Internet

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎10-10-2014
0

Factura umflata datorita traficului de internet

[ Editat ]

Buna ziua dragi cititor de forumuri.

 

Doresc sa ma plang si aici iar clientii aceste companii sa cunoasca aceste aspecte.

Am observat ca nu sunt singurul care se plange de FACTURA UMFLATA DATORITA TRAFICULUI DE INTERNET.

 

Sunt client de multi, multi ani...

 

Am un abonament pe un numar vodafone din 2009.

Pe contract nu scrie nicaieri ca am acces la internet sau ceva de genul acesta.

Acest numar il folosete tatal meu care are peste 65 ani.

Din luna august 2014 i-am dat un smartphone pe care nu il mai foloseam de ceva timp.

La acest telefon poti folosi doua cartele SIM. Am introdus o cartela vodafone si un sim de RDS date, normal... doar pentru internet.

Deoarce tatal meu este incepator in folosirea telefonului pe internet, am considerat ca un trafic de date de la RDS este suficient sa vorbim pe Viber si sa se acomodeze cu acest smartphone.

 

Vine urmatoarea factura de la Vodafone cu peste 40 euro plata internet.

Tata s-a dus si a platit factura si a cerut la doi reprezentanti diferiti vodafone sa inchida acest trafic de intenet.

Ei au zis ca nu pot sa inchida acest acces la internet.

 

Traficul a fost inchis la un moment dat dupa ce am discutat de cateva ori cu o domnisoara de la call center.

Acum sunt in negociere sa se AJUSTEZE internetul de pe facuturile mele (am deja doua) si sa am un alt abonament.... ca altfel nu se pot ajusta... cica...

 

Nu vreau sa intru in detalii ca e mult de scris si nu am timp.... dar nu sunt de acord cu urmatoarele:

 

1. Cica nu poti avea acum abonament fara internet.

Minciuna...

 

2. Cica nu se poate inchide accesul la internet (daca il ai inclus in abonament) decat din telefon.

Minciuna...

 

3. Cica internetul a fost facturat corect pe numarul meu.

MINCIUNA... cum sa fie facturat corect ... daca EU nu am stiut de el?

Daca in contract nu scrie de asa ceva?

Cum sa activeaza internetul asa de nebun? De ce nu aveti o alerta , ceva care sa ma anunte... BA BOULE... TI-A PORNIT INTERNETUL... BAGA SARMA SA IL OPRESTI...

Aveti tot felul de reclame ciudate si nu aveti o optiune pentru asa ceva?!?!?

Cum sa nu fie un cod care sa imi activeze acest internet... ca la alte companii?

Cum adica... nu pot sa imi inchid internetul de pe contul meu de vodafone de pe websiteul vostru?

Pai de ce mai aveti aceasta optiune cu contul meu?

Oricum.. nici nu pot sa printez de acolo un raport clar cu suma de internet folosita....

Bani si timp irositi degeaba....

 

Nu inteleg cum aceasta optiune INTERNET pe un telefon a devenit escrocherie, înşelătorie, pungăşeală, şmecherie din partea companiei in relatie cu clientii?!?!?

 

Momentan sunt plecat din tara dar o sa revin pe 5-6 november si o sa fac cateva plangeri la ANPC despre aca ceva si despre to ce am discutat la telefon si prin corespondenta electronica.

 

Nu se poate asa ceva.... o mega companie sa se bucure de internetul consumat de un pensionar????

Sunt foarte suparat.. ca dupa ce (cica) am negociat un abonament cu domnul B***** A********... care mi-a zis ca nu exista un abonament cu internet mai mic de 250MB... dupa 5 minute imi spuen ca se poate si cu 100MB... si ca nu exista un abonament vodafone care sa aibe internet mai putin...

Surpriza.. azi m-am uitat pe siteul vostru si exista un abonament cu 50MB....

Sper ca stiti ce inseamna RECLAMA MINCINOASA...

Si ca cica la acest abonament.. internetul nu se poate DEZACTIVA!!!!!!!!!!!!!???????????!!!!!!!!

VALEUUUUUUU...... am apasat pe buton... si nu mai pot sa opresc internetul decat din telefon...

In asa hal a ajuns tehnologia in ziua de azi????????????

Nu mai exista un check box acolo.... in abureala voastra de sistem in care sa inchid acest internet?????

VOI CHIAR NU INTELEGETI CA NU VREAU INTERNET?????????

E CHIAR ASA GREU SA INTELEGETI ASTA???

NU VREAU SA FOLOSESC DE LA VOI!!!!!!!!!!!!!! ACEST SERVICIU!!!!!!!!

PROBABIL CA O SA IL FOLOSESC CANDVA.... DAR NU ACUM!!!!!!!!!!!!!!!

 

NUMAI MINCIUNI... NUMAI TIMP PIERDUT CU VOI...

 

Cu cine sa vorbesc si eu , de la un alt level... ca domnisoara de la call center s-a tot chinuit sa ma satisfaca... dar doar cum a vrut ea ????????????????

De nevoile clientilor.... se pare ca nu vorbeste nimeni...

 

Nu e nimic... vin eu in tara...

Amenda de la ANPC o sa fie de 10 ori mai mare decat paguba tatalui meu...

 

Nu ma sunati pe telefonul de vodafone... ci pe emai...

Lasati va rog un numar de telefon ca o sa sun eu acum... sa rezolvam intr0un fel... ca in curand se face doua luni...

 

Acum inteleg de ce se raspunde la o plangere dupa o saptamana... cand pe site scrie ca in 3 zile o sa primesc cel putin un telefon...

 

POI VOI NU REZOLVATI NIMIC....

VOI DOAR O LALAITI... PANA CLIENTUL SE PLICTISESTE, SE UMPLE DE DRACI.... SI ACCEPTA OFERTA MINCINOASA DE LA VOI....

 

DACA O PLANGERE NU E REZOLVATA DECAT IN 3 LUNI.... PLATITI DEGEABA ATATA PERSONAL..

TOATE PROCEDURILE DE LUCRU SUNT GRESITE....

ORI SCHIMBATI SEFII.... CA NU AU NICI O STRATEGIE SA REZOLVE ACESTE PROBLEME... SI E VORBA AIA... ZIUA TRECE, BANU INTRA IN BUZUNAR... SI GATA...

 

 

PS: scuze daca nu am scris coerent... dar sunt nervos...

PS2: acest mesaj o sa il postez si pe alte forumuri... sa vada lumea cum tratati clientii GOLD....

 

 

 

 

 

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎10-10-2014
0

Re: Factura umflata datorita traficului de internet

[ Editat ]

By the way...

 

 

Acesta este mesajul de la domnul M**** F***** care a disparut de la munca dupa ce a apasat pe butonul SEND de la clientul lui de email.

 

L-am cautat sa discut cu el RECOMANDARILE LUI CA EXPERT IN VODAFONE dar nu l-am gasit..

In fine… am vorbit cu alt coleg… dar acum daca tot mi-am pierdut timpul si rabdarea cu voi… o sa va demontez toate recomandarile….

 

Asta e mesajul, bla bla… stas:

Buna ziua/seara,

Va multumesc pentru increderea si timpul pe care le-ati acordat pentru a ne adresa aceasta solicitare.

In urma e-mail-ului dumneavoastra am verificat situatia relatata si am constat faptul ca traficul de internet este valid si a fost efectuat folosindu-se cartela SIM cu numarul de telefon 0XXXXX5115.

Normal ca e valid ca il am si pe factura prietene… dar nu am fost niciodata de accord cu acest internet. NU SCRIE NICAIERI DE ASA CEVA PE CONTRACTUL MEU…

 

De altfel prin contractul de abonament cu care ati fost de acord, Vodafone Romania se angajeaza ca pe aceasta perioada contractuala sa va ofere acces la serviciul de internet.

La noul abonament de acum doua zile asa am zis… dar nestiind ca se poate dezactiva… Oficial am renuntat la el ieri (in cele 14 zile regulamentare)

 

Restrictionarea accesului la internet ar insemna o nerespectare a angajamentului dintre compania Vodafone si dumneavostra.

Serios???? Pai asta doresc eu prietene… Clientul. Compania asta face ceva care sa satisfaca clientul??? Or Vodafone doar se bucura la niste bani de la pensionari??? Sa va plateasca voua salariile… care nu rezolvati nimic.. o lalaiti… si repetati la fel de aproape 2 luni…

 

In ceea ce primeste conexiunea la Internet si la alte retele de date simultan, se poate efectua transfer de date, la fel cum se intampla in cazul unui computer legat in retea.

Serios??? Stim asa ceva… dar se intampla la alte retele daca eu pornesc routerul (proprietatea providerului) din camera mea. Se pare ca voi nu stiti cum sa folositi inalta tehnologie… ca nu mai aveti buton la inchis tzeava de net pe mobil…

O recomandare pe care dorim sa o facem este aceea ca optiunea de date mobile sa fie deschisa doar cand utilizati în mod real serviciul de internet pentru a evita update-uri automate pentru soft/mail/aplicatii detinute etc.

Telefonul e proprietatea mea… si stop. EU fac ce vreau cu el. Tu vezi cum fugi mai repede de la programul de lucru sa darami portarul.

 

O alta recomandare este sa nu folositi reteaua wireless concomitent cu cea 3G din abonament. In cazul in care ambele ramuri sunt activate/bifate (atat cea de WI-FI, cat si cea de date mobile) in momentul in care telefonul intra in stand-by pentru ca nu il utilizam, isi dezactiveaza functiile. Wireless-ul, dupa cum stiti, este doar o functie a telefonului, precum camera foto. Nu are nevoie de setari de internet si nici nu este oferita de niciun operator. Odata dezactivat wireless-ul, telefonul comuta reteaua de internet pe cea de date mobile, insemnand ca tot traficul pe care il va face telefonul dumneavoastra, va fi scazut din traficul de internet din abonament sau se va tarifa daca nu mai aveti MB inclusi.

Telefonul e proprietatea mea… si stop. EU fac ce vreau cu el.

Dar de ce sa am traffic de internet pe mobil????…. DACA EU NU AM INTERNET IN CONTRACTUL DIN 2009 CAND L-AM SEMNAT CU VOI????? Intelegi asta??? Ce e asa greu???

Sau compania asta numai de aici se scoate financiar sa va plateasca voua salariile care nu sunteti in stare sa intelegeti macar situatia, sau este o strategie bine gandita de intimidate a clientului..

 

O alta recomandare ar fi verificarea periodica a cost controlului la *123# intru-cat nici in luna in care s-a facut costul suplimentar mentionat si nici pana in prezent nu s-a folosit aceasta oportunitate care va poate ajuta foarte mult in contorizarea traficului pe care il aveti pe abonament si planificarea acestuia pentru diversele activitati pe care le aveti pe internetul mobil.

Prietene, trebuia sa fie un COD care sa il introduc sis a am INTERNET PE ACEL MOBIL. Nu am bagat nici un cod. Atunci de ce aveti reclame mincinoase pe siteul vostru? Sau macar o alerta sa imi spuna ca dupa 5 ani am inceput sa folosesc internetul…. Aveti o strategie f abuziva…

https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/selfservice.controller?CONFIGURATION=1007&PARTITION_ID=1&...

https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/selfservice.controller?CMD=VIEW_ARTICLE&ARTICLE_ID=3535&C...

 

 

Doresc sa va asigur inca o data, cu acest prilej, de faptul ca atat prima sesizare transmisa de dumneavoastra, cat si cea ulterioara, au fost tratate cu maxima promptitudine si seriozitate pentru a va putea oferi un raspuns riguros documentat.

Serios? Dupa o saptamana e maxima seriozitate? Dupa ce tatal meu a fost inainte de a face plangerea la doi reprezentanti Vodafone si le-a spus ca el nu are internet pe contract sis a sa ii inchida acest internet si NIMENI nu a facut nimic pentru serviciile mele??? Tocmai dup ace am vorbit la call center (de fapt m-a sunat o cineva, care doreste sa fie fff draguta dar sa satisfaca doar cererile companiei, nu si nevoile mele ca si client GOLD. Inteleg, ca la cate plangeri aveti, doua zile se fac 7 si oricum.. daca plangerea mea dupa aproape 2 luni nu e rezolvata… banuiesc .. ca sunt plangeri de luni de zile, poate ani… Timp pierdut… Oameni platiti degeaba… Resurse folosite degeaba… Proceduri facute degeaba… Deoarece NU AVEM SOLUTII. Raspuns standard: NU AVEM ASA CEVA IN OFERTA LA MOMENTUL ACESTA!!!! Prietene, oferta o faci pt client GOLD, adica personalizata, d-aia ma suni tu si nu ma duc la tejgea in colt sa vorbesc cu un reprezentant…. Deci incearca sa imi da ice vreau eu… nu sa imi vinzi mie ce vrea COMPANIA, sa pacaleti pensionari pentru a plati salariile voastre care oricum sunt bani irositi degeaba… ca in plangerile astea nu adunati decat timp pierdut si nervi…

Totodata, sunt in masura sa va comunic faptul ca, in urma verificarilor suplimentare efectuate, Vodafone Romania isi mentine pozitia exprimata in raspunsul transmis anterior, prin mesaj electronic, in data de 17 Septembrie 2014.

Foarte urata strategie aveti… f abuziva

 

In aceste conditii, pentru ca aspectele sesizate de dumneavoastra nu au fost confirmate de rezultatele verificarilor tehnice, contestatia inaintata de dumneavoastra este considerata respinsa.

Serios? O sa vedem ANPCul ce zice prietene… ca EU nu am aces serviciu in contract…

Pentru mai multe informatii, este suficient sa ne lasati un numar de telefon si un interval orar cand va putem contacta intru-cat in cele mentionate pe pagina de forum, inteleg ca momentan nu doriti sa fiti contactat telefonic.

Nu imi scriu numarul pe forum ca asa e normal. Dar TU ca nu lucrezi la fabrica de paine, poti sa verifici contul meu si sa ma gasesti imediat. Dar e greu… Poate nu ai acces la acest level…. Si de acea ai fugit depede acasa… F bine.. ca oricum nu sunt de gasit pe acele numere…

 

O zi frumoasa va doresc,

M**** F*****

Reprezentant Relatii cu Clientii

Departamentul de Internet si Date

Vodafone Romania

 

 

 

 

 

 

Apropo... sa nu mai spun la toti angajatii pe chat, telefonic sau email nevoile mele... le voi scrie aici:

 

1. Vreau sa imi AJUSTATI internetul de pe acel numar pe ultimele 2 luni. Se poate....

 

2. Nu mai vreau sa fiu mintit la telefon de catre domnul B*** A****.. gen... pt dumneavoastra cel mai mic abonament este cel de 250MB, dupa 5 minute... aflu ca este de fapt 100MB (asta a fost acum 2 saptamani parca..) apoi ieri aflu ca exista pe site (DECI PE SITE... NU PE BIROUL LUI) abonament cu 50MB. RECLAMA MINCINOASA se cheama asta.

 

Dar .... DACA NU SE POATE RESTRICTIONA INTERNETUL DIN SISTEMUL VOSTRU, ATUNCI NU AM NEVOIE DE SERVICU INTERNET DIN PARTEA VOASTRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Cu toate ca nu cred asa ceva..... dar poate cineva din management ved acest mesaj (o sa il afisez pe mai multe siteuri pentru o mai larga transparenta) si informeaza serviciul tehnic sa puna un check box acolo. E bine sa fie direct in contul meu vodafone de pe siteul vostru...

 

3.Daca nu aveti abonament pentru "pensionari", adica fara INTERNET... cu toate ca pt client GOLD se poate personaliza orice... atunci renunt si la serviciile voastre deoarece nu se intersecteaza de nici un fel cu nevoile mele...

 

 

Un client nemultumit, cica GOLD, al companiei Vodafone. Raspund oricand zi sau noapte la un numar... cu+995...

ps: am mai citit niste chestii pe forum... cum mai oameni buni ca pe pachetul de date al unui client sa ii inchideti accesul la VIBER ???????

F urat....

Ex: sa ai un copil sau nepot si sa nu aibe acces sa vorbeasca cu amicii pe VIBER???

Unde s-a ajuns in aceasta tara.... imi vine sa nu ma mai intorc...

F abuziv...

Cand citesc la ce probleme creati ......

Mai mergeti oameni buni prin vestul Europei sa vedeti calitatea serviciilor de acolo... sau schimbati stratgia, sau mai schimbati personalul... restructurati ceva sa nu aveti solutii sa rezolvati nevoile clientilor!!!!!

 

 

 

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎10-10-2014
0

Re: Factura umflata datorita traficului de internet

Imi cer scuze pentru greselile ortografice... asa e cand tastezi dimineata nervos...
Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012

Re: Factura umflata datorita traficului de internet

[ Editat ]

Salut, xteul!

 

Din postarile anterioare, inteleg faptul ca aceasta situatie a fost deja solutionata. Iti multumesc pentru feedback-ul oferit cu privire la internetul pe mobil si procedurile aferente. Acesta a fost redirectionat catre departamentul implicat.

 

In cazul in care doresti asistenta suplimentara cu privire la aceasta situatie, te rog sa accesezi site-ul Vodafone si sa selectezi optiunea de a intra in legatura cu un operator, prin serviciul Chat online.

 

Chat online.JPG

Multumesc,
Adrian
Highlighted
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎10-10-2014
0

Re: Factura umflata datorita traficului de internet

[ Editat ]

Stimate domn Adrian,

 

Nu stiu cum dumneata ai observat "Din postarile anterioare"  ca SITUATIA MEA a fost solutionata?!?!

Iar in legatra cu "internetul pe mobil si procedurile aferente" de la compania Vodafone sunt foarte nemultumit.

 

Inca, de aproape doua luni, doresc "asistenta suplimentara" dar cu SOLUTIONARE, exact cum dumneavoastra mentionati in postul anterior... dar se pare ca angajatii acestei companii nu au solutii pentru nevoile clientilor, cica GOLD.

 

Mai rau, au o politica de a descuraja clientul si de arunca responsabilitatea dintr-o parte in alta... pana nimeni din compania dumneavoastra nu mai stie cine trebuie sa solutioneze situatia si care e stadiul situatiei mele. Am corespondat aproape cu toti angajatii de la un departament Vodafone. Eu intrebam persoana care mi-a trimis email si imi raspundea alta persoana doar 20% din intrebarile mele, iar raspunsul era gen: default or copy si paste.

 

Prin aceasta tehnica se forteaza limitele mele si descurajarea mea de a mai contacta Vodafone.

 

Nu vreau sa ma repet, dar imi pastrez ideea ca aceasta companie Vodafone are o politica abuziva fata de clientii sai (asa cum am mai citit pe acest forum de la alti clienti nemultumiti) si nu face absolut nimic pentru a imbunatatii serviciile in functie de cererea si nevoile clientior.

 

Poate totusi cineva din MANAGEMENT vede asta si schimba ceva.... ca degeaba aveti gramezi de angajati daca nu aveti solutii pentru a rezolva cererile clientilor.

 

Va rog sa ma lasati pe mine sa scriu aici, daca voi primi un raspuns pozitiv pentru situatia mea...

Nu mai dezinformati cititorii acestui forum.

 

 

Va doresc o zi placuta!

Un client, cica GOLD.

Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-03-2012
0

Re: Factura umflata datorita traficului de internet

Si eu sunt in aceeasi oala, pana acum am avut internetul dezactivat chiar daca in abonamentele mele am avut trecut, dar acum s-au gandit sa ma forteze sa folosesc un serviciu pe care nu-l doresc chiar daca sunt de acord sa platesc. De ieri aud tot feluri de abureli despre sistemul vodafone

 

Toti sustin ca niciodata nu a fost posibil dezactivarea internetului pe mobil, parca ma iau de amnezic si nebun. Asta este rasplata ca am abonament din 1998.

 

Totodata sustin ca nu poate fi dezactivat din sistem. Ori au schimbat sistemul, ori vodafone a prelucrat in sedinte ca cine dezactiveaza internetul din sistem va avea contractul de munca desfacut, precum mi-a spus ieri un operator.

Au nevoie de banii pe care platim aiurea pe depasirea traficului de internet facut din greseala sau poate este o sursa de incarcare a facturii. Cu ani un urma am platit si eu pentru niste apasari gresite de butoane, tocmai asta vreau sa evit. Dar Vodafone are nevoie stringenta si de acsti bani

 

Acum astept rezolvarea problemei prin niste setari gresite, celelate sfaturi nu au functionat

 

De un lucru sunt sigur, la terminarea perioadei contractuale portez numarul sau il pun pe prepay.

 

Ar trebui sa dam in judecata Vodafonul, sa cerem daune pana se satura de a mai pofti la banii nostri

Membru cu acte în regulă
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Factura umflata datorita traficului de internet

Salutare,

 

 

Dupa cum spuneam ieri, daca ai inclus trafic de date in pachetul de baza al abonamentului, si nu ca optiune suplimentara, atunci nu se poate dezactiva accesul la serviciile de internet. Acest lucru fiind posibil din meniul telefonului, fie prin setari gresite, stergerea setarilor sau optiune pentru activare/dezactivare inclusa in sistemul de operare al telefonului.


In trecut abonamentele nu aveau trafic de date inclus in pachetul de baza. Accesul se oferea prin optiunea Sesiune live, care putea fi dezactivata.

 

Multumesc,
Ana