HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎20-06-2014
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Ce mi se pare ciudat e ca nu ai cu cine sa vorbesti. Am intrebat ieri toata ziua daca exista un mail sau o forma prina care poti contacta un superior din cadrul Vodafone; ghici ce? NU, doar prin formularul de contact.

O alta chestie tare e ca m-am dus la magazin sa aflu ce se intampla cu telefonul meu; ghici ce? Operatorul suna la numarul ala de la Regenersis de la relatii cu clientii unde-ti raspunde o tanti acra pe care o deranjezi din cine stie ce activitate de creatie. Cum naiba sa nu existe o procedura interna prin care TU, Vodafone, sa poti sa afli/tragi la raspundere un service?

Parca suntem in filmele cu prosti si mai grav e ca jucam pe banii nostri.

Ce am invatat dupa aceasta experienta? Regenersis-ul probabil e al unui "om de bine" cu legaturi stranse in Vodafone de-si permite sa faca asa ceva cu telefoanele clientilor. HTC-ul nu stie tot ce se intampla in service-ul lor oficial, iar Vodafone-ul se spala pe maini, ca doar ei vand abonamente.

In concluzie prefer ca la expirarea abonamentelor (da, e vorba de 4 abonamente) sau mai devreme, sa reziliez contractele cu Vodafone, sa negociez un contract cu alti operatori sau sa trec pe prepay si sa-mi cumpar telefoanele la liber ca sa le pot servisa unde vreau eu sau sa le schimb cand am chef. De ce sa dau bani Vodafone-ului? Sa-si bata joc de mine?

NU, multumesc!

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-08-2015
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Buna seara.
Si eu detin un Htc one M8,achizitionat de 5 luni de la vodafone.
Nu functioneaza touch screen-ul in partea dreapta jos al ecranului.
Vreau sa il trimit in service pentru înlocuire.Nu reparatie.
Pur si simplu nu imi convine să îl repare.
Avem achizitionate pe firma 7 abonamente de la vodafone.
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

[ Editat ]

Salut, ecobiomed!

Iti multumim pentru postare si iti urez bun venit pe forum. Asa cum am scris si in primul mesaj din acest topic, datoria service-ului este aceea de a aduce telefonul la conformitate, adica in parametri normali de functionare in timpul perioadei de garantie. 

 

Iti recomand trimiterea telefonului in service pentru expertiza si sa rogi colegul sa noteze in fisa ca cei de acolo sa te notifice de solutia lor, inainte de a incepe reparatia sau dupa caz, inlocuirea.

Te astept cu noutati.
Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-08-2015
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Salutare tuturor.
Am cerut sa se mentioneze în fisa service a telefonului ce se repara si ce se înlocuieste la HTC-ul meu.Sa fiu anuntat in prealabil.
Cu toate acestea nu am fost anuntat.
Am primit un sms de la service-ul cu care colaborează vodafone,ca sa ma prezint la magazin,pentru ca telefonul a fost reparat.
Am sunat la regenersis (service-ul partener vodafone) ca sa cer explicatii.
Ei mi-au spus ca nu sunt obligati sa anunte clientii ce anume se repara la telefoane.
Am primit telefonul care functioneaza normal acum,numai ca am anumite obiectii.
Pe carcasa spate,cea de aluminiu,am doua zgarieturi foarte mici.Cat doua puncte de ac.
Ecranul telefonului,care a fost inlocuit,nu a fost montat drept.Si anume nu are aceeasi planeitate pe toata suprafata unde se întâlneste cu carcasa difuzoarelor.Atat in partea de sus cat si in partea de jos.Diferente foarte mici,dar care ma deranjează.
Pe langa asta mi se pare foarte interesant cat de multe piese s-au inlocuit la telefon.Eu l-am trimis în service,pentru ca nu functiona partea dreapta jos a touchscreen-ului si cei de la regenersis au inlocuit nu mai putin de 20 piese.
Pe langa toate acestea,noi in firma avem doua telefoane care au asigurare casco.Unul este HTC-ul M8,iar celelalt era un HTC One mini.Asigurarea era inclusa in abonamente,nu plăteam separat pentru ele.Deci prin urmare nu am renuntat la acele asigurări.
Htc One mini a fost inlocuit cu Htc One mini 2,pe casco,am platit o franciza (a cazut pe jos).
Acum cei de la vodafone spun ca nu mai avem casco decat pe Htc One M8.Si ca pe Htc One mini nu am avut niciodata.
Daca nu am avut niciodata casco pe Htc One mini,prin ce modalitate s-a inlucuit Htc One mini cu Htc One mini 2,in momentul cand a fost scapat pe jos?

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-08-2015
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Sfat util:
Nu va mai montati huse si tiple(folie) pe telefoane.
In caz ca intra telefonul in service,tipla trebuie montată din nou de voi si poate aveti "norocul" sa va înapoieze telefonul si cu mici zgarieturi.
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8


@ecobiomed a scris:
Salutare tuturor.
Am cerut sa se mentioneze în fisa service a telefonului ce se repara si ce se înlocuieste la HTC-ul meu.Sa fiu anuntat in prealabil.
Cu toate acestea nu am fost anuntat.
Am primit un sms de la service-ul cu care colaborează vodafone,ca sa ma prezint la magazin,pentru ca telefonul a fost reparat.
Am sunat la regenersis (service-ul partener vodafone) ca sa cer explicatii.
Ei mi-au spus ca nu sunt obligati sa anunte clientii ce anume se repara la telefoane.
Am primit telefonul care functioneaza normal acum,numai ca am anumite obiectii.
Pe carcasa spate,cea de aluminiu,am doua zgarieturi foarte mici.Cat doua puncte de ac.
Ecranul telefonului,care a fost inlocuit,nu a fost montat drept.Si anume nu are aceeasi planeitate pe toata suprafata unde se întâlneste cu carcasa difuzoarelor.Atat in partea de sus cat si in partea de jos.Diferente foarte mici,dar care ma deranjează.
Pe langa asta mi se pare foarte interesant cat de multe piese s-au inlocuit la telefon.Eu l-am trimis în service,pentru ca nu functiona partea dreapta jos a touchscreen-ului si cei de la regenersis au inlocuit nu mai putin de 20 piese.
Pe langa toate acestea,noi in firma avem doua telefoane care au asigurare casco.Unul este HTC-ul M8,iar celelalt era un HTC One mini.Asigurarea era inclusa in abonamente,nu plăteam separat pentru ele.Deci prin urmare nu am renuntat la acele asigurări.
Htc One mini a fost inlocuit cu Htc One mini 2,pe casco,am platit o franciza (a cazut pe jos).
Acum cei de la vodafone spun ca nu mai avem casco decat pe Htc One M8.Si ca pe Htc One mini nu am avut niciodata.
Daca nu am avut niciodata casco pe Htc One mini,prin ce modalitate s-a inlucuit Htc One mini cu Htc One mini 2,in momentul cand a fost scapat pe jos?


Buna,

 

Iti multumim pentru feedback. Pentru asistenta este necesar sa adresezi situatia echipei de chat.

 

CHAT.jpg

 

Multumesc!

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎20-06-2014
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Stii care-i problema majora? Nu ca ne protejam noi telefoanele cu folii si huse, ci faptul ca Vodafone tolereaza gluma asta de service. Pentru mine e invatatura de mine si dupa patania cu Vodafone si regenersis sigur urmatorul telefon va fi la liber, fara abonament vf, cu garantie internationala pe care-l voi servisa intr-un service civilizat, daca va fi cazul.

Pana cand ciopartitorii astia de telefoane nu dispar din lista de service-uri agreate vf  voi sfatui pe toata lumea sa faca la fel.

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-08-2015
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

La fel si eu.Regenersis=sucks.Nu recomand!!!
Eu chiar vreau sa renunt la toate abonamentele vodafone de pe firma.
Chiar acum am observat ca daca te uiti mai atent la telefonul meu se vad inciziile pe lateral stanga. Inciziile facute cu ceva ustensila(poate cutter),rama telefonului in dreptul locasului pe unde se introduce card-ul sd, este indoita.
Daca tot l-au desfacut, nu puteau sa puna o carcasa spate noua?!
Telefonul acesta l-am ales pentru perfectiunea design-ului.
Acum nu mai e perfect.
Toata lumea trage din umeri...
Tipic romanesc.
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-08-2015
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Saptamana asta tot imi fac timp ca sa plec pana la protectia consumatorului.
Cu ocazia asta închid abonamentele.
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Probleme si dezamagire HTC One M8

Salut, ecobiomed!

Am rugamintea ca inainte de a face o reclamatie in acest sens, sa mai trimiti inca o data telefonul in service, iar in fisa ce va fi completata la magazin sa mentionezi faptul ca esti nemultumit de interventia anterioara si cum arata aparatul acum si ca sa il aduca la conformitate.

Ne poti tine la curent, te rog, aici pe forum?
Tudor

Vodafone