HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎20-06-2014
0

Probleme si dezamagire HTC One M8

[ Editat ]

Salutare,

Sa va povestesc scurta mea experienta cu HTC One M8. L-am achizitionat acum doua luni jumatate de la Vodafone la prelungire de abonament. A fost un experiment; dupa aproximativ 6 ani de iPhone am vrut sa incerc si un Android si am mers pe M8. Am fost foarte multumit de telefon (display, performante si sa nu uitam sunetul) pana intr-o zi cand s-a inchis pe la 24% din baterie si n-a mai pornit. I-am dat un hardreset, am golit partitia de cache si am reusit sa-l pornesc. Am vorbit la HTC support si am explicat problema, dar raspunsurile primite parca erau dintr-un script si vorbeam cu un robot asa ca am renuntat.

Se apropia concediul si mi-am activat toate serviciile de care as fi avut nevoie intr-o tara straina, mi-am setat toate punctele de interes pe GPS si am plecat la drum. Mare greseala am facut: in timpul concediului telefonul s-a oprit din senin, touchscreen-ul nu a mai functionat si cand resetam telefonul acesta se incingea foarte tare. Deci eram intr-o tara straina, fara GPS, fara internet si fara contacte. Cand am ajuns in tara am mers la Vodafone unde am completat o fisa de service si am trimis telefonul mentionand ca as dori sa-mi fie inlocuit deoarece un telefon cu atat de multe probleme dupa doua luni nu-mi inspira siguranta. Pe nota de service nu apare nicio mentiune despre inlocuire, cei de la HTC support mi-au spus ca telefonul trebuie sa fie in service de 3 ori ca sa se poata cere o inlocuire, iar telefonul este in service-ul Regenersis (da, stiu, niste profesionisti) unde "asteapta piese" de aproximativ 6 zile.

In fisa de service am mentionat si faptul ca desi a fost tinut numai in husa lentila camerei s-a zgariat (problema recunoscuta de HTC si rezolvata in garantie) si sunt curios cum se va inlocui aceasta.

 

Ca un rezumat: am avut un telefon care prezinta multiple probleme hardware (se incinge, nu functioneaza touchscreen-ul, lentila camerei prezinta zgarieturi fine), deci am cerut o inlocuire. Conform HTC ar trebui sa stau fara telefon 3*15 zile (perioada de service) ca sa pot spera la o eventuala inlocuire. Daca nu raman cu un telefon care nu mai inspira nicio siguranta, carpit de Regenersis si pe care am platit bani munciti.

 

Imi cer scuze pentru textul lung si poate greu de urmarit, dar am vrut sa-mi exprim dezamagirea si sa ma consolez cu faptul ca voi avea un telefon "facut din bucati" pe care am dat bani de flagship phone.

 

Cum ar trebui sa procedez ca telefonul sa-mi fie inlocuit pe cale amiabila fara a mai pierde timpul si implica institutii abilitate?

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Salut, RaVeN_BA!

Datoria service-ului si in general a tuturor service-urilor este aceea de a aduce produsul la conformitate, adica in parametri normali de functionare. Daca acestia nu au nicio posibilitate pentru a face asta, atunci sa va da dispozitie de inlocuire terminal.

Regret situatia pe care ai intampinat-o in strainatate. Din ce am inteles mai sus, telefonul tau se afla acum in service. Termenul de rezolvare asumat este de 15 zile calendaristice. Daca acesta este depasit se poate solicita direct inlocuirea aparatului, dar vei fi contactat cel mai probabil in prealabil. 

Te astept cu update la situatia ta dupa ce telefonul se va fi intors din service.
Tudor

Vodafone
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎20-06-2014
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Salut,

S-a intors telefonul din service in fix 15 zile; de fapt s-a intors un alt telefon (cica unitate service) asamblat pe genunchi: gap-uri vizibile, marginea de plastic de pe carcasa indoita... etc. L-am refuzat pentru ca nu seamana a telefon premium. Asa cum am discutat cu cei din magazin nu vreau sa mai astept 15 zile pana se intoarce iar din service si astept o solutie. Ca si termen de solutionare am convenit data de 24.09, dupa care voi contacta institutiile abilitate si voi cere rezilierea contractului cu Vodafone. Mi-e mult mai comod sa cumpar un telefon la liber, sa-l pot duce in ce unitate service vreau si sa folosesc o cartela prepay.

Cat despre HTC si politica lor de a-si bate joc de clienti (a se citi customer support) sunt hotarat sa povestesc pe toate forumurile si site-urile de profil patania mea cu al lor flagship M8. Sunt convins ca intr-un lot de telefoane pot exista si device-uri cu probleme, dar aici problema e de atitudine si de respect fata de client.

Highlighted
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎20-06-2014
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Revin cu informatii dupa discutia de azi cu cei de la Vodafone. Acestia s-au spalat pe maini si m-au pasat in alta parte. Daca HTC-ul nu-mi da nota de inlocuire Regenersis-ul poate doar sa-mi dea un refurbished. Deci e strict treaba mea sa discut cu HTC-ul si sa-mi rezolv problema, chiar daca am un contract semnat cu Vodafone. In aceasta situatie nu-mi ramane decat sa ma adresez ANPC-ului pentru rezilierea contractului cu Vodafone fara nicio taxa suplimentara, in conditiile in care telefonul nu este conform cu standardul, iar cei de la Vodafone nu pot solutiona aceasta problema.
Va multumesc frumos pentru atentie si sper ca acest monolog sa va ajute sa va faceti o idee in ce va bagati cand cumparati telefoane de la Vodafone.
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎20-06-2014
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Ce este interesant e faptul ca dupa 24 de ore de la postare nu s-a inghesuit niciun moderator sa dea macar un sfat. Am asteptari prea mari pe banii mei, nu-i asa?

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

[ Editat ]

Salut, RaVeN_BA!

 

Pentru verificari amanuntite in ceea ce priveste situatia descrisa, este necesar sa accesezi site-ul Vodafone si sa selectezi optiunea de a intra in legatura cu un operator prin serviciul Chat online:

 

Chat.JPG

 

Un operator te va prelua in cel mai scurt timp posibil si iti va oferi asistenta necesara.

 

 

Multumesc,

Roxana

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎20-06-2014
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Asa cum am promis revin cu detalii despre acest caz. Dupa lungi discutii si asteptari cei de la HTC mi-au aprobat inlocuirea telefonului. A ramas ca eu sa merg la magazinul Vodafone (unde era telefonul pe care eu nu l-am ridicat) si sa solicit sa-l trimita spre Regenersis cu mentiunea ca va fi inlocuit. Pe data de 01.10.2014 la ora 13:00 am fost la Vodafone unde am solicitat expedierea telefonului. Azi, 03.10.2014, am aflat de la Regenersis ca telefonul nu a ajuns la ei si ca "poate azi ajunge". Ce sa inteleg de aici? Ca agentul Vodafone care mi-a procesat cererea nu a avut timp de la ora 13:00 pana la 16:00-17:00 cand vine curierul sa ambaleze un telefon si a preferat sa-l trimita a doua zi?

Am impresia ca ma asteapta inca o perioada de 15 zile fara telefon si cine stie ce alte probleme.

M-AM SATURAT! Am aproape o luna de zile de cand Vodafone se spala pe maini, iar eu trebuie sa-mi rezolv problemele cu HTC, de parca HTC-ul mi-a emis factura cand am achizitionat telefonul.

Va urma!

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Salut, RaVeN_BA!

In mesajul tau privat ti-am solicitat mai multe detalii prin care te putem recompensa pentru situatia pe care ai intampinat-o in acest timp. Asteptam si raspunsul colegilor de la service.

Tudor

Vodafone
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎20-06-2014
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Mda... azi s-a umplut paharul si m-am saturat de asteptat. E 06.10.2014 si telefonul care a fost trimis catre service pe data de 01.10.2014 inca nu a ajuns. Nici daca mergea telefonul pe jos spre service nu dura atat. Am discutat la relatii cu clientii si au trimis un mail catre magazinul Vodafone, dar n-am primit niciun raspuns din partea magazinului.

Deja bataia asta de joc a atins cote inimaginabile si nu mai vreau sa am parte de ea. Sper ca astazi sa fiu contactat cu informatii clare despre telefonul meu, in caz contrar trebuie sa ma descurc IAR singur.

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎25-05-2012
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Stai linistit Emoticon fericit

 

Poti sa mai astepti din pacate.

 

La tine macare se incearca ceva, la mine nici nu stiu ce sa fac Emoticon fericit

 

Curios totusi ca cei de la HTC International cam stiu care sunt problemele cu Vodafone....si nu fac nimic....