HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎22-06-2015
0

Re: HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

Am cumpărat și eu de la Vodafone un HTC One M7 cu un defect de producție de tip GAP. Practic, tablițele de sus și de jos nu erau la nivelul ecranului și aveau tendința de a se agăța cu riscul de a se desprinde. La câteva luni am avut o problema cu microfonul și l-am dus în service la Regenersis semnalând și problema carcasei care se desprinsese.

 

In urma reparației, defectul a devenit mai pronuntat in partea de sus. Lipitura carcasei a fost de proastă calitate, lăsând la vedere un mastic negru de aproape 1 mm grosime. Acesta în timp s-a topit și a căzut, partea carcasei rămânând în aer. Am făcut fotografii și am reclamat telefonic la Regenersis, dar nu am avut timp să îl înapoiez în service. Ghinionul a făcut ca imediat să îi fisurez fin ecranul și m-am resemnat. Aparatul funcționa fără probleme. Din păcate, carcasa aceea s-a desprins aproape de tot, creând vibrații de la difuzor.

 

Am fost la Regenersis pentru a-mi lipi acea plăcuță de pe difuzor în vederea rezolvării vibrațiilor. Răspunsul a fost sec. Garanția a fost anulata din cauza unei dungi fine de pe ecran... Au refuzat să îmi repare un defect funcțional cauzat de proasta lor intervenția asupra aparatului...

 

Teoretic, perioada de garanție se va încheia peste mai bine de o lună. Chiar dacă mi-am schimbat telefonul, nu mă împac cu ideea că service-ul HTC nu își asumă responsabilitatea privind un defect de fabricație arhicunoscut... Nu cerusem înlocuirea aparatului, ci doar re-lipirea unei bucăți de metal desprinse în urma intervenției Regenersis.

 

IMG_2053-web.jpg

 

 

Moderator
Postări: 56
Înregistrat: ‎06-01-2013
0

Re: HTC One - probleme cu asa zis "service" REGENERSIS

Salut, piathink !

 

Imi pare rau pentru situatia neplacuta pe care ai intampinat-o.

Pentru a primi asistenta necesara in acest caz, iti recomand sa intri in legatura cu un consultant Vodafone accesand chat-ul online. Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului Vodafone (www.vodafone.ro) si arata ca in imaginea de mai jos.

 

In situatia in care nu poti intra in legatura cu un operator cu ajutorul chat-ului online, poti contacta departamentul Relatii cu Clientii, folosind una din metodele de aici.

chat online

 

 

Multumesc,
Andreea

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-03-2016
0

probleme cu asa zisul "service" REGENERSIS- fata morgana

in data de 8.09.2014 am achizitionat un tel lg - lgd-320n .In data de 12.05.2016 telef s/a defectat si m/am prezentat la pct.

de lucru din mall coresi brasov sperand intr o rezolvare favorabila deoarece este in garantie.Mentionez ca telef, are folie

de protectie si carcasa de protectie si nu a fost niciodata supus socurilor sau incidentelor cu lichide si nici nu a fost folosit in medii cu umiditate excesiva.Telef. impreuna cu fc+certif.de garantie s/a trimis  la firma  de service

regenersis bucuresti.Mare mi/a fost mirarea cand am fost sunata de "stimabilii"de la regenersis si mi s/a comunicat sec

ca s/au gasi urme de lichid pe placa si am pierdut garantia iar c/v reparatiei este de 700 ron asta in conditiile in care la

achiziia aparatului am platit suma de 150 ron.Am senzatia ca  in mod voit se fac aceste""magarii""  ca sa nu se  efectueze

reparatii in perioada de garantie, plus ca telef. nu a fost desfacut in fata mea asa ca provenienta urmelor de lichid ca si

diagnosticarea dpmdv ese foarte dubioasa daca intelegeti ce vreau sa spun.Sunt client gold si in toti acesti aproape 10 ani nu am solicitat nici macar o interventie la nici un service, este prima data si ca raspuns ma lovesc de indiferenta

crasa a operatorilor de vodafone care cu nonsalanta ma anunta ca nu se poate face nimic in acest sens si ca ei sunt doar

furnizori de servicii.Am facut o plingere la opc si astept  rezolutia, Pacat ca traiesc in romania si mai mare pacat este ca o firma cu cat este mai mare cu ata indiferenta si umilirea clientilor este mai pe fata...RUSINE....VODAFONE.!!!!!!

Moderator
Postări: 346
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: probleme cu asa zisul "service" REGENERSIS- fata morgana

Salut, bv_dee!

In cazul acesta poti sa trimiti telefonul intr-un alt service agreat de producator pentru o contraexpertiza sau ne poti trimite reclamatia completand formularul de email de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm, si vom verifica situatia impreuna cu colegii de la Regenersis.

Multumesc,
Ana