HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎13-07-2012
0
Soluţie acceptată

HTC Sensation cu probleme

Buna. Nu stiu daca ma poate lamuri cineva, dar am probleme cu tel. achizitionat de la Vodafone in decembrie 2011, in sensul ca de aprox. 6 luni a inceput sa-mi apara praf sub ecran (acum vizibil deranjant, in proportie de 25-30%/ suprafata) si mai nou am ramas fara butoane de volum. Este in garantie, intrebarea este acopera garantia HTC Romania? Sau, ca la noi... l-ai luat.. la revedere!!Emoticon trist

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012

Re: HTC Sensation cu probleme

Buna JhonyD,

 

 

Iti recomand trimiterea telefonului intr-un service autorizat pentru verificari.

 

Ei iti pot spune cu siguranta ce anume acopera garantia insa cel mai probabil, cu privire la problemele intampinate de tine, va fi in regula. Un raspuns competent la intrebarea ta il vei primi in urma unei inspectii avizate.


Nu uita sa ai la tine factura de achizitie si garantia.


Multumesc,
Roxana

Frn
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎15-02-2013
0

Re: HTC Sensation cu probleme

buna! acceasi problema o am si eu cu butonul de volum...

o sa il duc in service in curand. tu ai rezolvat?

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎13-07-2012
0

Re: HTC Sensation cu probleme

Nu am rezolvat nimic, evit să-l trimit la garanţie, după cum cu graţie am fost sfătuit(mai am nevoie de telefon, iar cine vrea să rişte, nu cunoaşte sensul cuvântului " serviciu de garanţie " în Rom. Emoticon surprins păţit cam ca în reclamă ). Am găsit buton volum pe Okazi, 40 ron, îl primesc săptămâna viitoare. Succes şi respect.
Membru de onoare
Postări: 1.205
Înregistrat: ‎17-01-2012
0

Re: HTC Sensation cu probleme

Buna JhonyD

 

Spune-mi, te rog, motivul pentru care nu doresti trimiterea telefonului in service deoarece aceasta este varianta pe care o recomandam.

 

Din orice reprezentanta Vodafone poate fi trimis si este verificat de catre colegii nostri in conformitate cu certificatul de garantie oferit de producator. Primesti o fisa de reparatie, si in orice moment dupa primirea telefonului in service poti verifica stadiul verificarii/reparatiei pe baza numarului de pe fisa de reparatie.

 

ScreenShot127.jpg


Multumesc, 
Cristina

 

 

info_320x37.jpgtc_320x37.jpg