Internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎27-04-2012
0
Soluţie acceptată

Cum scap de SecureNet?

Bună ziua,

 

Încerc să deactivez SecureNet și nu reușesc. Cu *100# nu merge. Din pagina de web MyVodafone nu merge. Din aplicația mobilă MyVodafone nu merge. Iar e-mailuri către suport am trimis deja două și n-am primit nici un răspuns.

Cum să fac să scap de chestia asta? Mă enervează îngrozitor de tare că mă trezesc din senin cu ea activată, iar apoi este atît de incredibil de greu de dezactivat.

 

Mulțumesc.

 

Moderator
Postări: 660
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Cum scap de SecureNet?

[ Editat ]

Buna,

Pentru a putea face mai multe verificari avem rugamintea sa ne transmiti prin e-mail la adresa socialmedia_ro@vodafone.com detalierea solicitarii tale impreuna cu numarul de telefon. Te rugam sa mentionezi si numele de utilizator de aici in subiectul e-mail-ului trimis. Iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Madalina

Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎13-05-2019
0

Re: Cum scap de SecureNet?

Am aceeasi problema, cu diferenta ca la mine nu e activata din senin. In mintea mea, Secure Net si Secure Net Family erau legate si as fi putut adauga numere de telefon pentru parental control. Am instalat Secure Net, insa interfata este complet inutila. Nu am gasit nimic care sa ma ajute sa activez/folosesc Secure Net Family.

 

Asa ca am vrut sa o dezactivez. Bineinteles ca nu se poate de pe web, nici de la *100#. Ba de la *100# am primit si confirmarea ca este deactivata. Insa la verificarea optiunilor activate, apare tot activa.

 

Se pare ca pentru orice nu presupune dat bani singura optiune este asteptatul la telefon cu jumatatile de ora pentru un operator de call-center.

 

P.S.

Am incercat sa pun un screenshot si imi zice ca nu accepta decat jpg si gif. Pe bune, Vodafone? Nu ai auzit de png?

Moderator
Postări: 201
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Cum scap de SecureNet?

Buna!

 

Pentru a putea verifica contul tau si a te ajuta cu dezactivarea optiunii Secure Net este nevoie sa iei legatura cu noi. Daca doresti sa discuti cu un operator poti apela la *222 Relatii Clienti - Departamentul de Telefonie. Pentru a intra direct in legatura cu un operator, poti folosi si numarul taxabil *555, cu 0.65 euro TVA inclus, indiferent de durata apelului.

 

O alta modalitate de a lua legatura cu noi este completand formularul de asistenta de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm.

 

Elena