HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-11-2012
0

Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

Buna ziua, 

Pe data de 06-08-2014 am lasat intr-un magazin vodafone telefonul HTC Desire X pt reparatii in garantie. Probleme buton on/off si display. 

Prima problema: cei de la service au resoftat telefonul, acesta avand doar probleme hardware; au facut acest lucru fara ca eu sa fiu informat si fara sa se faca un backup de date. 

M-am certat cu duduie de la calll center regenersis, si in a 15-a zi telefonul ajunge inapoi in magazinul vaodafone. De acolo sunt sunat de un angajat cum ca telefonul ar trebui retrimis in service deoarece se restarteaza incontinuu si se incinge foarte tare. Ajung si eu in aceeasi zi la magazin sa constat problema. Am stat 45 de minute in magazin si telefonul nu a pornit o singura data si s-a incins foarte tare. 

S-a facut alta fisa de reparatie, tertip ieftin pentru a se evita depasirea celor 15 maxim de reparatie, cica telefonul s-a reparat, dar eu nu am putut constata acest lucru pt ca telefonul nu s-a pornit. O bataie de joc din partea regenersis, sa trimita telefonul doar ca sa nu se depaseasca 15 zile. Si mai si scrie pe fisa lor:testare OS (sistem operare) in parametri. Cum ati facut testare daca telefonul nu se porneste ?

Am precizat clar in fisa de reparatie ca doresc un telefon nou, nu voi accepta caramida creata de regenersis dupa ce s-au prajit toate componentele din telefon. Aceste telefoane nu trebuie sa opereze la temperaturi asa de ridicate.

Am facut plangere la OPC deoarece cu cei de la Vod ghid nu am reusit sa ma inteleg. O angajata de acolo, zicea ca nu e responsabilitatea vodafone, cei de la service sunt responsabili. Alo, Vodafone, eu am contract cu voi, eu am lasat telefonul in magazinul vostru, voi l-ati trimis la regenersis, si nu mi-ati dat mie posibilitatea sa-l trimit altundeva.

Datorita acestei discutii m-am decis sa reziliez anticipat contractul vodafone. Am facut cerere la vodafone pt reziliere anticipata si am mentionat ca nu voi plati nici o taxa suplimentara deoarece cei de la service mi-au sters toate datele personale fara sa faca backup, fara sa fiu anuntat si au incalcat flagrant cele 15 zile de reparatie. Tertipul folosit de a face o a doua fisa de reparatie pt a se evita depasirea celor 15 zile pe o singura fisa denonta rea vointa din partea vodafone. 

Astept urgent raspunsul celor din partea vodafone, iar in caz contrar, ca nu voi primi telefon nou nout si nu se face rezilierea voi incepe procedura in instanta pentru a cere daune. Pentru fiecare bit de informatie pierduta din cauza vodafone si pentru fiecare zi depasita fata de cele 15 zile maxime de reparatie voi cere daune si sa vedem apoi vodafone ce zice. Pana acum am fost tratat de cei de la vodafone ghid ca si cum as fi ultimul animal de pe planeta, fara drepturi si doar ca sa se incheie mai repede conversatia telefonica. Nu pot vorbi cu un superior, nu pot vorbi cu un angajat vodafone care se ocupa de service.

Urmeaza sa fac o reclamatie la HTC romania si sa vedem raspunsul lor in ceea ce priveste bataia de joc din partea Vodafone. Repet, Vodafone Romania sunt singuri responsabili pt bataia de joc la care sunt tratat, eu nu am nici un contract cu regenersis, si nici nu as mai dori vreodata sa am ce discuta cu cei de la regenersis. Vodafone alege cu cine face service, iar responsabilitatea pentru acest lucru revine Vodafone. Exista reziliere contract cu regenersis, sau rezilierea contractelor de abonament din partea clientilor ca nu sunteti responsabili. Am 7 ani jumatate de cand am abonament vodafone.

Va multumesc ca va bateti joc de mine in continuare si ma tratati ca un animal fara drepturi. Daca nu credeti acest lucru pai faceti ceva sa rezolvati problema clientului. Nu tertipuri ieftine, nu scuze patetice.

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012

Re: Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

[ Editat ]

Salut, Valentin007!

 

Imi pare rau pentru situatia descrisa. Am rugamintea sa accesezi site-ul Vodafone si sa selectezi optiunea de a intra in legatura cu un operator prin serviciul Chat online, pentru a primi asistenta:

 

chat.JPG

 

Vei fi preluat de catre un consultant in cel mai scurt timp posibil.

 

 

Multumesc,
Roxana

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-11-2012
0

Re: Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

Am incercat sa intru in contact, dar nu a mers. Adica am tot asteptat sa intru in contact si nimic. Ulterior primesc e-mail in care cica cineva a incercat sa intre in discutie cu mine si eu nu am raspuns.

Oricum eu nu am vazut primit nici un mesaj.

Si cu ce sunt mai speciali cei din chat fata de vodafone ghid ?

Au alta autoritate ? Alt nivel de atributii ?

O intrebare, cei din vodafone ghid sunt angajati direct vodafone ? sau sunt cumva o alta firma subcontractata sa raspunda la telefon si sa nu faca nimic ?

Eu trebuie sa intru in legatura cu cineva cu o anumita autoritate, cu cineva care poate lua o decizie.

Ps: Am facut sesizare si la HTC Romania.

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012

Re: Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

[ Editat ]

Salutare!

Consultantii departamentului de Relatii cu Clientii impartasesc acelasi nivel de atributii, iar in cazul in care solicitarea necesita verificari suplimentare, aceasta va fi redirectionata catre departamentul implicat. 

 

Nu incurajam adresarea situatiilor care tin de mentenanta contului personal pe forumul Vodafone, intrucat conform Termenilor si Conditiilor acestuia: 
 
Deoarece echipa Forumului Vodafone nu vizualizează detaliile contului dumneavoastră de telefonie mobilă, forumul nu este locul potrivit pentru întrebări referitoare la cont. Dacă aveţi nevoie de ajutor sau aveţi întrebări specifice ori observaţii cu privire la contul dumneavoastră, va rugăm să contactaţi serviciul nostru Relaţii Clienţi, pe calea obişnuită. Puteţi de asemenea să intraţi direct în contact cu un operator Vodafone prin intermediul serviciului de Chat Online ce apare în dreapta paginii în site-ul www.vodafone.ro, precum şi în varianta de mobil a site-ului şi în aplicaţia MyVodafone.

 

Departamentul Relatii cu Clientii poate fi contactat prin metodele prezente aici.

 

 

Multumesc,
Roxana

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-11-2012
0

Re: Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

Nu am fost niciodata redirectionat catre un departament capabil sa rezolve problema mea, sau eventual sa poata discuta ei direct cu cei de la regenersis; Vodafone isi pune singur bete in roate prin adoptarea acestui model...

Rog moderatori sau persoanele care au efectiv o solutie viabila si care nu a fost folosita de mine pana acum sa raspunda. Astfel sunt nevoit sa repet ce am zis in primul post, fara scuze penibile si tertipuri ieftine.

Rezolvarea problemei nu inseamna pasarea ei dintr-o parte in alta pana inceteaza lumea sa mai fie revoltata. Roxana_M  ai facut ceva efectiv pentru rezolvarea problemei ?

Daca nu, te rog sa te limitezi la altceva, nu mai vreau sa fiu stresat de scuzele Vodafone. Ori rezolvati problema, ori OPC si instanta judecatoreasca va va rezolva problemele voastre.

Modul vostru de a solutiona problemele clientilor nu face decat sa le faca pe plac celor gen Regenersis, care profita de aroganta Vodafone in a trata direct cu clienti si a le rezolva problemele. Sunt 20 de zile de cand astept sa se faca ceva, logic ca am ajuns la limita rabdarii si m-am saturat de cate aberatii am tot auzit la vodafone ghid si nimeni care sa faca efectiv ceva pentru solutionarea problemei.

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-11-2012
0

Re: Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

Problema principala e la Vodafone ca trateaza cu regenersis, sunt sute de pareri negative fata de aceasta firma. Vodafone le permite celor de la regenersis sa isi bata joc de clienti vodafone, clienti care vor pleca de la vodafone tocmai ca au fost tratati asa.

 

Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012

Re: Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

Bună ziua,

 

Sunt de acord cu dumneavoastră în ceea ce privește returnarea inutilă a telefonului din service către magazinul Vodafone în condițiile în care telefonul nu funcționa deloc. Este aproape imposibil ca restartările și încălzirea telefonului să apară din cauza manevrării incorecte a telefonului în timpul transportului de la service la magazinul Vodafone. Șansele sunt infime după parerea mea ca în timpul transportului să se desprindă vreo componentă internă și asta să ducă la intrarea aparatului intr-o buclă de restart infinită. Dacă aș fi în locul tău și eu aș suspecta că telefonul a fost expediat din service fără a se verifica dacă aparatul este funcțional sau nu, la viteză cum se zice. Cineva nu a respectat de nici o culoare procedurile de control al calității iar acea persoană ar trebui să răspundă pentru acest lucru.

 

Însă referitor la acționarea în instanță a service-ului sau a Vodafone-ului și solicitarea de daune cauzate de pierderea informației, nu vă dau șanse prea mari de reușită. Telefonul l-ați înstrăinat cu bună-știință în momentul când l-ați lăsat în magazinul Vodafone pentru a fi trimis în service. Era obligația dumneavoastră se vă asigurați că ați făcut o copie de siguranță (backup) la date și că ați șters datele confidențiale, mai ales dacă telefonul era funcțional la momentul predării. Dacă să zicem că telefonul ar fi fost nefuncțional atunci când l-ați predat, și prin urmare erați în imposibilitatea de a face această copie de siguranță, atunci da, să zicem că ați avea ceva șanse, nu foarte mari. Poate că ar fi trebuit să solicitați în mod expres ca service-ul să încerce să salveze datele înainte de a efectua o operație care duce la ștergerea completă a memoriei telefonului. Poate că ar fi trebuit să solicitați să vi se ceară acordul înainte de a șterge memoria telefonului. Asigurarea integrității datelor dumneavoastră este în responsabilitatea dumneavoastră și numai a dumneavoastră. Dacă ați fi semnat un contract cu Vodafone prin care transferați responsabilitatea stocării datelor către Vodafone atunci da, puteți să cereți daune. Altfel nu cred că vreo instanță din lumea asta vă va da câștig de cauză.

Dacă veți câștiga această bătălie și Vodafone vă înlocuiește terminalul, cum rămâne cu datele? Veți solicita ca noul terminal să conțină datele din vechiul terminal sau vă veți declara satisfăcut de această rezoluție și veți accepta pierderea acelor date?

Nu încerc să iau apărarea Vodafone-ului. Fac doar un apel la rațiune către ambele părți, și a dumneavoastră și a Vodafone-ului.

 

În altă ordine de idei, având în vedere câte opinii negative despre service-ul Regenersis am citit pe acest forum și pe forumul Softpedia, mi-ar place și mie să văd pe acest forum un mesaj din partea lui Vodafone, din care să reiasă că se iau măsuri. Nu prea-mi vine a crede că toți cei care s-au plâns de calitatea serviciilor prestate de Regenersis sunt nebuni, și doar Regenersis-ul are dreptate. Măcar de-am vedea și noi că se face o investigație, că sunt chemate la apel persoane de la Regenersis, ceva, orice care să ne facă să credem că plângerile noastre nu ajung la urechi surde.

 

Cosmin
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-11-2012
0

Re: Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

Cosmin,

Da si Nu in legatura cu ce ai zis tu. Eu am trimis terminalul in service pentru o problema la partea hardware a telefonului, nicidecum in legatura cu partea software. Le-am cerut explicatii celor de la service in legatura cu aplicarea unei solutii software pentru o problema hardware iar ei mi-au precizat telefonic ca au intreprins toate masurile tehnice necesare pentru buna functionare a aparatului. Surpriza, telefonul dupa 15 zile a fost predat la magazin defect, si nicidecum functional.

Cei de la service prin vasta lor experienta si expertiza tehnica au aplicat toate metodele empirice de a rezolva problema mea cu telefonul. Daca chiar esti service autorizat, ai un ISO 9001 neobtinut prin spaga, ai un departament tehnic si unul de calitate pai atunci verifici care sunt problemele si le rezolvi. 

Merge greu laptopul => reinstalare sistem de operare asta fac toti "meseriasi" de laptop. Nu conteaza ca placa video de exemplu nu are o ventilatie corespunzatoare sau alta problema mecanica.

Asta e hiba pentru care teoretic eu as castiga, ca nu exista motivare de ordin tehnic pentru care faci o operatie software la o problema mecanica. Era dus displayul LCD si printr-o minune daca faci resoftare atunci merge din nou displayul? Plus ca pe sistemul de consumator american indoctrinat, nu scrie strict ca datele personale se pierd cand duci telefonul in service. Eu trebuia sa fiu informat, vezi avertizare in genul talpa fierului de calcat este fierbinte in timpul functionarii acestuia.

Oricum voi fi nevoit sa apelez la instanta pentru ca mai mult ca sigur vodafone nu va dori rezilierea amiabila anticipata pentru ca si-au batut joc de mine prin ce s-a intamplat. Si am vorbit deja cu firma de avocatura, iar daca vodafone nu raspunde pozitiv cererii de reziliere anticipata atunci voi demara demersurile necesare. Faci 2 fise de reparatie diferite cu toate ca nu s-a finalizat problema din prima fisa doar ca sa nu depasesti termenul maxim de 15 zile.

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012

Re: Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

[ Editat ]

Salut, Valentin007!

 


In Termenii si Conditiile de utilizare ale forumului Vodafone sunt mentionate urmatoarele paragrafe:

 

Deoarece echipa Forumului Vodafone nu vizualizează detaliile contului dumneavoastră de telefonie mobilă, forumul nu este locul potrivit pentru întrebări referitoare la cont. Dacă aveţi nevoie de ajutor sau aveţi întrebări specifice ori observaţii cu privire la contul dumneavoastră, va rugăm să contactaţi serviciul nostru Relaţii Clienţi, pe calea obişnuită. Puteţi de asemenea să intraţi direct în contact cu un operator Vodafone prin intermediul serviciului de Chat Online ce apare în dreapta paginii în site-ul www.vodafone.ro, precum şi în varianta de mobil a site-ului şi în aplicaţia MyVodafone.

 

Nu postaţi date personale, inclusiv, printre altele, informaţii despre contul dumneavoastră de telefon mobil, pe Forumul Vodafone. Vodafone nu vă va solicita niciodată detaliile de contact personale sau informaţii despre contul dumneavoastră, prin intermediul Forumului Vodafone. Dacă aveţi întrebări despre contul dumneavoastră de telefonie mobilă Vodafone, care necesită dezvăluirea de date cu caracter personal sau date de cont, vă rugăm să contactaţi serviciile noastre de Relaţii cu Clienţii, pe calea obişnuită. Pentru a afla cum ne puteţi contacta, vizitaţi www.vodafone.ro. şi accesați butonul "Contact"'. De asemenea, vă rugăm să intraţi direct în contact cu un operator Vodafone prin intermediul serviciului de Chat Online ce apare în dreapta paginii în site-ul www.vodafone.ro, precum şi în varianta de mobil a site-ului şi în aplicaţia MyVodafone. 

 

Prin urmare, moderatorii acestui forum nu trateaza astfel de situatii. Recomandarea mea ramane in continuare sa apelezi la echipa de Chat Online sau sa contactezi departamentul de Relatii cu Clientii folosind una din metodele de contact prezente aici, pentru a primi asistenta. 



Multumesc,
Roxana

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-11-2012
0

Re: Telefon HTC trimis in Service Regenersis, bataie de joc

Follow-up la situatie mea.

Am primit raspuns de la ANPC unde se mentioneaza ca trebuie sa mi se inlocuiasca telefonul, decizie cu datat de 29-09-2014 iar pana pe 14-10-2014 nimeni de la vodafone nu m-a bagat in seama. M-am dus cu decizia la magazinul vodafone din afi cotroceni, Vodafone experience store, le-am prezentat decizia si le-am facut alta sesizare scrisa. A doua zi am sunat la ANPC, le-am explicat ca ok am o decizie ANPC in favoarea mea si acum o pot pune in rama ? Ca nimeni de la Vodafone nu stie de ea, nu apare nici o inregistrare in baza lor de date. S-a activat comisarul ANPC si la o ora dupa convorbirea telefonica cu ANPC am fost sunat de o Dna de la Vodafone, cea mai nepregatita persoana. 

NU stia ce telefon am, ce probleme am avut, ca acest telefon desire x nu mai face parte din oferta vodafone, si diverse. Din cauza asta timp de o sapt. in care am avut 3 drumuri la magazinele vodafone si in jur de 15 apeluri telefonice cu diverse persoane angajate Vodafone, nu am rezolvat nimic.

Sun iar la ANPC si cer explicit sa discut cu comisarul in cauza ca e anormal ce mi se intampla. NU pot vorbi atunci, dar mai tarziu in timpul zilei sunt sunat de catre comisar dupa ce acesta a verificat la Vodafone ce s-a intamplat. M-am dus apoi ziua urmatoare la acelasi magazin Vodafone experience store si am primit un Nokia Lumia 735(era cea mai buna optiune din lista primita din partea vodafone: routere, imprimante, telefoane de 50 ron la liber si diverse) in schimbul telefonului HTC desire X. PLus puncte loialitate echivalentul a 15 euro ca sa imi cumpar casti (telefonul vechi avea in pachetul original si casti iar nokia nu vine cu asa ceva, si am cerut explicit o modalitate sa pot sa imi iau si casti) din care mi-am luat 2 perechi de casti ca sa utilizez si punctele mele de loialitate acumulate. Inca un plus, am obtinut o reducere a echivalentului unui ab. cu toate extraoptiunile incluse din cauza ca de la data de cand a fost data decizia ANPc nimeni de la Vodafone nu m-a contactat.

Azi le pregatesc cererea de reziliere, intrucat la mijlocul lunii ianuarie mi se termina contractul vodafone si sunt in perioada in care pot cere rezilierea. La toate pers Vodafone le-am comunicat deja ca in ianuarie se va face rezilierea iar raspunsul lor a fost ca serviceul a fost de vina. Felicitari voi aveti contract cu acest service, iar atitudinea lor se rastrange asupra voastra. e decizia Vodafone de a face afaceri cu diversi colaboratori. Nu trebuie si nu va fi niciodata problema mea cu cine si de ce au astfel de contracte. 

Va multumesc Vodafone ca iar nu va implicati si nu va pasa, trebuie sa fiti impulsionati de la spate de altcineva.