HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎24-08-2016
0

Service Regenersis. NESERIOSI

[ Editat ]

Se da un HTC One Mini 2 (M8 Mini) achizitionat in 2014, cu garantie pana in noiembrie anul asta. 

Anul trecut am sesizat o mica pate galbena pe display dar am zis ca nu ma incomodeaza asa ca il voi trimite in service spre sfarsitul perioadei de garantie. Intre timp, am intampinat o problema: Din senin, imi aparea ca si cum ar fi castile conectate, desi ele nu erau si eu nu folosesc mufa Jack a telefonului. In concluzie, telefonul nu suna si nu puteam auzi si fi auzit in convorbiri intrucat aparatul "credea" ca am castile conectate. Am introdus si am scos o pereche de casti, problema dezolvandu-se doar temporar. L-am trimis in service prima data in luna martie 2016 de la Vodafone Unirii din Iasi. Acolo am vrut sa le arat angajatilor problema, dar mi s-a spus ca pe ei nu ii intereseaza, ei sunt doar intermediari. Ok...am facut abstractie de "cheful" de munca pe care il aveau si am lasat telefonul in service. Dupa vreo saptamana, am primit telefonul cu ecran schimbat (zic ei) si cu o resoftare. Intr-adevar display-ul nu mai arata pata aceea galbena, iar simbolul de casti disparuse. Eram fericit ca mi s-a reparat telefonul.

Prin mai, a aratat din nou semnul de casti. La intervale random, aparea si disparea cand avea el chef. Saptamana trecuta l-am dus la Vodafone Ceahlau Piatra Neamt, de unde a fost din nou trimis in service cu problema la mufa audio. Astazi, pe 24 august 2016 l-am ridicat din service, si cand l-am deschis, am fost din nou intampinat de frumosul simbol ce imi aducea aminte ca am o pereche de casti conectate. Am revenit la sediul Vodafone si am aratat angajatului de acolo (foarte dornic sa ma ajute) ca problema persista si a fost din nou trimis in service. Ar fi a treia oara, cand il trimit cu aceeasi problema. Pe fisa tehnica scrie la operatiuni efectuate Re-Attach Connector A102. Ma indoiesc ca s-a efectuat vreo operatiune insa intrucat verificand progresul reparatiei pe site Regenersis, luni afisa faptul ca a intrat in service iar dupa nici o ora ca iesise. In plus, telefonul prezinta o spatiere foarte mare intre tavita sim si spate. LUCRU INADMISIBIL atata timp cat a fost predat intr-o stare foarte buna!!!

Mi se pare o bataie de joc faptul ca cei de la minunatul service oficial nici nu se chinuie sa testeze produsele. Eu stiu ca defectul pe care il prezinta telefonul meu e greu de dovedit daca nu se manifesta tot timpul dar pana la urma am garantie la un aparat pe care nu il pot utiliza. E anevoios sa umblu tot timpul cu o pereche de casti la mine sa frec mufa aia pana isi revine si pot utiliza telefonul. 

Pe langa scopul de a ma plange de serviciile mizere oferite de acest "service oficial" as vrea sa va intreb ce se intampla cu zilele in care eu nu am beneficiat de telefon intrucat mi s-au adaugat la perioada initiala de garantie numai zilele in care a stat in service si nu si cele din weekend si cand a fost pe drum. Pana la urma eu am stat fara telefon in intervalele respective de timp.

Va multumesc 

Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎22-04-2013
0

Re: Service Regenersis. NESERIOSI

Baiatul meu a cumparat in august anul trecut on Note 4 de la Arsis Maritimo Constanta,la liber, pe care a dat aproape 3000 de lei dupa doua luni din cauza incalzirii excesive si a unor blocari si restartari necomandate l-am trimis la reparat ,la regenersis [nu este greseala '' r'' mic] ,a stat acolo 2 saptamani ,fara alt telefon la schimb pe timpul reparatiei ,si imi vine inapoi chipurile reparat ,schimbat display.usb-ul si resoftare.L-am ridicat si dupa 2 saptamani aceleasi probleme ,iar magazin ,acelasi service doar ca de data asta nu am mai acceptat sa fiu cobaiul lor si m-am adresat si OPC-ului Constanta ,in plus m-am documentat si eu iar la Note 4 display-ul se schimba cu touch cu tot ori telefonul meu cand a venit din service avea lipit pe touch folia de sticla pusa de mine deci ei nu i-au schimbat nimic .M-au tinut si de data asta pana in cea de a 15-a zi in ,seara m-au sunat cei de la magazin sa vin sa-mi dea banii desi telefonul meu statea de o saptamana [ca-l vedeam pe net ]in service si astepta chipurile "test heating".A doua zi urma sa vina OPC-ul peste Arsis sa le dea cel putin 5000 de lei amenda dar au fost jigodii pana in ultima clipa .din acest motiv nu am sa mai trec pragul vreunui magazin arsis si faptul ca inca se mai lucreaza cu acest service m-a facut sa ma razgandesc si cu telefoanele de la Vdf ,mi-am luat de pe Emag decodat si 2 cartele vdf le-am portat la Digi si mi-au dat ei telefoane si nu am avut nicio problema de atunci .Deci ,cam astea au fost experientele mele cu regenersis si arsis si vorbesc de un telefon care a costat aproape 3000 de lei pusi pe tejgheua magazinului arsis,luat la liber iar ei si-au permis sa-si bata joc de aceea te sfatuiesc sa te adresezi si OPC-ului pentru ca eu am vazut schimbarea pe fata sefei de magazin dupa ce primise vizita unui inspector OPC.

Highlighted
Moderator
Postări: 346
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Service Regenersis. NESERIOSI

Salut, myhay_grm!

Regretam experienta pe care ai avut-o cu acest telefon si faptul ca telefonul inca nu a fost reparat. Este posibil sa fie o problema cu un pin al mufei jack care ramane blocat, insa pentru mai multe detalii este necesar sa luam legatura cu colegii din service. Iti recomand sa ne contactezi prin canalul de chat din aplicatia myVodafone, la *222 sau prin email aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm, astfel incat sa te putem ajuta mai departe.

Multumesc,
Ana