Internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Ajutor Conectare Vodafone Mobile Broadband

[ Editat ]

 

 

 

Daca detii un abonament sau o cartela de internet si in momentul conectarii primesti un cod de eroare RAS, te rugam sa parcurgi lista de mai jos si rezolvarea lor:

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

 

Ultima versiune a aplicatiei Vodafone Mobile Broadband pentru Windows(10.2.302) si MAC(4.07.00)

 

Daca dupa folosirea unuia din aceste ghiduri mai ai intrebari, sau eroarea intampinata nu se regaseste in cele de mai sus, te rugam sa postezi pentru a te putea ajuta.

Multumiri,

Echipa forumului. 

Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Eroare 619 - Port Disconnected reported when attempting connection

[ Editat ]

Cauza:

 

De obicei apare in momentul selectarii gresite a tipului de serviciu in timpul instalarii aplicatiei. Poate aparea si in situatia in care pe numar exista restrictie pentru neplata sau in cazul in care numarul nu are toti parametrii setati corect in aplicatia de conectare VMC/VMB sau in centrala.

 

 

Rezolvare:

 

 

In versiunea 9, sau mai mica decat aceasta:

 

- Recrearea profilului de conectare la internet - se face urmand pasii din topicul Setari Internet:

 

Cartela Internet

Abonament

 

 

- Asigura-te ca in aplicatia Vodafone Mobile Conect este selectat corect tipul de cont. Asta se face intrand la Setari - Tip cont: Contract/Prepay.

 

- Tipul de conexiune:

 

Incearca sa fortezi conexiunea sa ramana in Exclusiv 3G sau Exclusiv GPRS si vezi ce se intampla. Ca sa faci asta:

 

- In aplicatia VMC mergi la 'Gestionare Dispozitive'

- Da click pe denumirea modemului si apasa pe 'editare'

- Selecteaza optiunea dorita si mai apoi pe 'OK'

 

Daca verificarile de mai sus nu te-au ajutat, contacteaza unul din moderatorii forumului pentru a ne asigura ca totul este setat corect sau scrie-ne un mesaj in topicuri similare cu acesta si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

 

 

In versiunea 10:

 

In aplicatie selecteaza Avansat

 

- Recrearea profilului de conectare la internet - se face urmand pasii din topicul Setari Internet:

 

Cartela Internet

Abonament

 

 

- Asigura-te ca in aplicatia Vodafone Mobile Broadband este selectat corect tipul de cont. Asta se face intrand la Optiuni - Tip cont: Contract/Prepay.

 

- Incearca sa fortezi conexiunea sa ramana in Exclusiv 3G sau Exclusiv GPRS si vezi ce se intampla. Ca sa faci asta:

 

- In aplicatia VMB mergi in modul "Avansat" la 'Dispozitive'

- Da click pe denumirea modemului; Butonul furnizor va aparea albastru si apasa pe sageata directionata in jos

- Selecteaza optiunea dorita si mai apoi pe 'OK'

 

Daca verificarile de mai sus nu te-au ajutat, contacteaza unul din moderatorii forumului pentru a ne asigura ca totul este setat corect sau scrie-ne un mesaj in topicuri similare cu acesta si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Eroare 680. No Dial Tone

[ Editat ]

Acceseaza aplicatia Vodafone Mobile Broadband.
Acceseaza meniul Setari iar la Tip cont alege Cartela sau Abonament in functie de serviciul pe care il utilizezi.

 

Verifica pasii de la Eroarea 619

 

Verifica daca modemul este introdus sau daca acesta este introdus corespunzator.

Daca ledul de pe modem nu se aprinde iti recomandam sa duci modemul in service.


Dezinsteaza driver-ele din Device Manager (Cick dreapta + Uninstall): 


-Modems
-Universal Serial Bus Controllers - aici vom avea un "Mass storage device"

Restarteaza calculatorul si conecteaza modemul in alt port USB.
Daca problema nu se rezolva, descarca ultima versiune a aplicatiei VMB de pe www.vodafone.ro la sectiunea Asistenta

Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Eroare RAS 628

Eroarea se datoreaza, in cele mai multe cazuri, setarii incorecte a profilului de conectare din aplicatia VMB.

Verifica pasii de la Eroarea 619

 

Acceseaza aplicatia Vodafone Mobile Broadband .
Acceseaza meniul Setari, iar la Tip cont alege Cartela sau Abonament in functie de serviciul pe care il utilizezi.

Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Eroare 635

[ Editat ]

Cauza:

 

Eroarea se datoreaza, in cele mai multe cazuri, setarii incorecte a profilului de conectare din aplicatia VMB dar si in cazul in care pe cont exista restrictie de neplata. Daca este vorba despre ultima varianta, trebuie facuta plata si sa fie scoasa restrictia de navigare - se poate lua legatura si cu unul dintre moderatorii forumului.

 

Rezolvari:

 

  • Varianta I

Acceseaza aplicatia Vodafone Mobile Broadband .
Acceseaza meniul Setari, iar la Tip cont alege Cartela sau Abonament in functie de serviciul pe care il utilizezi.

Verifica pasii de la Eroarea 619

  

  • Varianta II

Creaza un nou profil de conectare

Acceseaza aplicatia Vodafone Mobile Broadband
Acceseaza meniul Prioritati din cadrul aplicatiei si apasa butonul Adaugare setari.
Alege Mobile din fereastra Tip setari conexiune si apoi apasa OK.

 

Se selecteaza tab-ul Retea(Network) si se completeaza campurile:


- Editare APN (Nume Punct Acces): internet.vodafone.ro / tobe.vodafone.ro
- Nume utilizator: internet.vodafone.ro / tobe.vodafone.ro
- Parola: vodafone
Apasa apoi butonul OK, care te va readuce n fereastra Prioritati, unde vei vedea si profilul nou creat.
Acceseaza meniul Stare din cadrul aplicatiei si apasa Conectare.

  

  • Varianta III

Stergerea folderului de preferinte al aplicatiei VMB.


Acest folder este ascuns(hidden) in mod implicit.
Pentru vizualizare in Explorer - meniul Tools - Folder options - View - Hidden files and folders - se bifeaza Show hidden files, folders or drives apoi se acceseaza:

 

Windows XP:           C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\vodafone
Windows Vista/7:   C:\Users\[username]\AppData\roaming\Vodafone

In cazul in care primeste eroare la stergere trebuie sa intrati in Task Manager si sa dati End process la procesul de vmb: MobileBroadband.exe / MobileConnect.exe / VMCservice.exe (denumirea variaza in functie de versiune aplicatiei folosite de client).

Dupa stergere se porneste aplicatia si se seteaza iar profilul si tipul de cont.


 

Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Eroare 633 - “the modem (or other connecting device) is already in use”

Cauza:

 

Eroarea indica un conflict sau cu alt dispozitiv hardware ce se foloseste de acelasi port(porturi) ca dispozitivul aplicatiei Vodafone Mobile ori cu software-uri 3rd Party ce incearca sa foloseasca aceleasi porturi precum softul VMC.

 

Rezolvare:

 

Stergerea folderului de preferinte al aplicatiei VMB.

Acest folder este ascuns(hidden) in mod implicit.
Pentru vizualizare in Explorer - meniul Tools - Folder options - View - Hidden files and folders - se bifeaza Show hidden files, folders or drives apoi se acceseaza:

 

Windows XP:           C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\vodafone
Windows Vista/7:   C:\Users\[username]\AppData\roaming\Vodafone

In cazul in care primeste eroare la stergere trebuie sa intrati in Task Manager si sa dati End process la procesul de vmb: MobileBroadband.exe / MobileConnect.exe / VMCservice.exe (denumirea variaza in functie de versiune aplicatiei folosite de client).

Dupa stergere se porneste aplicatia si se seteaza iar profilul si tipul de cont.

Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Eroare 608 - "Mobile Connection not possible"

[ Editat ]

Cauza: 

 

Adaptorul virtual cu denumirea Local Area Connection ce foloseste dispozitivul Vodafone Mobile Broadband este dezactivat.

 

Rezolvare:

 

Verifica in Network Connections Network and Sharing Center, trebuie sa ai un adaptor virtual cu denumirea Local Area Connection (1, 2 ,3... dupa caz), ce foloseste dispozitivul Vodafone Mobile Broadband. Este foarte important ca acest adaptor sa nu fie dezactivat(disabled). 

 

  • Varianta I

Pentru Windows XP

Start - Settings - Control Panel - Network Connections

Pentru Windows Vista 

Start - Control Panel - Network and Sharing Center - Manage Network Connections

Pentru Windows 7 

Start - Control Panel - alegem Small icons - Network and Sharing Center - Change adapter settings (in stanga)

 

In continuare:

 

Identifica Local Area Connection care are trecut la denumire device-ul Vodafone Mobile Broadband Network Adapter (Huawei sau ZTE)

Click dreapta si Enable

 

  • Varianta II

Verifica in aplicatia VMB la Manage Devices cate modemuri sunt instalate.

In cazul in care sunt prezente mai multe modemuri in lista, toate celelalte modemuri, in afara celui folosit, trebuie sa fie sterse.

Restarteaza PC-ul si incearca din nou

 

  • Varianta III

Acceseaza Device Manager iar la categoria Network adapters da click dreapta pe Vodafone Mobile Broadband Network Adapter si Uninstall


Asteapta 30 de secunde, dupa care da click dreapta pe Network adapters si alege Scan for hardware changes

Vodafone
Highlighted
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Eroare 720

Cauza:

 

Aceasta eroare apare de obicei din cauza unor probleme legate de protocolul de TCP/IP.

Rezolvari:

  • Varianta I

In Device Manager cauta sectiunea Modems si dezactiveaza modemul intern al laptopului (daca este cazul).
Pentru dezactivare se face click dreapta pe denumirea dispozitivului si se alege optiunea Disable.
Tot in Device Manager in sectiunea "Modems" dezinstaleaza toate modemurile prezente:
-Pentru dezinstalare apasa click dreapta pe denumirea dispozitivului si alege optiunea Uninstall.

 

-Restarteaza calculatorul si incearca din nou conexiunea

  • Varianta II

Iti recomandam aplicatia Rarepair.
Este important sa stii ca aceasta aplicatie nu este creata si nici distribuita de Vodafone.
Deasemenea in clipa in care o folosesti, iti asumi riscul ca aceasta sa nu funtioneze si sa provoace daune sistemului de operare, de aceea este recomandat crearea unui System Restore Point

  • Varianta III

Resetarea IPv4 TCP/IP la valorile initiale se poate face din Command prompt (Start - Run - CMD), folosind comanda: netsh int ip reset resetlog.txt ; dupa introducerea comenzii se da Restart.

  • Varianta IV

Reinstalarea sistemului de operare.

Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Eroarea Nu exista dispozitiv(No device)

[ Editat ]

Cauza:

Acest mesaj de eroare este afisat atunci cand modemul nu este recunoscut de calculator.
Eroarea poate fi generata de unelele probleme pe care le are dispozitivul in sine, probleme mecanice in principal sau mai poate fi datorata unui conflict intre dispozitiv si sistemul de operare.

Rezolvare:

Verifica daca modemul este introdus, sau daca este introdus corespunzator.

 

Daca ledul de pe modem nu se aprinde, iti recomandam sa trimiti modemul in service.

 

Dezinstaleaza driverele din Device Manager (Cick dreapta + Uninstall):


- Modems
- Universal Serial Bus Controllers - aici vei avea un "Mass storage device"

 

Restarteaza PC-ul si conecteaza modemul in alt port USB.

 

Daca problema nu se rezolva, te rugam sa descarci si sa instalezi ultima versiune a aplicatiei Vodafone Mobile Broadband de pe site-ul http://oriunde.net/  V10.3.210.

Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Eroarea Nu face trafic

[ Editat ]

Verifica daca alte aplicatii se conecteaza la internet (ex: Yahoo Messenger, alt browser, etc.). Daca alte aplicatii se conecteaza:


- verifica in browser daca optiunea File (ALT + F) Work offline este bifata; daca este, debifeaz-o
- incerca conectarea cu un alt browser la internet(Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau altele)

 

Verifica daca ai o alta conexiune LAN sau Wireless activa si dezactiveaz-o (click dreapta pe conexiune Disable). Aceasta o faci in Control Panel, mai apoi in Network Connections (XP) sau din Network and Sharing Center pe Change adapter settings(Windows 7).

 

Tot aici, da click dreapta pe Local Area Connection si mai apoi pe Properties. Aici apasa iar click dreapta pe Internet Protocol(TCP-IP) si Properties. Verifica sa fie setat pe automat atat IP-ul, cat si DNS-ul.

 

Deschide fereastra de Run (tasta Windows + R) si da comanda telnet:
telnet www.yahoo.com 80. Pentru Windows Vista si Windows 7, trebuie instalat manual clientul de Telnet, inainte de a da comanda. Click aici pentru instructiuni.

 

A. Daca fereastra care se deschide ramane neagra, atunci portul 80 nu este blocat de antivirus / firewall. Daca browser-ul nu deschide in continuare pagini web:


-in cazul in care numarul este un abonament, este nevoie de o resetare in centrala(trebuie luata legatura cu unul dintre moderatori) si te vom ruga sa scoti modemul si sa il introduci din nou in USB, dupa care sa reincerci conectarea.
-daca nu functioneaza, atunci se va completa o cerere de catre noi, in care se vor specifica toate verificarile facute.

 

B. Daca in fereastra neagra ramane mesajul Connecting to www.yahoo.com atunci este foarte posibil sa ai blocat portul 80 de catre un antivirus / firewall / virus. In situatia aceasta:


-te rugam sa dezactivezi Windows Firewall si antivirusul si sa teconectezi din nou.
-deschide fereastra Run, da comanda CMD si da ping intr-un domeniu (ex: ping www.yahoo.com); daca se primeste raspunsul Could not find host.. creaza o noua conexiune din aplicatia VMB in care sa completezi DNS-urile noastre: DNS primar 81.12.128.206 si DNS secundar 81.12.132.206

Detalii despre crearea unei noi conexiuni sau profil de internet:

In versiunea 9, sau mai mica decat aceasta:

Cartela Internet / Abonament

In versiunea 10:

Cartela Internet / Abonament

-daca browser-ul nu functioneaza in continuare, ia legatura cu unul dintre moderatori pentru a completa o cerere catre departamentul de Radio-Frecvente, in care se vor specifica toate verificarile facute.

Vodafone