HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎29-09-2012
Soluţie acceptată

Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

 Buna ziua, pe aceasta cale as dori sa va aduc la cunostinta urmatoarele:
 
 In data de 12.06.2013 am achizitionat de la Vodafone Romania S.A un telefon marca HTC One M7, de la acea data si pana in prezent am avut numai probleme cu acest dispozitiv si cu S.C Regenersis S.R.L, societate ce asigura reparatiile pentru aceasta marca. De fiecare data acestia au prestat servicii de mantuiala, am fost tratat fara respectul cuvenit, am fost nevoit sa astept in jur de 2 ore de fiecare data pentru a preda si ridica dispozitivul, iar de fiecare data reparatia a durat aproximativ 12 zile, zile ce nu au fost trecute in certificatul de garantie, pentru prelungirea acesteia. In total am fost la acest service de 14 ori, drumuri efectuate pentru predarea si ridicarea dispozitivului.
 Exasperat de atat neprofesionalism, am contactat societatea care mi-a vandut telefonul, Vodafone Romania, dar din nefericire dispretul fata de client este prezent si aici.
 Dupa foarte foarte multe telefoane si mesaje email catre Regenersis, mi s-a aprobat inlocuirea cu un dispozitiv nou, mi s-a adus la cunostinta ca aparatul nu este insotit de cutie sau alte accesorii, dar este 100% nou.
 In data de 30.04.2014 m-am prezentat la unitatea service Regenersis pentru a intra in posesia telefonului si dupa aproximativ 90 minute de asteptare ( cu toate ca din centrala mi s-a comunicat ca pot ridica telefonul pe loc ), mi-a fost oferit un dispozitiv HTC One ce prezenta multiple urme de folosinta, silicon alb in jurul carcasei (urme ca a fost demontat), zgarieturi pe capacul din spate si in dreptul mufei usb, nu avea sigiliul peste camera foto iar cel de pe ecran nu era cel original, telefonul era foarte cald, semn ca cineva il folosise in timpul in care eu am asteptat.
 Vadit intrigat de aceasta intamplare si considerand ca am fost inselat, am refuzat ridicarea acestui dispozitiv si am solicitat sa mi se dea unul absolut nou, asa cum mi s-a promis, solicitare ce mi-a fost refuzata, pe motiv ca "nu vad eu bine"!
 Din aceasta intamplare nu pot sa inteleg decat ca la unitatea SC Regenersis Bucuresti, au loc infractiuni, clientii fiind inselati cu unitati second hand, iar cele noi probabil ca se vand "pe sub mana" fara factura.
 Cele declarate imi pot fi sustinute de un martor ce a fost prezent, martor ce apare si in filmarile celor de la Regenersis.
 Am facut numeroase sesizari la HTC Romania, Regenersis si Vodafone, dar pana in clipa de fata 09.05.2015, nu s-a intamplat nimic pozitiv, fiecare arunca vina pe celalalt iar eu nu am telefon de peste 25 de zile.
 In decursul saptamanii viitoare sunt hotarat sa depun la politie plangere pentru inselaciune.

 Cu stima, Augustin Cristian Apostol

 Data: 09.05.2015


OPC:

Reclamatia dvs, impreuna cu documentele probatorii a fost depusa.
Numarul de inregistrare al reclamatiei este 8085 / BUCURESTI din 07.05.2015
Moderator
Postări: 346
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

[ Editat ]

Salut, avatar2100!

 

Imi pare rau pentru pentru aceasta situatie neplacuta, iti recomand ca in vederea primirii unei solutii sa ne contactezi prin serviciul de Chat online, disponibil pe site-ul www.vodafone.ro .

 

Multumesc,
Ana

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎29-09-2012
0

Re: Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

Am contactat Vodafone prin toate metodele existente, chat , email, telefon.. Pana la aceasta data nu am rezolvat nimic, cei de la Regenersis vor sa ma insele cu un telefon folosit catalogat drept nou, iar cei de la Vodafone mi-au spus ca nu este vina lor, cu toate ca ei mi-au vandut dispozitivul.
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎29-09-2012
0

Re: Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

Dupa 30 zile fara telefon, zeci de apeluri catre Vodafone, Regenersis si HTC Romania, reclamatii la OPC etc, am primit un alt telefon. Nu cred ca o societate respectabila si-ar trata clientii in acest fel. Bataie de joc, timp pierdut si mult stress . Cu siguranta sunt si alte companii de telefonie mobila ce doresc clienti noi.
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎09-07-2015
0

Re: Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

Buna ziua,

in data de 22.06.2015 am primit telefonul Blackberry Leap, prin intermediul Fun Curier. Dupa fix o spatamana, pe 29.06.2015, difuzorul intern a incetat sa mai finctioneze, fiind obligat sa vorbesc pe speaker sau hands free. In data de 30.06.2015 il predau la magazinul Vodafone Baneasa. Totul a fost bine pana in momentul in care primesc SMS ca telefonul a fost reparat si pot merge sa-l ridic. O persoana de acolo imi spune ca telefonul a fost inlocuit, eu intreb daca cu unul nou, iar raspunsul a fost ca nu ci cu unul reconditionat. Am spus ca refuz sa iau un telefon reconditionat. Asa ca am fost nevoit sa iau bon de ordine sa astept sa vorbesc cu un coleg al respectivei persoane. Acesta imi spune ca telefonul este adus la parametrii functionali ceruti de Blackberry. Am zis ca nu pot sa primesc un telefon reconditionat in locul unuia nou. Cheama in ajutor pe sefa de magazin, care incepe sa-mi explice sa telefonul arata ca nou "are tipla pe ecran", lucru adevarat, dar se vedea ca nu era montata din fabrica. Au buna vointa sa dea un mail la service sa solicite informatia daca telefonul este nou. Raspunsul primit a fost ca telefoanele blackberry se inlocuiesc cu unitati de service obtinute prin "swapare" de piese noi. Am refuzat sa ridic telefonul Frankenstein si am facut o reclamatie scrisa.

Mi s-a spus ca am de asteptat 30 de zile, dar ca oricum nu voi beneficia de un telefon nou.

Acum sunt curios sa vad cum voi fi obligat sa primesc telefonul Frankenstein. Azi toata ziua am studiat pe forum-uri si am vazut ca nu sunt singurul in aceasta situatie, fiind numeroase exemple in care Vodafone si partenerul sau Regenersis isi bat jos de clienti.

Eu am contract cu Vodafone Romania nu cu Regenersis.

Multumesc

 

Moderator
Postări: 2.554
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

Salut, CatalinM1!

Ne poti lasa un mesaj privat pe adresa ForumSupport_ro@vodafone.com cu seria IMEI a telefonului tau? Luam si noi legatura cu colegii de la service si vom reveni cu pozitia acestora. Sa mentionezi in subiect, te rog, "In atentia lui Tudor".

Cat despre swapuri, obligatia service-ului partener, datoria acestuia este sa aduca telefonul la conformitate. Insa tinand cont de faptul ca telefonul Leap a fost lansat abia de 2-3 luni, unitatea de swap este tot atat de noua. Eu ma aflu in aceeasi situatie cu un iPhone 6 cumparat in decembrie si lansat oficial in octombrie anul trecut. Am primit swap in urma unei probleme acum doua saptamani, dar telefonul functioneaza la fel ca cel pe care il detineam. Am mai avut de-a lungul timpului parte de swap si pentru iPhone 4 si 4S, dar nu am avut probleme.

Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎09-07-2015
0

Re: Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

Salut

ideea este ca daca achizitionezi un produs nou, nu poti sa accepti un produs facut de un service, chiar daca modelul a aparut de cateva luni.

Am dat pe mail datele solicitate.

Multumesc

 

Moderator
Postări: 2.554
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

Multumesc pentru mesaj, am luat legatura cu colegii de la service si vom reveni catre tine cu raspuns.

Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎09-07-2015
0

Re: Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

Salut Tudor,

din pacata BATAIA DE JOC continua:

in urma apelului tau de la ora 14:00, am mers acasa am luat cutia si toate accesoriile telefonului si asa cum mi-ai indicat m-am prezentat la magazinul Vodafone Baneasa. Am pastrat numarul de ordine 143 emis la ora 16:01:57. Noroc ca am fost primul chemat. Persoana de acolo a studiat mesajele pe calculator, a dat un telefon si a zis ca nu are niciun mesaj privind situatia mea, doar daca vreau sa iau vechitura oferita acum o saptamana. I-am zis de apelul tau, a mai cautat ceva prin calculator si a zis ca nu are cum sa ma ajute. La 16:15 am sunat la *221, unde dupa o discutie de aproximativ 20 minute mi se spune sa astept cateva momente in mall ca se revine cu un telefon. Am asteptat 15 minute, dupa care am considerat ca bataia de joc merge mult prea departe si am plecat.

Multumesc pentru benzina, timpul si nervii distrusi ca sa nu rezolv nimic.

 

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎09-07-2015
0

Re: Umilinta din partea Regenersis & Vodafone

Aseara, am mai facut un drum la magazinul Vodafone Baneasa, in urma unei discutii cu Maria Soare de la *221 care mi-a spus ca mail-ul de schimbare in sfarsit a fost trimis. Cei de acolo aveau mail-ul din care reiesea ca doar trebuie sa-mi primeasca cutia vechiului telefon cu accesoriile aferente. 

Dupa discutia cu manager-ul magazinului, acesta a decis ca este jenant pentru Vodafone sa fiu pus pe drumuri degeaba de doua ori intr-o zi si a decis sa schimbe telefonul urmand ca sa se descurge in cadrul companiei. 

Asa ca problema a fost rezolvata cu sprijinul urmatoarelor persoane: Maria Soare (*221), Ioana Bucutea (Departamentul Loializare) si Adrian (manager magazin Vodafone Baneasa), carora le multumesc.