Informatii defectiuni

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Moderator
Postări: 18
Înregistrat: ‎24-06-2016
0

MyVodafone

[ Editat ]

Momentan ne confruntam cu urmatoarele situatii legate de acest serviciu:

 

- unele conturi de MyVodafone nu pot fi utilizate si in aplicatie mobila MyVodafone. 

- in cazul in care intampini aceasta problema recomandarea noastra este sa te loghezi in contul myVodafone accesand un browser ( spre exemplu, Google Chrome ).

 

 

 

- reincarcarea unei cartele din aplicatia myVodafone utilizand un card bancar poate fi ingreunata sau nu poate fi efectiv efectuata. In acest caz va rugam sa utilizati alte metode de reincarcare. Spre exemplu, puteti alege reincarcarea cu plata la factura urmatoare (aceasta reincarcare poate fi facuta din contul unui client care detine un abonament) sau reincarcarea apeland unul dintre numerele scurte: *100# , 444, *144#.

 

 

 

- unele conturi alocate clientilor persoane juridice pot oferi acces limitat la informatile contului in momentul in care se utilizeaza aplicatia mobila MyVodafone. In acest caz, va recomandam sa va conectati utilizand un browser de internet ( spre exemplu, Google Chrome ).

 

 

 

Situatia se afla in atentia noastra. Va garantam faptul ca depundem tot efortul sa gasim o rezolvare cu privire la aceste erori si vom reveni cu informatii in momentul in care situatiile au fost solutionate.

 

 

Flavius