HTC

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-09-2015
0

garantie HTC M8

Buna seara

 

am achizitionat un M8 in noiembrie 2014 si l-am folosit cateva luni, 6-7 luni pana cand mi-a dat un mesaj de eroare ceva de genul "nu se poate incarca in "USB Host Mode"" . Nu am mai reusit sa-l incarc si in cateva ore a murit. Informandu-ma ca dureaza f mult, mi-am reinnoit abonamentul si am achizitional un S6 urmand sa-l duc pe acesta la reparat fiind in garantie.

Ei bine, intr-un tarziu l-am dus si ghici ce: dupa mai mult de 15 zile de la predare, primesc un mesaj care spune ca nu mi-l pot repara, pentru ca telefonul si-a pierdut garantia, Daca vreau sa-l repare, trebuie sa platesc aproape 1000 ron.

Am ramas blocat. Am sunat sa intreb, cica telefonul ar fi zgariat la colturi.

Inca nu l-am ridicat de la magazinul VDF unde l-am predat. Dar nu inteleg, am predat un telefon in buna stare, nu era spart sau altceva, am predat un telefon normal care avea 6 luni de utilizare, si care a stat in protectia care a venit cu telefonul iar ei imi spun acum ca nu mai are garantie?

In magazinul vdf nu am facut o fisa de predare unde sa scriu eventuale defecte existente la predare.

Dar mi se pare inandmisibil sa spui ca nu poti sa-mi repari telefonul, care nu se mai incarca in nu stiu ce mod, avea un defect de soft sau la sistemul de incarcare si sa-mi spui ca era zgariat la colturi si si-a pierdut garantia.

Si in plus eu cum sunt protejat daca am predat un telefon intact si ei mi l-au zgariat pe drum sau in service? daca acum imi dau un telefon lovit inapoi si imi spun, vezi era spart, isi pierduse garantia!

Este clar, trebuie sa ma adresez la protectia consumatorului!

Moderator
Postări: 56
Înregistrat: ‎06-01-2013
0

Re: garantie HTC M8

Salut, stefan_roman !

Ne poti lasa un email pe adresa forumsupport_ro@vodafone.com cu seria IMEI a telefonului tau, numarul de contact, in care sa ne atasezi totodata si fisele de reparatie. Vom verifica si noi situatia si pastra legatura cu tine pe aceasta adresa de email, speram sa gasim o solutie cat mai repede.

 

Multumesc,
Andreea