HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎13-07-2015
0

O (alta) poveste de groază și umilință cu Vodafone și Regenersis

Dragă Vodafone,


Am devenit clientul vostru în 04.11.2013 când am cumpărat un HTC one mini.
Acum o lună telefonul meu a început să își dea reboot perpetuu din senin. Pare a fi o problemă comună la HTC:

[1] http://www.htc.com/hk-en/support/htc-one-mini/howto/386367.html
[2] http://blogs.msdn.com/b/rohitsingh/archive/2013/01/29/how-to-fix-the-windows-phone-8-reboot-problem-...
[3] http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1899517

deci nu ne confruntam cu o situație exotică și nemaiauzită.

Am dus telefonul la Vodafone, mi s-a făcut o fișă de reparație, iar telefonul a fost trimis în service în baza garanției, la Regenersis. După vreo două săptămâni telefonul a ajuns înapoi în magazin resoftat. L-am preluat și l-am dus acasă unde mi-am reinstalat datele și aplicațiile. După câteva ore, telefonul a început să-și dea iar restart. A doua zi l-am dus înapoi la Vodafone unde s-a făcut o nouă fișă de reparație pe care scrie că problema persistă și se roagă înlocuirea telefonului. După alte 10 zile, primesc un telefon de la Regenersis care mă anunță că telefonul meu nu poate fi reparat în baza garanției pentru că "prezintă șoc mecanic și ecranul e spart (!)". Mi-au oferit să-l repare pentru 750 de lei (preț peste valoarea telefonului) sau să-l trimită înapoi așa cum e. Am rămas șocată. Nu am lăsat telefonul la Vodafone cu ecranul spart, nici unul din cei doi operatori Vodafone nu constataseră că ecranul e spart, cu două săptămâni în urmă cei de la Regenersis îl resoftaseră fără să imi spună ca ar fi vreo problemă cu ecranul. Am refuzat "oferta" de reparație și i-am rugat să îmi trimită înapoi telefonul.
Azi am mers după telefon. Era descărcat complet și avea butoanele lipite cu skotch. Operatorul Vodafone l-a pus puțin la încărcat și am reușit să-l deschidem. Ecranul telefonului avea dungi late orizontale și verticale de pixeli și o spărtură în partea dreapta sus. Nu mi-a venit să cred. Cineva, undeva (Vodafone?, Regenersis?, transportatorii dintre Cluj și București?) îmi spărsese ecranul telefonului și problema mi se impută mie! Îmi și anulaseră garanția. Operatorul Vodafone a trimis un mail către managerul Regenersis cerând pozele pe care le face service-ul la primirea telefoanelor (poate trimite înapoi orice poze cu orice telefon după cum văd eu situația). Am lăsat telefonul la Vodafone, iar acum așteptăm răspuns.

Nu mi-a venit să cred că se poate să las telefonul în service, să-l primesc înapoi spart, cu garanția anulată și să mi se și ceară bani (750 lei) după ce am stat fără telefon o lună.


Povestea pe scurt:
Am lăsat un HTC cu o problemă comună în magazinul Vodafone de unde l-am cumpărat. După două săptămâni am primit telefonul înapoi resoftat de service-ul Regenersis, dar problema inițială persistă. L-am dus înapoi în magazin, de unde l-au retrimis la Regenersis. După încă o săptămână jumătate Regenersis mă anunță că ecranul telefonului e spart și îmi cere încă o dată prețul telefonului să îl repare. Nu accept și Regenersis îl trimite înapoi la Cluj. Telefonul e într-adevăr spart.


Concluzie intermediară (încă așteptăm răspunsul managerului Regenersis): Vodafone sau Regenersis mi-au spart telefonul pentru că nu știu să îl repare și nu vor să îl înlocuiască deși e în garanție. Se încearcă să mi se impute mie ecranul spart.


Nu aș fi crezut că e posibil așa ceva, dar după ce am citit povești asemănătoare pe forumul Vodafone și Softpedia, se pare că într-adevăr e posibil !

(Iată câteva povești de groază - pe lângă cele de pe forumul Vodafone:

[4] http://forum.computergames.ro/131-valea-plangerii/975888-atentie-cu-serviceul-gsm-regenersis-service...

[5] http://forum.softpedia.com/topic/867926-nu-va-mai-cumparati-telefoane-de-la-vodafone/

[6] http://gsmforums.ro/android-nexus-one-htc-magic-etc/18218-probleme-htc-one-la-garantie-vodafone-roma...

Așadar, Vodafone, aștept cu interes o propunere de rezolvare a problemei.

Cu respect,

Anca Horvath

Membru cu acte în regulă
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: O (alta) poveste de groază și umilință cu Vodafone și Regenersis

Salut, anquazzz !

 


Imi pare rau pentru situatia cu care te confrunti si pentru problemele cauzate de service-ul Regenersis. Pentru a primi mai multe informatii cu privire la situatia intampinata, te rog sa accesezi site-ul Vodafone si sa selectezi optiunea de a intra in legatura cu un operator, prin serviciul Chat online. Colegii mei te vor ajuta cu o solutie in acest caz.

Multumesc,
Ana

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎13-07-2015
0

Re: O (alta) poveste de groază și umilință cu Vodafone și Regenersis

Salut Ana-M,

 

Îți mulțumesc pentru mesaj.

Din pacate am probleme nerezolvate și cu MyVodafone. Pentru optiunea de chat on-line primesc: "Momentan, serviciul de chat nu este disponibil pentru categoria ta de client" - e din cauză că numărul e portat de la Orange. Mă poți îndruma spre alte variante?

 

Multumesc,

Anca

Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: O (alta) poveste de groază și umilință cu Vodafone și Regenersis

Salutare,

In acest caz poti folosi formularul de contact prin email disponibil aici , sau prin apel la numerele de suport *222/*777/0372022222.

Multumesc,
Ana