocuirea acestuia . P.S. Anu trecut tot asa am patit cu un samsung luat de la voi tot asa din prima zi a fost defect a fost timp de un an in service dupa a fost inlocuit si mi sa oferit dupa un an un nokia 100 fara nimic camera card eu in schimb am avut un samsung e2600 cu de toate . Va rog sa fie rezolvata situatia prin reparea acestuia la alt service autorizat in afara de regenersis sau inlocuirea lui .

CL
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎13-05-2014
0

Re: HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

Buna ziua,

 

Ma adresez catre orice persoana care v-a citi aceasta postare.

Din pacate nu am timp sa va detaliez toata experienta mea cu Vodafone/Regenersis/HTC Romania, dar o sa va fac un rezumat.

Asadar, am detinut un telefon HTC One M7 despre care vreau sa va spun ca pana sa apara HTC One M8, pentru mine a fost cel mai bun si frumos telefon de pe piata care sa imi satisfaca cel mai bine cerintele atat din punct de vedere software cat si hardware si toata configuratia pe care o are cu conditia sa nu aiba acel defect de fabrica denumit popular "GAP"; cat despre faptul ca orice telefon poate sa aiba si defecte la nivel software, se pot rezolva ceva mai usor.

Sa incep povestea; aveam un telefon HTC One M7 cu acest defect de "GAP" si pentru ca era defect de fabrica am dorit ca la constatarea unei persoane abilitate din partea Vodafone sa se decida schimbarea telefonului. De ce am dorit asta? Din mai mutle motive si anume:

1. Pentru ca defectul este foarte cunoscut.

2. Pentru ca telefonul este unul premium (sau ar trebui sa fie) si legat de acest defect orice interventie ramane cu urme;

3. Am cumparat un telefon nou => doresc un telefon nou, fara defecte si fara urme ale unor incercari de a fi reparat.

4. Daca totusi se trimite in service pentru constatare nu primesti un telefon la fel pentru ca tu ca si client sa nu ai vre-o cheltuiala daca defectele nu sunt in urma folosirii tale necorespunzatoare

5. Acest asa zis "service" REGENERSIS este lipsit de seriozitate, profesionalism, respect si nu numai! -> Explicatie: daca tu ca si client esti sincer si telefonul are un defect sau mai multe numai din cauza producatorului nu si a ta, ei nu o sa accepte asta ci o sa incerce sa arate ca defapt nu are acele defecte sau ca tu ca si client esti de vina.

Dupa ce am acceptat sa trimit telefonul in service in data de 30.04.2014 s-a intors in magazinul Vodafone in data de 14.05.2014 cu raspunsul ca tehnicienii nu au confirmat defectul si ca telefonul este functional singura problema ar fi ca poate eu nu il folosesc cum trebuie ca sa vad mai apoi cu totusi s-a facut cel putin o interventie asupra lui si au si ramas urme ale acesteia; prin urmare arata mai rau decat cum l-am trimis.

In timpul cat a fost in service am contactat Regenersis prin telefon la Relatii Clienti si va spun ca am vorbit cu patru persoane si toate au fost lipsite de respect si prin raspunsul si atitudinea pe care o au te fac sa te simti un nimeni; pe cand eu in toate conversatiile avute cu Vodafone/HTC/Regenersis am vorbit cu politete si respect.

Pana sa ajung sa trimit telefonul in service am avut cateva incercari esuate de a avea o conversatie normala si de a cauta o solutie cazului meu, dar inafara de raspunsuri standarde si lipsa de respect in special a unui baiat pe nume Cornel de la magazinul Vodafone din centrul Timisoarei de langa magazinul Bega, nu am putut sa stau de vorba prea mult cu nimeni ci eram privit ca si o persoana nongrata!

Dupa ce telefonul s-a intors din service am incercat sa gasesc un vinovat pentru tot ce se intampla si pentru intreaga situatie ca de ce se ajunge aici pentru ca au mai trecut si altii; va spun ca Vodafone da vina pe Regenersis, acesta din urma da vina pe HTC iar HTC pe Vodafone si tot asa iar mai apoi toti cei trei dau vina pe client, in ideea ca de toti esti vazut cum am spus ca si o persoana nongrata si de la toti primesti un comportament lipsit de profesionalism si respect si te fac sa "iti pierzi mintile"!

In tot acest timp am colaborat si cu HTC Romania dar dumnealor nu pot face prea multe pe motiv ca in Romania exista numai departamentul de suport si inafara de faptul ca mai intreaba si ei de statusul telefonului la service nu prea fac alte presiuni; asta chiar daca intr-un timp am rugat sa fiu pus in contact cu un superior din cadrul HTC (si am fost contactat) pentru ca la fel cum le spuneam si celor de la Vodafone daca atunci cand persoanele de la Relatii Clienti nu pot incadra situatia in procedurile standard sa escaleze problema persoanelor abilitate.

In final vreau sa va spun ca nici unul din cei trei nu va ofera protectie si tot tu ca si client ajungi sa platesti asta daca nu iti cunosti drepturile si nu faci tot ce este legal si iti sta in putinta.

Daca ajungeti in situatii in care trimiteti un telefon in service inainte de trimitere asigurati-va ca o sa puteti demonstra starea in care a fost inainte de trimitere daca puteti face asta; in cazul meu voiam sa fac poze la cum arata telefonul de fata cu reprezentanul Vodafone si sa raman si eu cu acele poze dat fiind faptul ca au fost probleme legate spatii aparute in exterior intre carcasa si plastic, dar acest lucru mi s-a refuzat. Dupa ce s-a intors din service s-a putut face acest lucru dar cu poza printata.

Va repet ca in tot acest timp am avut mai multe conversatii cu Vodafone si HTC; doua plangeri deschise online la HTC si doua la Vodafone, una in scris si una online. Aici online au fost mai multe schimburi de mesaje dar au fost in privat.

Decizia finala a fost ca telefonul sa fie schimbat si a fost luata de Vodafone din Bucuresti probabil (deci intr-un final Vodafone a oferit atentie situatiei desi nu mi-a facut un favor ci ceva ce ar trebui sa fie normal); nu stiu mai multe detalii de atat. Mentionez ca intr-un final mi s-a oferit solutia returnarii banilor dar dat fiind faptul ca telefonul  a fost cumparat cu abonament pe firma mi s-a spus ca nu se poate.

 

Asadar daca inafara serviciilor de telecomunicatii primite de la Vodafone cumperi si un produs comercializat de ei si sunt anumite probleme cu produsul respectiv care nu se rezolva asa cum ar trebui totul o sa depinda de cat de important te considera sau nu Vodafone. In cazul meu nu am reusit pana acum sa gasesc a cui e vina, dar pentru ca am cumparat acest produs de la Vodafone tot Vodafone ar trebui sa investigheze situatia si sa schimbe lucrurile acolo unde trebuie ca mai apoi alti clienti sa nu mai ajunga in situatii cel putin josnice si sa aiba cheltuieli pe care nu ar trebui sa le aiba; asta o sa faca numai daca clientii sunt importanti pentru dumnealor.

 

Concluzia finala este ca din pacate in Romania cea mai mare protectie ti-o oferi singur si daca vrei sa cumperi ceva de la cineva trebuie sa vezi cat de important este clientul pentru acel vanzator.

Toate acestea fiind spuse daca o sa mai ajungeti in situatii de acest gen sa nu mai dati vina pe altcineva inafara de voi. Daca totusi faceti asta si vreti sa schimbati ceva in bine trebuie sa mergeti atat de departe pana o sa faceti pe cineva abilitat sa ia masuri impotriva acestor lucruri.

 

Pot spune un "Multumesc!" catre Vodafone dar au facut un lucru care ar trebui sa fie normal.

Asa ca va doresc numai bine.

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: probleme vodafone smart 2

Salut crysty23,

 

Te rog sa imi oferi, prin mesaj privat, codul IMEI al telefonului Vodafone Smart II, pentru a verifica situatia descrisa.

 

Service-ul Regenersis va oferi posibilitatea schimbarii telefonului doar in cazul in care nu este posibila aducerea acestuia in stare de conformitate.

 

De asemenea, imi poti oferi prin mesaj privat si codul IMEI al telefonului E2600, pentru a verifica istoricul de reparatie al acestuia.

Multumesc,
Adrian
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎01-10-2012
0

Re: HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

Mda, mari profesionisti Regenersis astia. Trimis M7 in service avand cunoscuta problema de fabricatie care aplica o tenta roz la poze si filme. Problema rezolvata in service dar la receptia telefonului am observat ca sub butoanele de volum (probabil pe acolo a fost defacut telefonul) plasticul era indoit, aproape rupt, iar butoanele de volum se miscau de ziceai ca imediat pica. Evident am refuzat sa ridic telefonul in starea actuala si l-am retrimis in service. Astept cu nerabdare reactia Regenersis. Ma intreb oare chiar trebuie sa-si piarda HTC toti clientii din Romania pana sa ia atitudine? E destul sa arunci o privire DOAR pe acest forum ca sa-ti dai seama ca exista o problema serioasa acolo. Desi mi se par cele mai ok telefoane android, probabil din cauza service-ului ma voi orienta catre alt brand. Probabil ca si mine, multi altii.
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎02-04-2013
0

Re: HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

 
Moderator
Postări: 2.554
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

Salut, johnx30!

Postarea ta nu include si text, poti reveni, te rog?

Vodafone
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎02-04-2013
0

Re: HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

    Buna ziua, am nevoie de un sfat din partea dvs, legat de service-ul Regenersis, am achizitionat online de pe site-ul Vodafone un telefon HTC Desire 610 in luna septembrie 2014, imediat dupa sosirea coletului m-am deplasat la o reprezentanta Vodafone pt a-mi schimba sim-ul cu un nano sim. Un consultant Vodafone s-a oferit sa-mi monteze noul nano sim in aparat, ocazie cu care a constatat ca sim-ul nu statea fix in slot, nu functiona "piedica" care permitea blocarea sim-ului in telefon, ca si solutie provizorie, a fost pusa o bucatica de hartie intre sim si capacul de la sim, telefonul functionand fara probleme, urmand sa-l trimit in service cand timpul imi v-a permite.

     La data de 09.01.2015, am dus personal telefonul in service Regenersis, unde am solicitat remedierea problemei cu slotul sim si inlocuirea cablului de date (si acesta avand o problema de nou, imi aparea pe ecran incarcare inceata, cand il conectam). Trebuie sa mentionez ca telefonul la predarea in service functiona si arata impecabil. Pe data de 16.01.2015(vineri) am ridicat telefonul de la sediul Regenersis, cu observatia pe fisa service: slot sim inlocuit, cablu date inlocuit. Greseala mea a fost in a nu verifica telefonul inainte de a semna de primire, eram la coada la service de peste 40 de minute si dupa o ora in trafic din celalalt capat al Bucurestiului, prima constatare dupa ce am scos telefonul din ambalaj am constatat urme grosolane intre rama telefonului si capacul bateriei, efectiv telefonul a fost desfacut cu surubelnita in conditiile in care capacul bateriei se poate desface, declipsa usor cu unghia. Aspectul fizic al telefonului a fost compromis iremediabil, personal daca ma prezentam cu telefonul in starea acesta, sunt convins ca-mi anulau garantia. A doua problema constatata este legata de camera, nu mai focalizeaza, pozele ies "duble", in ceata, ca si observatie vizuala, lentila camerei pare miscata in dreapta. In sfarsit am dus telefonul in service cu o problema minora, si l-am ridicat cu doua probleme majore, camera inutilizabila, si ca aspect telefonul pare desfacut cu ranga sau cu cazmaua.  Nu am avut timp sa ma reintorc in aceeasi zi respectiv vineri 16.01.2015, m-am dus la Regenersis luni pe data de 19.01.2015, am semnalat problemele, am fost asigurat ca se vor remedia problemele, cu toate astea sunt extrem de sceptic, problema cu aspectul nu poate fi rezolvata decat prin schimbarea totala a carcasei.

    Pana astazi, 26.01.2015, inca nu am primit nici un raspuns din partea Regenersis, la verificare status apare Asteptare piese, de pe data de 09 ianuarie eu nu m-am putut folosi de telefon, si pt telefonul pe care il detin in momentul de fata am fost nevoit sa achizitionez un adaptor sim de la Orange ( trimis de consultant Vodafone la Orange).......

   Intrebarea mea catre dvs: ce pot face in situatia de fata?...pot refuza ridicarea telefonului din service? Personal nu am incredere ca telefonul acesta va mai functiona in parametri.   

  Nu stiu daca trebuie mentionat, sunt abonat vodafone de vre-o 14 ani... Platinium, am trei abonamente vodafone pe numele meu, platesc in general peste 300 ron pe luna...sincer ma asteptam, ma rog, ca si pt un client fidel sa fie rezolvata problema mai rapid, adica de prima data de cand s-a constatat problema cu sim-ul , sa-mi fi fost inlocuit telefonul in magazin, dar consultantul vodafone imi sugera sa merg la service, in situatia unui telefon desigilat in fata lui, la 2 ore dupa ce l-am primit de la curier.

 

IMEI: 356821052898383 

             

               Multumesc, o zi buna.

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012
0

Re: HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

[ Editat ]

Buna dimineata, johnx30!

 

Termenul legal de reparatie a terminalelor in service este de maxim 15 zile calendaristice, iar in acest termen sunt incluse si zilele de transport. Asadar, pana in data de 03.02.2015 inclusiv vei intra in posesia telefonului.

 

Pentru verificari amanuntite asupra situaiei descrise, am rugamintea sa accesezi site-ul Vodafone si sa selectezi optiunea de a intra in legatura cu un operator prin serviciul Chat online:

 

Chat.JPG

 

Vei fi preluat in cel mai scurt timp posibil, iar unul dintre colegii mei iti va oferi suportul necesar.

 

 

Multumesc,
Roxana